Maar je hebt nooit veel ruimte in het vliegtuig, groot voordeel dat je klein bent en niet 185. Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

mijn schoenmaat varieert van 35 tot 37
meestal kan ik nog nét bij de onderkant van het bovenste schap en kan ik met mijn vinger door de tralies mijn gewenste product naar voren schuiven of laten omvallen zodat ik het kan pakken. Maar als er iemand in de buurt is, vraag ik het gewoon.
ik haat het dan als ik niet met mijn voeten bij de grond kan, wij hebben boven een wc bij gemaakt speciaal voor mij haha, degene beneden bungel ik 20 cm boven de grond. Zo ook met banken en stoelen. De Ikea Ektorp is voor mij perfect

daar hebben ze alleen kleine maten

)
ach maar bij neergelegd dat ik absoluut niet groter word alleen in de breedte nog en dat moeten we tegen gaan.. Broeken.. Haha praat me er niet over heb maat 38 alles is te lang.. Rijbroeken? Ik sla ze altijd om voordat mijn sokken aan doen

maar dan wel van een westernzadel. van de week had de eigenaar besloten wat aan de beugels te veranderen en gisteren kon ik ze dus niet meer op mijn maat maken
heb maar haar toestemming de beugels weer terug veranderd
Oh en voordeel is idd dat ik op kleine pony's pas (mijn pony is maar 1.36m). Met de auto had ik geen 3cm kleiner moeten zijn, vaak pas ik er maar net in (korte benen).
heb toen gewone beugels eraan gedaan 
ze zijn nog prima, en ik pas ze prima, dus waarom niet?
en ja, die heb ik dus al vanaf een jaar of eeeuh 8?
Vind 't stiekem wel heel schattig, zo'n kleintje op zo'n groot paard