Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Lusitana

Re: Het ergste wat iemand jou aan heeft gedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:04

Dank je, maar ik heb niet zoveel hoop meer.

annick12

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:17

ilovebecka_x schreef:
larissa288 schreef:
een hooivork in dr kont voor iedereen die je pijn heeft gedaan :D

_O- _O- _O-

Dit plaatje moet er nog bij: :Y) :Y) :Y) :Y) :Y) :Y)

LastDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:19

haha precies!

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:23

ben weleens met een hooivork op mn doos geslagen dat doet pas pijn ka ik je zeggen haha

ivy_power89

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 13:23

Zwaar gen**id worden door mensen waarvan je dacht dat je daar op kon vertrouwen.
Mensen die dus geld aan je verdient hebben, en dan ineens niet meer die persoon zijn als je daar over praat....
Terwijl je een aantal jaar echt heel vaak klaar gestaan hebt, als er wat was....

Geeft nogal een deuk in vertrouwen naar mensen en naar je zelf, je gaat twijfelen of je nu zelf de schuldige bent en wat jij verkeerd hebt gedaan

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-13 23:13

Wat een heftig topic dit :oo

Wat ik heel erg vind is dat als je altijd voor iemand klaar staat, je ineens genegeerd wordt.
Leugens en kletsen, laat een ander met rust denk ik dan.
Als ik hier de pestverhalen lees blijf ik me altijd afvragen waarom.

FjordHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 23:45

Wou ook wat plaatsen, maar kwam tot conclusie dat ik teveel dingen om op te noemen had -O- Poging tot moord, drugs, stalking, drankproblemen, beliegen, bedriegen, je als voetmat gebruiken, ... ik heb het eigenlijk allemaal al gezien. (en ik ben nog maar een 20 jarige snotneus). Zou niet weten welke gebeurtenis de ergste was. Waren allemaal vrij suikerpoeder.
Ik vertrouw meer niemand eigenlijk.

Veel sterkte aan iedereen hier alvast! Heftige verhalen.

pandour4evuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 00:53

Mijn vriend is er van door gegaan met mijn beste vriendin. hij heeft het na 5 maanden uitgemaakt over de wassapp. zij heel schijnheilig gaat het wel maar niet langsgekomen.
een week later wassappte hij dat hij me iets moest vertellen of ik langs kon komen. toen heeft ie het me verteld.

zij heeft niks meer van zich laten horen.

het erge nog de 2 weken ervoor was ik ziek (griep) en zij was net gedumpt door haar vriend. toen ben ik nog langsgegaan en heb der getroost.
bleek later (jaar later achtergekomen) dat ze al sinds de ski vakantie (7 weken daarvoor) met elkaar sliepen.

Een jaar later waren ze weer mee op ski vakantie (is met hele groep van vereniging) en sliepen ze op de kamer van een goede vriendin van mij en toen heeft zij mijn vriendin geslagen en uitgescholden. sindsdien is ze neit meer op de vereniging geweest en is ze ook niet echt van harte welkom.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 01:10

me ex maakten het uit via iemand's ping (blackberry) en ging er met me beste vriendin vandoor.
Een andere ex zoende met een ander in me gezicht erger kan niet

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 01:11

Geloof mij nou maar dat het allemaal nog veel en veel erger kan.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 01:14

haha dat zal best :)

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 02:17

Leven lang gepest op school later werk
Zowel lichamelijke als geestelijk misbruikt worden
Een moeder die het afdoet als heb ik nooit geweten, was te druk met de andere kinderen

Nu jarig zijn geen kaartje of telefoontje van je moeder krijgen
Alleen van de familie van mijn vriend zijn kant
Maar wel van je moeder moeten horen dat je nooit belt of langs komt

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:05

van sommige verhalen krijg ik kippevel van..
ik zal gaan losbranden, ik heb in mijn korte leven teveel meegemaakt. ik ga bewust niet alles zeggen.
ik ben vanaf de peuter speelzaal al gepest, ik heb nooit de vrolijke kleuren gebruikt omdat ik bang was op mijn kop te krijgen van iedereen daar. als resultaat dat de leraren dachten dat ik als drie jarige depressief was..
na de peuterspeelzaal naar de besisschool wat ook heerlijke pesterijen heeft opgeleverd, aangezien ik toen snel huilde omdat ik zo gevoelig ben.
groep vier werd nog leuker, de lerares ging ineens meedoen en ik mocht bijna niet meer voorlezen. later met een klasgenootje naar haar toegegaan en gevraagd waarom ik niet mocht lezen.
"je bent een goede voorlezer daarom heb ik je over geslagen" jaja geloof je het zelf, ik val over ieder woord..
groep 5 en 6 aan moeten horen van de gehele klas dat ik niks ben en niks waard ben. dat ik een dom kind ben..
groep 7 en 8 viel qua pesterijen ineens heel erg mee, al gebeurde het wel dat ze me uitlachden..
de middelbare school begon alles weer en in klas twee ging het zo ver dat de gehele school mij uitlachde. ik werd bestolen, ik werd onderuit getrapt, mijn sleutels werden in de prullenbak gegooid. ik heb een meisje uit blinde woede geslagen, iets wat ik nooit zomaar zal doen. dat was twee weken voor de zomervakantie, wat een rust had ik ineens.
mijn ouder hadden me als 13jarige een paard gegeven, ik zat toen in klas twee. mijn meisje arashah heeft me in leven gehouden, anders had ik voor zelfmoord gekozen.
klas 3 en 4 werd ik ook heerlijk uitgelachen en was ik weer helemaal niks waard, ze hebben mij zelfs in mijn gezicht uitgelachen met mijn littekens op mijn hoofd vanwege een ernstig ongeluk die ik ternauwenood overleefde. wat heerlijk was dat die jongens die mme uitlachde later erg veel spijt hadden omdat ze hadden gelachen.
toen mochten we lkkr naar de mbo, en ineens stopte het pesten. ik was er zo raar onder geworden dat het ook anders kon. ik zag er nooit slecht uit, was vriendelijk en trekte me niet zoveel meer aan van iedereen. ik was ineens "cool". dat voelde fijn! ik werd ineens gewaardeerd!
maarja van korte duur.. ik deed een niveau 4 opleiding en de leraren wouden me er af hebben, ik deed niet mijn best, cijfers waren laag, had blijkbaar een te grote mond en was koppig. ja koppig klopt wel maar ik ben altijd netjes en fantsoenlijk geweest..
het ging zo ver dat ze me er af getrapt hadden en ik niet terug mocht komen, na twee weken schoolloos zijn geweest ben ik naar niveau 2 gegaan en toen bleek dat het veel ste makkelijk voor me was. toen wouden ze me terug hebben op niveau 3. ik heb nee gezegd en heb een niveau twee diploma nu. tot de dag van vandaag hebben ze nog steeds spijt wat ze me hadden aangedaan.
toen starte ik met werken op ameland op een rijstal. in het begin was ik geweldig en leuk en daarna was ik maar grof vuil. heb meer dan 1000 euro teweinig geld gekregen. het interesseerd me nu ook niet meer. ik ben daar erg agressief weggekomen. toen 2,5 jaar gewerkt in een wasserij, werd ik heerlijk geslagen en vernederd. ik was altijd maar de schuldige en de verkeerde persoon en een slecht mens.
mijn ex vriend heeft me in vijf maand tijd zeer veel bedrogen en vernederd, heerlijk als iemand je geestelijk mishandeld. ik vertrouwde hem met mijn leven. zelfs de zus van hem waarschuwde me voor hem..
hij heeft me net zolang gebruikt totdat hij het uitmaakte via sms en dat ik er al later achter ben gekomen dat hij al drie weken samen woonde met een ander.. ik ben er na 1,5 jaar nog steeds niet overheen en ben zeer wantrouwig geworden.
het leuke was met hem dat ik ook nog in zijn nieuwe huis had geholpen met schilderen en mijn ponys zowat verwaarloosde qua aandacht..
maar nu heb ik het zelf zo ver gebracht dat hij bang voor mijn moeder en mij is, we reageren beide nog heel rustig en relax tegenover hem alsof er niets aan de hand is. zo heerlijk om hem angstig te zien.
ik ben ook nog twee keer aangerand, 1 keer was er iemand naar het huis gekomen en ik was alleen thuis en lag te slapen. komt die gek mijn kamer binnen en begint mijn arm te kuzzen en hoe geweldig ik ben. ik bleef maar herhalen in half slaap toestand dat mijn ouders er niet zijn en dat hij weg moest gaan. tot op heden weet niemand dit. ik ben nu erg shuw tegenover mannen als ze mij vanaf de linkerkant benaderen.
mijn vader heeft twee keer zelfmoord proberen te plegen want godzijdank niet gelukt was. hij is nog ernstig ziek geweest en was echt kantje boord.. mijn moeder is bij mijn vader weggegaan vanwege geldredenen en ik was dus die eerste nacht bij haar, ons werk heeft ons opgevangen. ik heb toen naar mijn hoofd toegeslingerd gekregen dat als mijn moeder niet terug komt mijn vader dus voor de trein zal springen.
en tot op heden zeggen heel veel mensen, jou dochter is en was de laatste persoon die dit mocht horen. omdat ik sterk in mijn schoenen probeerde te staan heb ik hem via telefoon toegeschreeuwd met als hij het zou doen ik hem nooit meer zou vergeven.
dat heeft de doorslag gegeven dat alles weer positief werd en nu nog steeds iedere dag beter gaat.
met mijn 20ste heb ik een psygholoog gebeld en gezegd dat als ik niet snel hulp krijg dat ik geen 21 word. alles zat me tegen en ik wou niet meer.. het was me teveel met alles..
nu ben ik bijna 22 jaar en voel ik me stukken beter sinds ik in duitsland woon en werk, vanochtend mijn ponys op transport gezet. die komen vanavond ook aan :-) heb ik ze weer bij me :-)
ik moet zeggen dat het veel beter met me gaat, ik begon een jaar terug met een eetstoornis te ontwikkelen, ik was van 60 kilo naar 54 gegaan en viel nog meer af. nu ik met werk en woonplaats veranderd ben voel ik me stukken beter en ben ik weer rond de 60 kilo. alles gaat weer voorwaards, het komt allemaal helemaal goed :-)
ik sta nu ook weer positief in het leven, ik geloof er in dat het helemaal goed komt :-)

Bente_11

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 08:52

Een hele dikke knuffel voor iedereen! :(:)

Matheno

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:03

Het állerergste? :=

Dat moet wel die keer zijn toen ik me verheugd had op spaghetti en bij thuiskomst bleek het zuurkool te zijn.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 10:46

Matheno schreef:

Dat moet wel die keer zijn toen ik me verheugd had op spaghetti en bij thuiskomst bleek het zuurkool te zijn.

_O- :')
Daar heb ik ook wel eens last van!

colunder

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 11:11

De buurjongen van mijn stalhouder moest zonodig illegaal vuurwerk op het erf van de stalhouder gooien,waarna mijn pony dood neerviel.

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:10

Jeetje wat een verhalen hier zeg!

Één van de ergste dingen die ik heb 'meegemaakt' in mijn leven is keihard genaaid worden door iemand waarvan jij denkt dat het een goede vriendin is. Ik ben er inmiddels overheen en er een stuk sterker uitgekomen. :)

Sterkte voor iedereen die er nog wel last van heeft. :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:20

Mijn moeder heeft mijn hele familie verteld dat ik een kreng ben en meer van dat soort zaken. Had nl besloten niet meer thuis te komen(niet zomaar dus). Met mijn vaders crematie is mijn jongste broer uit zijn vel gevlogen en heeft mijn geachte familie gevraagd of ze ooit aan mij iets hierover gevraagd hebben of al die verhalen van mijn moeder wel waar waren. Hij heeft toen een boekje over mijn moeders streken opengedaan en sindsdien gaat het op een uitzondering na weer goed. Mijn moeder heeft overigens zelfs het GGZ op het verkeerde been gekregen.

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:05

Matheno schreef:

:j dat heb ik ook soms.

Arashah

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:09

Mossje_bobb schreef:
Matheno schreef:

:j dat heb ik ook soms.

ja dat is inderdaad ook erg, verwacht je iets heel lekkers en dan krijg je die vieze zure kool... ik houd van groenten maar zuurkool.. bah XD

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:14

Het ergste wat mij is overkomen past nie helemaal hierbij.

Een vriendin van mij waar ik al 10 keer ofzo mee op vakantie ben geweest is in ootober overleden aan kanker. Ze heeft nog nooit iets in haar leven fout gedaan en is altijd eerlijk geweest. Ze was de eerlijkste persoon die ik ken en dat blijft ze altijd. Ze was pas 16. Ik mis haar nu nog steeds enorm. En ik zit nog steeds met de vraag waarom juist zij er niet meer is.

Maar dit past er niet helemaal bij.

xMathilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 09:20

Mossje_bobb schreef:

Een vriendin van mij waar ik al 10 keer ofzo mee op vakantie ben geweest is in ootober overleden aan kanker. Ze heeft nog nooit iets in haar leven fout gedaan en is altijd eerlijk geweest. Ze was de eerlijkste persoon die ik ken en dat blijft ze altijd. Ze was pas 16. Ik mis haar nu nog steeds enorm. En ik zit nog steeds met de vraag waarom juist zij er niet meer is.

Ook voor jou een onwijs dikke knuffel! :(:)

Mossje_bobb

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 09:39

xMathilde schreef:
Mossje_bobb schreef:

Ook voor jou een onwijs dikke knuffel! :(:)

Dankje

XxDancexX

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 10:28

colunder schreef:
De buurjongen van mijn stalhouder moest zonodig illegaal vuurwerk op het erf van de stalhouder gooien,waarna mijn pony dood neerviel.

:oo