Een anonieme roos en kaart

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Reeltje_5

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:53

Ooooh en wat ga je nu doen :=

Daaphh

Re: Een anonieme roos en kaart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 11:54

Ik weet hoe hij eruit ziet ja :P
Wat ik ga doen, totaaal geen idee

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:54

Nayomie schreef:
Ladybird schreef:
ik zou niet nje moeder laten bellen, stel dat het nou een hele leuke jongen is :')

Dat zou echt een afknapper zijn :+

Maar het is die Jos, dus mss had toch beter de moeder van TS gebeld ! ;)
Laatst bijgewerkt door Babeau op 08-06-13 11:54, in het totaal 2 keer bewerkt

Vereentjex

niet is het echt Jos! *griebel* en wat ga je nu doen?

myrt3

Hhahaha, wat leu dat iemand zo iets doet voor je. Weetje wel hoe die Jos eruit ziet of what so ever?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:55

Hmmmm, idd, wat ga je ermee doen? Ken je hem helemaal niet, of heb je 'm wel eens in het echt gezien/gesproken?

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:55

Heb je al gekeken bij zijn foto's op Facebook? Is hij knap? Hoe komt hij trouwens aan jouw adres?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:56

Maaike162 schreef:
Heb je al gekeken bij zijn foto's op Facebook? Is hij knap? Hoe komt hij trouwens aan jouw adres?

Misschien stalken naar huis?

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:56

Maaike162 schreef:

Je bent een stalker of je bent het niet :+

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 11:57

Ik heb hem niet in het echt gezien. Zoals ik al zei is hij het jaar uit toneel vertrokken toen ik er in ben gestapt. Heb hem idd op facebook al eens gezien. nog nooit in RL gesproken of gezien.
Hoe hij aan mijn adres komt, totaal geen idee.
wat ik ga doen, ook geen idee

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:58

Oh dit is creepy, ik zou gewoon sturen dat je je vereerd voelt maar het hierbij wil laten. Ik bedoel, nog nooit ontmoet én hij weet je adres? Ik vind dat niet sexy...

Maaike162

Daaphh schreef:
Ik heb hem niet in het echt gezien. Zoals ik al zei is hij het jaar uit toneel vertrokken toen ik er in ben gestapt. Heb hem idd op facebook al eens gezien. nog nooit in RL gesproken of gezien.
Hoe hij aan mijn adres komt, totaal geen idee.
wat ik ga doen, ook geen idee

Klinkt een beetje als een stalker....

Bhriseis

Het kan ook allemaal heel onschuldig zijn natuurlijk, dat hij al jaren een crush heeft op jou TS... langs de andere kant is het een tikje eng omdat je hem zo lang al niet hebt gezien. Maar het zou ook een romantisch film-scenario kunnen zijn, bekijk het zo :')

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 11:59

Ik vind zijn manier wel echt héél tof. Maar het is wel een beetje creepy.
Ik zou het hier bji laten en hem dat vertellen, omdat je hem eigenlijk niet echt kent en hij wel je adres heeft..

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:01

Waarom is iemand direct een stalker als er op de ouderwetse manier iemand 'uit' wordt gevraagd? Moet alles via facebook oid? Waar is de romantiek gebleven? Stalken? Ik vind het super schattig! Een ieder die op deze manier iets onderneemt, zou ik sowieso 1 date gunnen! Van daaruit kan je altijd verder kijken of het wel of niet klikt.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:02

Bhriseis schreef:
Het kan ook allemaal heel onschuldig zijn natuurlijk, dat hij al jaren een crush heeft op jou TS... langs de andere kant is het een tikje eng omdat je hem zo lang al niet hebt gezien. Maar het zou ook een romantisch film-scenario kunnen zijn, bekijk het zo :')

Maar als ze elkaar nog nooit in het echt gezien/gesproken hebben? Dan is het toch een beetje creepy.
Als ik het zo begrijp heeft hij je dit dus gestuurd naar aanleiding van je fb-foto of iets in die richting?

Adres hoeft natuurlijk niet heel stalkerig te zijn verkregen. Hij kan ook met een klasgenoot van TS contact hebben gehad (miss waren zij al vrienden? Kan natuurlijk, als hij daar op school heeft gezeten), verteld hebben dat hij haar wel leuk vond en graag iets romantisch wilde doen. Dus misschien is hij er op zo'n manier achter gekomen, en dan vind ik het best lief dat hij die moeite neemt om iets leuks te regelen.

PureSG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:02

Okay, dit vind ik ook een beetje creepy. :')
Jullie kennen elkaar niet in real, maar hij weet wel je adres.
Hebben jullie geen gezamenlijke vrienden toevallig? Iemand die jouw adres weet en het heeft doorgegeven aan Jos?

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 12:03

Hij heeft contact genomen omdat hij de leden van de toneelgroep terug aant opzoeken was voor een bijeenkomst van iedereen.

Van die mensen van toneel weet maar 1 iemand mijn adres en zelfs nu weet ik niet of die persoon dat nog exact weet

Paisano

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:04

Zo moeilijk is het vinden van een adres toch niet? Hij weet je achternaam, dus dan kan hij het toch gewoon in het telefoonboek hebben opgezocht? :) Misschien is het inderdaad een stalker, maar jullie gaan wel direct van het engste scenario uit hoor ;)

Maaike162

Leffroi schreef:
Waarom is iemand direct een stalker als er op de ouderwetse manier iemand 'uit' wordt gevraagd? Moet alles via facebook oid? Waar is de romantiek gebleven? Stalken? Ik vind het super schattig! Een ieder die op deze manier iets onderneemt, zou ik sowieso 1 date gunnen! Van daaruit kan je altijd verder kijken of het wel of niet klikt.

Maar toch... Ts heeft hem nog nooit in RL ontmoet. Nu heeft hij haar toegevoegd op facebook, adres opgezocht, kaart en een roos gegeven. Het kan heel lief bedoelt zijn, maar ik zou altijd een beetje uitkijken als ik TS was.

Bhriseis

Klopt Leffroi :)
Misschien is deze jongen ook zo direct niet van aanpak, en heeft hij heeeeel veel moed bijeen moeten sprokkelen om deze stunt uit te halen. En via via is het adres van iemand achterhalen zo moeilijk niet natuurlijk.

@ Swan: Klopt, maar misschien is die jongen wel een enorme romanticus, en ziet TS er uit als de vrouw van zijn leven er in zijn gedachten uitziet?

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:06

Ts misschien moet je het een kans geven ik bedoel het is erg schattig <3 maar dan zou ik wel oppassen of iemand laten weten hoelaat je weggaat en alles en natuurlijk vragen wat zijn reden was! (jaa hij heeft een oogje dat snap ik, maar waarom hij jou dan zo leuk vind o.i.d) want als hij te klef overkomt, weetje al genoeg :)

Leffroi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:06

Maaike162 schreef:
Leffroi schreef:

Maar toch... Ts heeft hem nog nooit in RL ontmoet. Nu heeft hij haar toegevoegd op facebook, adres opgezocht, kaart en een roos gegeven. Het kan heel lief bedoelt zijn, maar ik zou altijd een beetje uitkijken als ik TS was.

Ja, maar dat is het altijd met een vreemde, je moet toch altijd uitkijken. Maar om dan direct creepy te zeggen vind ik best sneu, gezien die jongen vreselijk zijn best heeft gedaan om in contact te komen. Net iedere jongen die op een aparte manier aandacht vraagt is een terrorist. En als het niets is, kom je ook daar snel genoeg achter :)

Daaphh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-13 12:07

Ik ga even paardrijden om men gedachten te verzetten

Vereentjex

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-13 12:09

Daaphh schreef:
Ik ga even paardrijden om men gedachten te verzetten

das altijd goed!, vraag je paardje maar wat hij/zij er van vind :P