Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Chans

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 20:40

Bloglovin of via de comments op andere websites, gewoon doorklikken dus en soms kom je wat leuks tegen

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 11:56

Ik lees veel mee bij andere bloggers. Daar zie ik soms mooie of leuke reacties staan. Door daar weer op te klikken kom ik op hun blog uit. Is het een leuk blog? Dan plaats ik hem tussen mijn bloglovin lijst. Door zelf goede of leuke reacties achter te laten creëer je mogelijk weer volgers voor je eigen blog.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 01:11

Ik volg dit topic al een tijdje, maar het was even stil op mijn blog. Ik vind het heerlijk om mijn hoofd even leeg te kunnen maken soms en dat heb ik in de hectische periode het afgelopen half jaar wel gemist. Daarom begin ik zo langzamerhand weer af en toe te schrijven. Tijdens het schrijven van wel twee blogposts (naast elkaar, mijn blogposts hebben soms ook meerdere dagen nodig) dus maar even een berichtje hier.
Wat achtergrondinfo:

Toen mijn vriendje eind vorig jaar voor een paar maanden naar een hele grote zandbak moest merkte ik steeds meer hoeveel me dat bezig hield en had ik een uitlaadklep nodig, in de periode ervoor, maar ook tijdens deze periode. Ik heb altijd volgehouden dat ik geen namen of precieze omschrijvingen van beroepen, woonplaatsen e.d. noem. Van mijzelf niet, maar ook niet van mijn vriendje, familie, vrienden en collega's. Dit om het in die periode voor mij en hem zo veilig mogelijk te houden, maar ook om onze privacy te bewaren. Daarom dat ik in deze post hier op Bokt ook niet de url noem, maar dat deze wel te vinden is in mijn onderschrift.
Ik heb dan ook iedereen die ik ken gevraagd om dit ook niet te doen in mogelijke reacties. Dus daarom ook, Just to be safe ;): Mochten jullie willen reageren op mijn blog (altijd leuk natuurlijk), dan dus ook het verzoek dit forum of andere persoonlijke details (mocht je me (leren) kennen) niet te plaatsen.

Mijn blog is ook per e-mail te volgen. Je kunt je e-mailadres aan de rechterkant invullen zodat je updates per mail krijgt.
Laatst bijgewerkt door Polivy op 15-07-13 01:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-13 01:16

This_is_me schreef:
Hey wat leuk!! Nieuwe blogjes om te lezen...
Ik blog ook:
http://deborahhamar.wordpress.com/

Wat schrijf jij leuk. Een beetje zoals ik denk. Leuk om te lezen. :j

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 09:44

Dank je wel Polivy.. :)
Ik ga je blog ook eens bekijken. Overigens plaats ik ook geen namen in mijn blog alleen die van mijzelf.

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:20

Zie er zeker leuke blogs tussen staan! Even kijken welke ik eens ga volgen op BlogLovin.
Ik heb ook nog een jonge blog en al een paar artikelen:
http://emmzieblogt.blogspot.nl/

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 13:35

Dat BlogLovin is wel ideaal zeg!

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:31

Vind het leuk om te zien dat er zo veel actieve bloggers zijn! Moest erg lachen om je laatste blog Deborah!
Polivy, interessant om te lezen, mijn broer is hetzelfde als 'hem'! Inmiddels niet meer, maar wel herkenbaar :j

Heb net ook weer een nieuwe post gemaakt, 'Bitch of het ‘Bitchy Resting Face Syndrome’?'

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-13 14:56

Haha leuk. Ik kijk ook altijd chagrijnig.

Grappig dat mijn blog zo herkenbaar is. Het is ooit begonnen om voor mijzelf een uitlaatklep te zijn, alsmede voor mijn vriend om ook daar op de hoogte te blijven hoe en wat er in mij omging, maar ook om een aantal mensen die de link hadden te informeren over hoe het ging, omdat men weinig idee heeft wat voor impact bepaalde dingen hebben. Nu is die periode voorbij, maar vind ik het nog wel lekker om af en toe even te spuien. (positief en negatief)

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 09:20

Dank je wel Marjolein :)
Heb je inmiddels toegevoegd aan Bloglovin!

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 15:55

Het meest ergerlijk vind ik wel een heel stuk typen en dat het dan opeens weg is en niet opgeslagen. Argh! Dat had ik dus net. Balen! Was ik net zo lekker aan het schrijven...

corrina1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:06

Leuk topic! Had nog nooit van blog lovin gehoord. Ga meteen even kijken.
Ik blog af en toe op: mijn blog maar ik kan nooit bij een onderwerp blijven, dat vind ik lastig, hoe doen jullie dat?

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 16:17

Dat ligt er denk ik maar net aan wat de insteek van je blog is. Ik schrijf een persoonlijke blog dus dat kan over van alles gaan.
Schrijf je specifiek over 1 onderwerp (bv beauty, wat geloof ik populair is) dan is het misschien handig om de standaard opzet van inleiding, kern en slot te gebruiken.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:05

Wat een gave blogs zeg! Om eerlijk te zijn had ik er nog niet zo lang geleden een heel bekrompen beeld van blogs; ik dacht dat het alleen maar platte tekst waren die toch niet zo vaak werden geupdated.
Niet wetend dat ik gewoon naar de non-actieve bloggers zat te kijken. Sinds ik bij Scholieren.com de blogs volg, zie ik pas hoe leuk het is om dit soort teksten te lezen. :)
Nu ben ik zelf zo aangestoken, dat ik ook ben begonnen aan een blog. :o

Omdat ik zo fanatiek bezig ben met fotografie, zowel in het binnen- als in het buitenland begon ik eerst op Facebook foto's te plaatsen. Ondertussen heb ik het idee dat Facebook een beetje dood aan het bloeden is en wil ik graag een blog gaan proberen.
Mijn idee is deze blog dan bij te houden met de activiteiten die ik al fotograferend onderneem. Hebben jullie wellicht nog tips of punten van kritiek?
Op het moment schrijf ik met Wordpress, zowel via internet als de handige tool uit de appstore. Bespaard me een hoop moeite. :D

De link naar de blog:
www.sognofotografie.wordpress.com

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:14

Leuke blog! Je schrijft leuk en ik vind het een enorm pluspunt dat het niet alleen een foto en 2 zinnen is maar meer een verhaal. Ik ga je volgen met BlogLovin'.

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:21

Polivy schreef:
Leuke blog! Je schrijft leuk en ik vind het een enorm pluspunt dat het niet alleen een foto en 2 zinnen is maar meer een verhaal. Ik ga je volgen met BlogLovin'.

Bedankt! Op het moment ben ik heerlijk rustig alle blogs uit dit topic aan het bekijken, er zitten een paar hele gave tussen.

Wisten jullie trouwens al dat Scholieren.com bloggers zoekt om hun team te versterken? Misschien een aantal enthousiastelingen hier?
http://www.scholieren.com/blog/3630/sch ... rijftalent

This_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:35

corrina1994 schreef:
Leuk topic! Had nog nooit van blog lovin gehoord. Ga meteen even kijken.
Ik blog af en toe op: mijn blog maar ik kan nooit bij een onderwerp blijven, dat vind ik lastig, hoe doen jullie dat?

Ik heb niet 1 vast onderwerp maar meerdere. De rode draad in mijn blog is eigenlijk mijn eigen leven. Ik schrijf over alles wat mij bezig houd, voornamelijk mijn hobby's en werk maar probeer dat zo luchtig mogelijk te doen. Alleen de uitvaartfotografie springt er tussen uit wat emoties betreft.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:53

Leonyr schreef:
Wisten jullie trouwens al dat Scholieren.com bloggers zoekt om hun team te versterken? Misschien een aantal enthousiastelingen hier?

Ik ben te oud om daar aan mee te doen, maar mochten Bokkers hier het overwegen dan kan ik wel toevoegen dat het Scholieren-team echt een super team is om mee samen te werken. Het rouleert natuurlijk, maar ik ben een hele tijd lid geweest van het moderator-team en ben heel actief geweest op het forum en ik heb echt een supertijd gehad in dat team.

Polivy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 18:59

@corrina1994, ah, ik zag niet dat er een link in je tekst stond. Was op mijn mobiel op Bokt. Ik zou wel een keuze maken voor Engels of Nederlands. Door elkaar ziet er in mijn ogen een beetje uit alsof je niet weet wat je wil en als je je op een Engelstalig publiek richt zijn de Nederlandse posts niet te lezen en als je je op een Nederlandstalig publiek richt heeft Engels weinig zin.
Tof trouwens dat je het Day Zero Project doet. Heb ik ook gedaan :j

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-13 19:46

Polivy schreef:
Leonyr schreef:

Ik ben te oud om daar aan mee te doen, maar mochten Bokkers hier het overwegen dan kan ik wel toevoegen dat het Scholieren-team echt een super team is om mee samen te werken. Het rouleert natuurlijk, maar ik ben een hele tijd lid geweest van het moderator-team en ben heel actief geweest op het forum en ik heb echt een supertijd gehad in dat team.

Echt waar? Leuk om te horen! :) Op het moment ben ik ook een gelukkig lid van dat team en het is inderdaad heel fijn en gezellig samenwerken. Een erg enthousiaste groep mensen met een hele creatieve geest.

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 00:22

Leonyr wat heb jij een mooie blog zeg! Ik heb je toegevoegd aan mijn bloglovin :)

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 11:37

Chans schreef:
Leonyr wat heb jij een mooie blog zeg! Ik heb je toegevoegd aan mijn bloglovin :)

Bedankt!

Moondust

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 18:14

Leonyr, echt een leuke blog, ik volg je! :)

Corrina1994, klopt het dat ik jou niet kan vinden via bloglovin?

Hamont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 21:15

Hoi Bloggers,

ik heb een blog genaamd manegekrant.nl, gericht op (jawel) manegeruiters. Binnenkort gaat deze helemaal op de schop. De layout wordt makkelijker om te navigeren, er komt een nieuwsbrief, mijn eigen e-book komt erop te staan en ik wil graag een aantal bloggers erbij (heb er op dit moment 3).

Als iemand het leuk vindt om paardennieuwtjes toe te voegen, columns of andere zelfgeschreven artikelen, stuur me dan maar een pb!

Het is een pre als je met wordpress om kan gaan, netjes kunnen schrijven is een must. Het hoeft niet absoluut spelfoutenvrij maar redelijk.

ramboe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-13 22:41

leonyr erg mooie blog. ik heb een reactie achtergelaten.

Ik ben benieuwd naar meningen. Ik heb wat zitten rommelen aan mijn lay out: en ik weet het ziet er niet professioneel uit ofzo hoor. Maar vinden jullie het te druk?
http://emmzieblogt.blogspot.nl/