Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Poging tot moord, drugs, stalking, drankproblemen, beliegen, bedriegen, je als voetmat gebruiken, ... ik heb het eigenlijk allemaal al gezien. (en ik ben nog maar een 20 jarige snotneus). Zou niet weten welke gebeurtenis de ergste was. Waren allemaal vrij suikerpoeder.
heb ik ze weer bij me 

Mossje_bobb schreef:Matheno schreef:Het állerergste?
Dat moet wel die keer zijn toen ik me verheugd had op spaghetti en bij thuiskomst bleek het zuurkool te zijn.
dat heb ik ook soms.
Mossje_bobb schreef:Het ergste wat mij is overkomen past nie helemaal hierbij.
Een vriendin van mij waar ik al 10 keer ofzo mee op vakantie ben geweest is in ootober overleden aan kanker. Ze heeft nog nooit iets in haar leven fout gedaan en is altijd eerlijk geweest. Ze was de eerlijkste persoon die ik ken en dat blijft ze altijd. Ze was pas 16. Ik mis haar nu nog steeds enorm. En ik zit nog steeds met de vraag waarom juist zij er niet meer is.
Maar dit past er niet helemaal bij.
xMathilde schreef:Mossje_bobb schreef:Het ergste wat mij is overkomen past nie helemaal hierbij.
Een vriendin van mij waar ik al 10 keer ofzo mee op vakantie ben geweest is in ootober overleden aan kanker. Ze heeft nog nooit iets in haar leven fout gedaan en is altijd eerlijk geweest. Ze was de eerlijkste persoon die ik ken en dat blijft ze altijd. Ze was pas 16. Ik mis haar nu nog steeds enorm. En ik zit nog steeds met de vraag waarom juist zij er niet meer is.
Maar dit past er niet helemaal bij.
Ook voor jou een onwijs dikke knuffel!