Jou raarste wc-moment...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bambolina

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:44

Een keer toen ik ging zitten perongeluk tegen de waterbak aan gestoten en die brak toen in tweeën _O-
Hoe ik het voor elkaar heb gekregen weet ik echt niet, want zo hard stootte ik niet.. maar goed, ik spring van de pot af en probeer verwoed het kraantje te vinden dat je dicht moet draaien want het water bleef stromen als een gek.. maar dat kraantje kon niet meer dicht.
Luid mijn moeder roepend naar beneden gerend met mijn broek op mijn knieeën en daar de hoofdkraan dicht gedraaid. Inmiddels sijpelde het water al via een kier in het plafond naar beneden (oud huis) := Mijn moeder was echt niet blij met me zal je wel begrijpen..

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:45

Wij waren op vakantie in Frankrijk, en ik trof een zwever aan die naast de wc lag te slapen.... :')

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:55

Dioxide schreef:
Volgens ons mam was ik vroeger trouwens doodsbang voor de wc :\ Schiet me ineens te binnen!

Kan me dr geen voorstelling van maken.. :p

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 13:57

nine1987 schreef:
Dioxide schreef:
Volgens ons mam was ik vroeger trouwens doodsbang voor de wc :\ Schiet me ineens te binnen!

Kan me dr geen voorstelling van maken.. :p

Nou, je hangt toch boven een gat, en een kleiner gat dat onder de grond loopt, en waarvan je niet ziet waar het heen gaat. Straks val je erin! En dan heb je ook van die leuke tekenfilms die erg meehielpen...

Snap het best hoor :(:)

Grapjasjes12

Re: Jou raarste wc-moment...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:00

Ik was vroeger als de dood om te poepen, dus ik kan me dat goed voorstellen :+

Dioxide

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:02

Ik denk dat Nien er meer op doelt dat ik, enorme ransbal en niet de flauwste, bang geweest moet zijn voor een wc pot ;)

@Heidy_wilco: wat voor tekenfilms keek jij joh? :+ Ik kan me niet herinneren dat er enge wc potten in tekenfilms voorkwamen hihi.

_AB_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-13 14:04

Ik maakte pap vroeger altijd wakker als ik s' 'nachts moest plassen. Vond de badkamer eng in t donker..n

Sofy

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:05

In tekenfilms niet, maar sinds ik een aantal keer achter elkaar nieuwsberichten heb gelezen van slangen die uit de wc pot omhoog kropen (ook hier in Nederland!) vind ik midden in de nacht na uit een nachtmerrie over slangen wakker te zijn geworden in het donker op de wc gaan zitten ook niet zo tof meer :P

roombolletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:07

ik zat een keer op de wc, ik was alleen thuis, komt er zo een vriend van mijn broer naar binnen gelopen. Euhh, is Maarten er ook? Uh, Neee. Oh dan ga ik maar weer. Ja, doei.

keshia

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:11

al voedend met dochterlief in de vroege ochtend naar de wc moeten... en daar dus zitten met een kind aan je borst.. wil je haar even losmaken zodat je het handeltje kan afvegen.. helaas! daar is ze het niet mee eens.. dus dan alles proberen te regelen met 1 hand.. vrij lastig!

MirandaMalik

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:13

IndianLady schreef:
Euh :o

Huistelefoon in de pot laten vallen (schoon water!!!)
Beschermhoes telefoon in achterzak broek laten zitten en valt pardoes eruit.

Alleen thuis, er wordt aangebeld, sleutel in het slot dus van schrik trek ik de deur dichter. Iemand loopt de woonkamer in, staat er even en loopt weer weg. Ik snel van de wc af en niemand te zien.

Tot op de dag vandaag weten we niet wie het geweest is :')

Misschien was er iets ontsnapt uit de dierentuin? :D

Hier willen de dieren ook altijd naar binnen als ik op de wc zit, één van mijn honden probeert ook altijd de deur open te doen als ie dicht is, staat ie te trekken aan de deurkruk. :+
Als ik doortrek wordt de kat altijd wild, dan wil hij kijken of er visjes weg zwemmen. :')

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:28

Dioxide schreef:
Ik denk dat Nien er meer op doelt dat ik, enorme ransbal en niet de flauwste, bang geweest moet zijn voor een wc pot ;)

@Heidy_wilco: wat voor tekenfilms keek jij joh? :+ Ik kan me niet herinneren dat er enge wc potten in tekenfilms voorkwamen hihi.

Dat ging dan over visjes die door het toilet gespeld werden als ze dood gingen. Dat vond ik altijd zo zielig :')

LisaaBloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:40

Geweldig topic :')

Laatst bij mn vriend moest ik onwijs nodig poepen.. Dus ik meld dat even aan hem, ga rustig naar de wc en loop de kamer weer in dat ik klaar was. Komt zn vader vanuit de tuin naar binnen en gaat ook richting de wc... ik keek al naar mn vriend met een blik van 'oh sh*t. ' Afijn.. schoonvader komt weer van de wc af en zegt :"mijn god ik had niet gedacht dat iemand die geen vlees eet zó kan stinken." Vriend lag in een deuk en ik schaamde me rot hahaha

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:44

Ik heb er 2 :o
Ben bij een vriendin thuis door de wc-bril gekrakt....haar vader kijkt nog bedenkelijk geloof ik als ik naar het toilet ga daar :+
En ik heb een keer bij het opstaan mijn zonnebril die op mijn hoofd zat laten vallen in een........gatverdegatver......DIXIE :') , die heb ik niet meer gepakt dus he :r

meganx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:51

nou het is meer een gewoonte geworden, kat die de deur open doet en om aandacht komt vragen ...
tenen komt likken en ja, mijn wc-maatje :+

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:54

Koper schreef:
TammyVN schreef:
Als kind had ik een heus sloten trauma na tig keer vast te komen zitten :+.
En in Australië kreeg ik de deur ineens niet op slot en van het slot. Sloten draaien daar andersom haha :'). Om vervolgens terug in Nederland weer telkens vast te zitten. Ohja, slot draait hier weer de andere kant op. Ondertussen herleeft mijn jeugd trauma :').

Ja dat ken ik ook! In Zuid-Amerika heb je dat dus ook af en toe, meestal draaien sloten een logische kant op maar niet altijd. En paniek joh, vader van een vriendinnetje is me komen bevrijden :')

Vervelend he! :')

Over ranzige wc's gesproken. Wc's in Thailand -O-.. Die hebben mijn langs-de-Franse-snelweg wc trauma overwonnen.

Gaten in de grond, stront en pis overal. Geen wc papier, wel een bak met (vies) water en een soort emmer. Moet je dus jezelf mee schoon splashen.. Zegmaar.. Zonder handdoek of papier of wat dan ook?? Ben in Thailand dus hele dagen niet naar de wc gegaan. Mijn hotel was gelukkig heel schoon en voorzien van een normale wc MET papier!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 14:58

Je zou aan de gedachte alleen al een blaasontsteking overhouden -O-

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:03

Ja de stank alleen al.. :=
Ik ben bij hurktoiletten sowieso altijd bang dat ik m'n evenwicht verlies ofzo :'), dus ga al nooit op die dingen, maar die in Thailand waren wel het toppunt voor mij :=.. Ranzige bende..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:13

Leuk topic!

Hmm eens even denken;

Ik trek wel eens wc-deuren open en dan blijkt dat er een kind op de wc zit.. euhm ja sorry...
Was ik wel niet op de wc maar was bij m'n vriendin, ging wat uit m'n tas pakken en liet ik me er toch een vliegen... oeps := ( Ik heb gelezen, van windjes ophouden en buikpijn krijgen... nou mijn windjes hield ik bij haar ook op en op 1 dag kreeg ik mij bij haar toch een buikkrampen... ja dan ga je niet zeggen dat je windjes moet laten := )

Was met mijn moeder en zus in Scheveningen in een hotel... ik ging plassen en erna douchen... maar ik zette zoveel kracht dat m'n plas tussen m'n benen door kwam.. ik denk wat voel ik toch lopen? :=

Owja wat ik echt bloedirritant vind.. ik doe uiteraard op openbare toiletten de deur op slot, maar altijd moet er aan mijn deur gesjord worden, echt altijd! |o Soms zeg ik dan ook wel dat ze eens even goed moeten kijken of het toilet dan niet bezet is.. _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:21

_AB_ schreef:
Ik maakte pap vroeger altijd wakker als ik s' 'nachts moest plassen. Vond de badkamer eng in t donker..n

hahaha ahwww,
ik zei vroeger AL-TIJD als ik naar de wc ging "papa/mama ik ga plassen hoor", gewoon echt áltijd. En waarom weet ik nog steeds niet, ik heb het echt gedaan tot m'n 8e of zo :')
Nog steeds zeg ik het bijna altijd, "ga even naar de wc hoor". Ken ook echt niemand in mijn omgeving die dat zo veel zegt als ik :')

Nouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:25

Rytir schreef:
Toen ik zindelijk aan het worden was had ik een rare verbintenis met mijn drolletjes volgens mijn moeder. Die drolletjes mochten niet door het toilet omdat ik dat zielig vond.... Resultaat: ik ging dan stiekem achter de bank poepen :oo Is uiteindelijk helemaal goedgekomen; we hebben met de hele familie een uitgebreide afscheidsceremonie gehouden bij de wc voor drollie en toen was het voor mij wel goed (en ging alles keurig in de pot i.p.v. achter de bank :evaw:

_O- _O- _O- Wat moeten jouw ouders blij geweest zijn met je. :D

NatasjavE

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:26

Als je vieze toiletten wil moet je volgens mijn man in India zijn.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:31

Ik had toevallig gister een van mijn vreemdste en angstaanjagende wc moment :'( ik kan normaal eigenlijk niet de 'grote behoefte' doen op een vreemde plek, maar gisteren was ik op stal en ik hield het echt niet meer... Ik had zo'n kramp en ik moest tegen mijn zin in toch maar de wc rennen. Ik uiteindelijk mijn behoefte gedaan.... Trok de wc niet door := ik was zoooo in paniek, echt verschrikkelijk! Maar na tien keer de doortrek in gedrukt te houden, lukte het eindelijk en kon ik met een gerust hart de wc op stal verlaten..

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:40

Laatst bijgewerkt door Ingrid_92 op 13-06-13 15:42, in het totaal 2 keer bewerkt

Miriam91

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 15:41

Getver! Ze hebben gelukkig geen foto van z'n voeten :')