Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Optiwolk schreef:Mloes schreef:DE oplossing.. De monokini!
Hunkemoller heeft een hele leuk, roze-rood met zwart en palmboompjes bijvoorbeeld. Werkt beginnende buikjes perfect weg![]()
Ik ben dit jaar voor het eerst aan het afvallen in plaats van aankomen, dus ik durf dit jaar weer in bikini. Maar vorig jaar was ik maar wat blij met mijn monokini! Had er een van H&M, met wat fliebertjes ook nog voor mijn buik.. Je zag niks van mijn buikje
Euh...
Als verkoopster van badmode
Monokini is dat je zonder bovenstuk rondloopt
(mono=1)
Bikini = twee stukken, dus broek + Bh/triangle/Bandeau
(bi = twee)
Tankini is een broekje met een topje op dat ook de buik bedekt
En badpak kennen we allemaal
Maar wat jij bedoelt met monokini is niet wat het echt is denk ik
) 
Oh bah, wat kan ik wat dat betreft van mezelf walgen zeg 
) Maar verder niet dik of iets. Waar ik mij altijd zo om frustreer is het feit dat er maar weinig bikini's te vinden zijn met push up! Ik heb uiteindelijk mijn bikini bij de Hunkemoller vandaan, met push up. Maar het assortiment van push ups bikini's is echt minimaal! En daar kan ik me zo om frustreren. De H&M heeft genoeg leuke bikini's, ook met vulling... maar NIET met echte push ups!
En ik heb geen moeilijke maat, een B cup, soms een C'tje, ligt aan de bh/bikini... Maar grrrr...... Uiteindelijk ben ik dus geslaagd bij de Hunkemoller, maar daar betaal je ook voor...... 54,- 
Liesje1611 schreef:Te plat. Te behaard.![]()
Mensen, weten jullie wel niet hoe verschrikkelijk dat is?! ik moet zelfs haartjes op mijn buik weghalen.. *schaam*Oh bah, wat kan ik wat dat betreft van mezelf walgen zeg
Oh en verder.. Teveel verkleuringen op mn knieeën (ik was een onvoorzichtig kind haha), te wit.. ga zo nog maar even verder
)
xSlvna schreef:Liesje1611 schreef:Te plat. Te behaard.![]()
Mensen, weten jullie wel niet hoe verschrikkelijk dat is?! ik moet zelfs haartjes op mijn buik weghalen.. *schaam*Oh bah, wat kan ik wat dat betreft van mezelf walgen zeg
Oh en verder.. Teveel verkleuringen op mn knieeën (ik was een onvoorzichtig kind haha), te wit.. ga zo nog maar even verder
Och dat is niks, mijn knie is verschoven en een deel van de spieren is weggevallen waardoor er zeg maar een deuk is alsof ik een magere knie heb, en er ziet een sjieke donkere vlek op (valt gelukkig door mijn kleur niet op, ben redelijk bruin van mezelf). Op mijn scheen links zit een bruin/paars deukje (paard liep tegen een paal en mijn been zat er tussen)
Heb ook clownsbenen, vaak knieeen onder de rode stipjes door het scheren, maar kom op, wie let daar nu op?
Voor de rode bultjes/plekjes achtige dingen na het scheren?? kionasuppie schreef:Oke ik maak me echt noooit druk maar dit jaar dus wel... ben van het winter geopereerd en heb op mijn buik 4 wondjes, ook een best groot litteken daar waar mijn bikinitopje niet beschermt... Vind dit dus echt niet leuk!
bestaat er waterproof foundation?
Maar wel alleen de haartjes die echt op de bikinilijn liggen zeg maar
Met was duurt het zo lang eer het niet meer rood zie, en om een of andere reden lukt was daar niet goed
Liesje1611 schreef:Te plat. Te behaard.![]()
Is echt vreselijk inderdaad. 

Super mega in de aanbieding bij Sapph!
(Toen gelukkig voor de helft van de prijs!).