Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
NathalietjeB schreef:hoezo kan je dat niet door hebben ik zou echt niet amused zijn als ik door 1 of andere wild vreemde gozer gebeld zou worden ik zou em meteen afkappen en ophangen
ik haat t zoiezo om door wild vreemde mensen gebeld te worden.
Maar mocht hij willen afspreken of iets ligt het ook aan hoe het gaat, als hij aangeeft van Nou ik heb een vriendin, maar we kunnen best iets drinken voor eventueel vriendschap ect. Who cares toch? eenitraM schreef:WhoehoeeeeBinnenkort nog een man om op te jagen.
Sorry TS, maar ik vind het diep diep triest. Dat je een prijs wil winnen, ala. Maar op deze manier.
Nynke1 schreef:eenitraM schreef:WhoehoeeeeBinnenkort nog een man om op te jagen.
Sorry TS, maar ik vind het diep diep triest. Dat je een prijs wil winnen, ala. Maar op deze manier.
Jemig, overdrijven is ook een vak.
Je kan deze test op twee manieren bekijken; 1 je wilt gewoon een geintje uithalen bij je vriend en houdt er rekening mee dat het anders kan aflopen en 2; je twijfelt enorm aan je relatie en besluit daarom mee te doen aan deze test zodat je zekerheid krijgt.
Als het om laatstgenoemde reden zou gebeuren zou het ook niet mijn keuze zijn, maar het is toch ieders goed recht om het wel zo te doen? Om dan iemand diep triest te noemen vind ik nogal ver gaan.

Kan alleen geen goede reden bedenken waarom ik me zou doen aan zo'n ding. Ik vertrouw mijn vriend blindelings - dus controleren hoef ik niet. Het zou voor mij geen toegevoegde waarde hebben, al hou ik zeker van een lolletje. Ben wel benieuwd naar de reactie van TS der vriend!
SienenIvo schreef:NathalietjeB schreef:hoezo kan je dat niet door hebben ik zou echt niet amused zijn als ik door 1 of andere wild vreemde gozer gebeld zou worden ik zou em meteen afkappen en ophangen
ik haat t zoiezo om door wild vreemde mensen gebeld te worden.
Ja,jij haat zoiets,maar je ziet maar dat andere mensen daar echt op ingaan. En die hebben dat dan niet door!
verootjoo schreef:heb je een vriend en doet ie ook z'n best
of is 't een klootzak en liegt ie als de pest
geef 'm op en kijk of ie je flest
met Frank Dane's relatietest![]()
Haha, hilarisch programma. Dat moet je gewoon niet zo serieus nemen, lachen toch