Undefined schreef:Varekaj schreef:Nou ik voel me soms even belabberd na een nachtje stappen op cola als na een nachtje stevig doorzakken
Ja dat heb ik ook wel eens, raar is dat
Van teveel cola kun je idd
worden
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

F_Orumster schreef:Als je best op.chique gaat en.je neemt dan sinad waar anderen wijn.nemen, dan voelt dat voor.mij.als.iets knus, gemeenschappelijks. Maar ik kan.wijn.dan ook wel.waarderen... Als ik bob ben, drink ik de eerste altijd wijn mee voor dit gezellige en.dan.op water. Het is voor mij dan.een beetje als een.kaarsje op de tafel![]()
Dronken worden boeot me niet.

(en nee, m'n oma is geen alcoholist
)
Sizzle schreef:Ik lust geen rode wijn. Op een zekere leeftijd vinden mensen het heel raar als je bij een chic etentje geen rode wijn wilt. Maar daar heb ik me nooit wat van aangetrokken en dan wordt het vanzelf geaccepteerd.
Omgekeerd werd ik ook voor 'boer' aangezien als je bij bepaalde feestjes met je fles bier staat en de meeste andere dames met een mixje of een wijntje.
Ook daar heb ik me nooit druk over gemaakt. Het is gewoon toch nooit 'goed'.
Ik blijf vaak nuchter bij het uitgaan, dan kan er tenminste iemand naar huis rijden en ik ben de dag erns nog fit

)
Ik drink overigens niet veel, maar zo na een week werken kan een lekker Liefmans biertje in de tuin echt heerlijk zijn. Ik houd alleen niet van wijn. Van Canei heb je de smaak Peach, die is heel zoet en smaakt eigenlijk nauwelijks naar alcohol. De meeste mensen vinden dit lekker, mss kun je deze eens proberen?
Of je nou ice tea drinkt of alcohol. Wordt er toch niet minder gezellig van?
Enige keer dat ik drink is met een tentfeest in de buurt. Dan drink ik graag een biertje. En dan hebben mijn vrienden best lol om mij, want 1 biertje stijgt dan ook direct naar mijn hoofd
Ik zorg er wel voor dat ik niet laveloos thuis kom
Nayomie schreef:Sonja schreef:Ik zie het probleem niet
Dat punt snap ik idd even niet.
Je kunt toch prima feest vieren zonder alcohol? Je bent toch niet verplicht om het te drinken?