Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
lieveli schreef:Ik stoor me daar niet aan hoor, ik vind dat onontwikkelde meisjes veel kunnen hebben. Mijn leerlingen hebben ook zulke broekjes aan naar school. Ach, tieners en pubers.

vuurneon schreef:lieveli schreef:Ik stoor me daar niet aan hoor, ik vind dat onontwikkelde meisjes veel kunnen hebben. Mijn leerlingen hebben ook zulke broekjes aan naar school. Ach, tieners en pubers.
En heeft iedereen niet een fout kleding moment gehad?
Ik liep in mini rokjes, mijn vriendin in van die blote buik shirtjes. Nu snap ik wel dat mam zei; als je dit later terug ziet, denk je; 'wat dacht ik in vredesnaam toen?'
Beetje grenzen opzoeken hoort er wel bij natuurlijk om tot een evenwichtige volwassene te groeien die haar/zijn grenzen goed kent en ze niet meer hoeft op te zoeken.
je moet het even heel breed trekken. Gaat niet puur om kleding
kan zelfs iets kleins zijn door muziek te luisteren waarvan je ouders denken ahhhhhhhh! Dat is geen muziek! :'. De mening van je vrienden belangrijker vinden dan de wijze raad van je ouders, is ook een hele bekende haha
lieveli schreef:Nou overal het algemeen leren pubers door zelf te ontdekken en te doen. Dat komt voort uit de behoefte om autonoom te worden.
Heeft natuurlijk niks met gezond te maken.

vuurneon schreef:Overigens waren die shirtjes ook enorm in de mode, dus het was niet zo dat het opviel dat je het droeg haha.
Geryon; je nooit een beetje afgezet tegen je ouders of ruzie gezocht? Dat is ook je grenzen opzoekenje moet het even heel breed trekken. Gaat niet puur om kleding
kan zelfs iets kleins zijn door muziek te luisteren waarvan je ouders denken ahhhhhhhh! Dat is geen muziek!

lieveli schreef:Nou overal het algemeen leren pubers door zelf te ontdekken en te doen. Dat komt voort uit de behoefte om autonoom te worden.
Heeft natuurlijk niks met gezond te maken.