ilovesil schreef:al die kleine etterbakkies ook hier in de straat vreselijk
1 keer skate ik langs zei zo,n kind van 8 ga aan de kant tyfuswijf dus ik was gestopt ik skeelerde naar hem toe en ging tekeer tegen hem dan maakt het mij echt NIET uit hoe oud je bent ik ga je gwn ff de les leren.
dus dat kind janken en naar zijn moeder toe dus ik wist gewoon dat hij zijn moeder ging halen
en ik blijf dan gewoon staan en dan ga ik die moeder ff uitleggen dat ze haar zoon normaal moet opvoeden
dus die moeder: waarom heb jij mijn zoon bedreigd?
ik had echt zoiets van wat?!
ik daarop antwoorde: nou mevrouw ik zal u eens vertellen wat er echt gebeurd is u zoon zegt tegen mij tyfuswijf waarop ik hem even gezegt hebt dat hij dat niet mag zeggen en daarnaast liegt hij over het feit dat ik heb berdreigd heb.
die moeder: nou je hoeft mijn zoon de les niet te lezen want ik kan hem zelf wel opvoeden dat jij nou slecht door je ouders bent opgevoed kan ik ook niks aan doen he!
en toen zei ik: nou misschien moet u leren om u zoon optevoeden want dit is niet normaal dat hij dat zomaar tegen iemand zegt,
die moeder: nou ik kan mijn kinderen wel opvoeden hoor en jij moet je er niet mee bemoeien stomme trut.
dus toen flipte ik en ben nog nooit zo boos geweest en toen ik klaar zei ik : nog een fijne dag he mevrouw. en toen ging ik weg
wat een etterbakken zijn dat soort kinderen zodra ze me uitschelden of iets naar me toe gooien ik stop en ga ff mijn mond opentrekken.
respect voor als je dit hele verhaal hebt gelezen
van wie zou hij het nou hebben...