Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Daaphh schreef:Ik heb hem niet in het echt gezien. Zoals ik al zei is hij het jaar uit toneel vertrokken toen ik er in ben gestapt. Heb hem idd op facebook al eens gezien. nog nooit in RL gesproken of gezien.
Hoe hij aan mijn adres komt, totaal geen idee.
wat ik ga doen, ook geen idee
Bhriseis schreef:Het kan ook allemaal heel onschuldig zijn natuurlijk, dat hij al jaren een crush heeft op jou TS... langs de andere kant is het een tikje eng omdat je hem zo lang al niet hebt gezien. Maar het zou ook een romantisch film-scenario kunnen zijn, bekijk het zo

Leffroi schreef:Waarom is iemand direct een stalker als er op de ouderwetse manier iemand 'uit' wordt gevraagd? Moet alles via facebook oid? Waar is de romantiek gebleven? Stalken? Ik vind het super schattig! Een ieder die op deze manier iets onderneemt, zou ik sowieso 1 date gunnen! Van daaruit kan je altijd verder kijken of het wel of niet klikt.

maar dan zou ik wel oppassen of iemand laten weten hoelaat je weggaat en alles en natuurlijk vragen wat zijn reden was! (jaa hij heeft een oogje dat snap ik, maar waarom hij jou dan zo leuk vind o.i.d) want als hij te klef overkomt, weetje al genoeg
Maaike162 schreef:Leffroi schreef:Waarom is iemand direct een stalker als er op de ouderwetse manier iemand 'uit' wordt gevraagd? Moet alles via facebook oid? Waar is de romantiek gebleven? Stalken? Ik vind het super schattig! Een ieder die op deze manier iets onderneemt, zou ik sowieso 1 date gunnen! Van daaruit kan je altijd verder kijken of het wel of niet klikt.
Maar toch... Ts heeft hem nog nooit in RL ontmoet. Nu heeft hij haar toegevoegd op facebook, adres opgezocht, kaart en een roos gegeven. Het kan heel lief bedoelt zijn, maar ik zou altijd een beetje uitkijken als ik TS was.