Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Hij heeft in de tussentijd veel sociale dingen geleerd en ik heb geleerd het me niet zo veel meer aan te trekken.

(al heb ik er soms schijt aan
)
BounceBabe schreef:Jaren terug iemand ontmoet in Nederland die uit Australië kwam. Een tijd mee gedate tot hij weer terugging. Vervolgens een paar jaar later spraken we elkaar weer en kwamen we weer bij elkaar. Het heeft toen nog 1,5 jaar geduurd en ik heb er nog 9 maanden gewoond. Helaas is het allemaal in de soep gelopen, maar ik ben blij dat ik het toch geprobeerd heb. Ik sluit een relatie met iemand uit het buitenland niet uit, maar ik zoek het ook niet meer op. Het kan je hele leven behoorlijk op de kop zetten en het valt niet mee om daarna weer in je eigen land op te starten.
Mijn beste vriendin is zich dit jaar gaan verloven met haar vriend. Ze hebben 3 jaar een relatie en zijn elk jaar veel op en neer gevlogen (vanaf Australië). Ze gaat er eind dit jaar naartoe en gaat volgend jaar januari trouwen met haar vriend. Ik ben de made of honour, dus ik mag haar vrijgezellenfeest regelen in Sydney. Uiteindelijk blijft ze ook een aantal jaren daar.
Gelukkig kan het dus ook goed gaan![]()
BounceBabe schreef:made of honour, dus ik mag haar vrijgezellenfeest regelen in Sydney.
Jij hebt naar een film gekeken
De juiste spelling is echter Maid of (bruidsmeisje). Made of Honour gaat wel over een bruidsjonker, maar Made of Honour slaat in dit geval op vrij letterlijk "gemaakt van eer" aldus duidend op het einde van de film.
We wonen nu een half jaar samen, gaan volgend jaar trouwen en ik ben gelukkiger dan OOIT. Mijn familie heeft er totaal geen moeite mee en ziet dat we samen gelukkig zijn...
Zal ook mijn verhaal doen, al zijn er een aantal Bokkers die het verhaal via via kennen, nu dus uit mijn eigen mond/toetsenbord 
50 tinten grijs in ut echie... hahaha...
Je doet er veel mensen pijn mee. Heb het zelf ook van dichtbij meegemaakt en gezien en gevoeld wat het met andere mensen doet.
Dat werkt goed. Er is ondertussen een vriendschapsband ontstaan tussen mij en die meiden, we kunnen goed met elkaar opschieten en ik heb eigenlijk nooit ruzie gehad ofzo. Ze zien mij als 'de vriendin van mijn pa' en dat vind ik prima!