Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

_Mary schreef:Lieve topic starter,
jouw reactie is een typische autisten reactie (niet gemeen bedoeld). Je kunt er niets aan doen dat je zo reageert want dit is een verandering van een situatie wat je niet prettig ervaart. Ieder ander zou zijn schouders ophalen en ernaast parkeren. Zoals ik de situatie zie heb je geen recht op die plaats, gewoon openbare weg. Daarom reageert de gemeente niet. Het enige wat je kan doen is heel vriendelijk naar de eigenaar van de auto gaan en haar uitleggen dat je graag op die plaats staat ivm... Maar wellicht heb je al de goede wil verspeelt door een briefje onder de wissers te plaatsen.
Succes
Lisa_H schreef:_Mary schreef:Lieve topic starter,
jouw reactie is een typische autisten reactie (niet gemeen bedoeld). Je kunt er niets aan doen dat je zo reageert want dit is een verandering van een situatie wat je niet prettig ervaart. Ieder ander zou zijn schouders ophalen en ernaast parkeren. Zoals ik de situatie zie heb je geen recht op die plaats, gewoon openbare weg. Daarom reageert de gemeente niet. Het enige wat je kan doen is heel vriendelijk naar de eigenaar van de auto gaan en haar uitleggen dat je graag op die plaats staat ivm... Maar wellicht heb je al de goede wil verspeelt door een briefje onder de wissers te plaatsen.
Succes
Dank je! Echt waar, ik wilde het net zelf gaan zeggen dat ik met mijn autisme moeite heb met de verandering.
En ik vind het inderdaad moeilijk om me er bij neer te leggen en ergens anders te gaan staan, ik snap dat anderen dit zeggen maar goed na 3 a 4 reacties snapte ik het wel. Iedereen moet het natuurlijk nog herhalen en 5 pagina's later hoor ik allemaal de (goed bedoelde) zelfde antwoorden.
Ik ben net langs geweest bij de eigenaar van de Seat en ze heeft hem voor me verplaatst.
flappie28 schreef:Fijn dat de dame van de seat de auto ging verzetten voor je, ze had ook niet echt veel keus denk ik. Zou ik zelf ook doen om van het gezeur af te zijn. Die ongeschreven regel vind ik ook vrij bijzonder, want hoe doe je dat als er visite komt dan?

, want je wist wel degelijk wie het was.
Niet dat ik je van je rug niet geloof, dat ter zijde. Maar nu komt pas de 'aap uit de mouw'.. Lisa_H schreef:Mijn rug is ook de main reason van dit gezeur, ik kan er ook niet langs want er stond een andere auto naast de hare (die er nog niet stond tijdens de foto). Ik wilde niet zeggen dat ik autistisch was omdat er dan figuren zoals jij komen die zeggen dat het geen excuus is. En ik wilde gewoon te weten komen wat ik aan dit probleem zou kunnen doen, op langdurige schaal.
Maar goed, je mag dus geen topics openen op bokt met dit soort problemen. Dat blijkt wel weer.
?