Vriendin de benen genomen op vakantie

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:35

Joltsje schreef:
hmm wie heeft nou wie geblokkeerd.. zij jou? of heb je haar geblokkeerd.
ik dacht het laatste.. maar lees nu veel andere dingen

lees het eens opnieuw :)
vriendin heeft Ts geblokkeerd op alles ;)

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:37

Winner91 schreef:
Bedankt voor jullie peptalk.
Ondertussen ben ik verwijderd van fb en geblokkeerd
op whatssapp. Ook heb ik nog helemaal niks van haar vernomen.
Zat er vanmorgen zo doorheen maar de gedachten dat m'n vriend
over 4 uurtjes bij me is doet me enorm goed, ik ben helemaal blij.

lees :)

Fitii

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:42

Ik begrijp het verhaal langs 2 kanten wel, maar het blijft verschrikkelijk asociaal dat ze zonder iets te zeggen, vertrokken is. Geniet nog van je vakantie!
Edit: Dat blokkeren enzo is toch ook niet echt normaal, je hebt toch niets verkeerd gedaan?

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:44

Sonja schreef:
Wie zegt dat die vriendin niet geprobeerd heeft te praten? En (voor háár gevoel!) heel duidelijk en redelijk is geweest?

Ik vind het voor TS prut hoor, maar ik heb niet het gevoel dat de andere partij dit " voor de lol" heeft gedaan zeg maar...

Nee nee, ik ook zeker niet, begrijp me niet verkeerd! Die vriendin zal er ook heus niet licht over hebben gedacht om zomaar weg te gaan. Natuurlijk zit daar een goede reden achter!
Maar ik vind het wel erg jammer en onvolwassen dat ze de TS nu op alle mogelijke manieren blokkeert. Zo heeft ze ook niet de kans om haar excuses aan te bieden/bezorgdheid te tonen.

F_Orumster

Re: Vriendin de benen genomen op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:47

Als het haar heel.erg diep.zit, en ze het gevoel heeft niet te kunnen praten met ts, danbis de actie niet zo vreemd hoor.

Monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:52

mijn vriendinnen hebben een keer het potgeld gebruikt om een taxi naar huis te betalen,
ze hebben de hele nacht gewacht tot andere vriendin en ik thuis zouden komen, en zouden mij wel even goed duidelijk maken dat ze ook "mijn" geld voor de taxi hebben gebruikt.
Heb gereageerd met, oh nou fijn dat jullie veilig thuis zijn meide. Was niet het antwoord dat ze wilde horen, dus ze waren klaar met mij en hebben de andere vriendin zwart gemaakt. heb het een tijdje aangehoord en hierna gezegd dat ze lekker sneu bezig waren, en ik te bed ging.
Volgende ochtend sprongen ze op mn bed om het goed te maken. Andere vriendin is de rest van de vakantie de banketstaaf geweest.. Heel sneu.

Maar ik vind het persoonlijk een doodeng idee dat je vriendin in haar uppie naar de stad gaat om daar te overnachten..
Jij kent het land een beetje begrijp ik.. zij zal wel in een mood zijn geweest dat iedereen die aardig is, ze zich eraan vastklampt.. Eng hoor!

Wel jammer dat het zo is afgelopen -O-

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:53

Ts ik ben net terug uit mallorca en heb gewoon heimwee zeker nu het weer vandaag weer wat minder is. Dat je vriendin gewoon niet even laat weten waar ze zit en of ze oké is vind ik echt een beetje aso. Voor het zelfde geld gebeurt er wat.
Oh ja wij zijn gewoon met de bus van en naar de luchthaven gegaan €2,50 en heel goed te doen. Zelfs de buschauffeur zag er goed uit en was onwijs aardig tegen ons. :D

Blackberry28

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 13:55

xSwanHeart schreef:
Sonja schreef:
Wie zegt dat die vriendin niet geprobeerd heeft te praten? En (voor háár gevoel!) heel duidelijk en redelijk is geweest?

Ik vind het voor TS prut hoor, maar ik heb niet het gevoel dat de andere partij dit " voor de lol" heeft gedaan zeg maar...

Nee nee, ik ook zeker niet, begrijp me niet verkeerd! Die vriendin zal er ook heus niet licht over hebben gedacht om zomaar weg te gaan. Natuurlijk zit daar een goede reden achter!
Maar ik vind het wel erg jammer en onvolwassen dat ze de TS nu op alle mogelijke manieren blokkeert. Zo heeft ze ook niet de kans om haar excuses aan te bieden/bezorgdheid te tonen.

Je hoort maar 1 kant van het verhaal hier en zou het als vriendin ook niet zo kunnen waarderen om op een openbaar forum zo neergezet te worden zonder mijn kant van het verhaal te kunnen laten horen. In dat opzicht snap ik ook wel dat iemand je dan blokkeerd en van FB gooit. Waarom moet dit gelijk op een forum neergezet worden?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:00

Erg zonde, er zijn alleen maar verliezers in dit verhaal...
Toch rijzen er wel wat vraagtekens, want no offence, maar het klinkt als jouw vakantie waarbij zij kon aansluiten, maar niet jullie vakantie.

Als jullie samen een bestemming hadden gekozen, die echt voor beiden oké zou zijn, hadden jullie dan hier uitgekomen? Ik kan me dat niet voorstellen. En had zij dit hotel gekozen? Waarom hebben jullie dat niet samen gedaan maar heeft jouw moeder dat gedaan? Het enige dat ik lees aan inbreng van haar kant, is dat jij erin hebt toegestemd dat jullie niet dagelijks gingen stappen. Verder jouw plaats, jouw familie heeft het uitgezocht, jij bespreekt dingen met het thuisfront, jij hebt vriend en familie die die kant op komen, ik hoor echt weinig over haar, en wat zij wil.

Waarom heb je haar in de eerste plaats meegenomen? Ze klinkt eerlijk gezegd een beetje als opvulling, omdat je liever niet alleen gaat...

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:01

Tja, het is niet aan mij om dat te beantwoorden, maar ik kan me goed voorstellen dat de TS haar frustraties kwijt wil. Of het correct is om het zo online te gooien, dat laat ik in het midden, maar ik begrijp de TS wel.

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:01

maar natuurlijk horen we maar 1 kant van het verhaal, het is bokt , een forum. Maar het is ook niet de bedoeling te gaan bemiddelen enzo, Ts wou haar verhaal kwijt :)
we kennen meestal de mensen die achter de computers zitten nooit, maar het is dan ook geen ramp moest je hier hebben gezegd dat die vriendin inderdaad wel een rare is om er zo vandoor te gaan terwijl dat misschien werkelijk toch niet zo is, het is niet zo erg, want niemand hier zou dat kunnen weten ;)
Maar zoals ik het hoor en met alles erop en eraan trek ik mijn conclusie dat Ts veel beter af is zonder vriendin op vakantie :)

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 14:11

Oh bah, wat een vervelende situatie...

Hopelijk heb je toch nog een fijne vakantie gehad met je vriend en moeder!

geerte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 15:58

Wat een vervelende situatie, voor beide meiden. Want ze zijn nu allebei niet gelukkig, ts baalt ervan dat haar vriendin is weggegaan en dat er nu ruzie is en je vriendin baart ervan dat dit niet de vakantie was waar ze op hoopte.
Ik hoop dat het nog goed komt tussen jullie twee, en dat jullie het uitpraten als je weer in nederland bent.

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-13 16:15

Wat balen van je vakantie, voor beiden vervelend afgelopen, ik hoop dat je ondanks alles toch nog een fijne tijd krijgt

x_Kaat_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 21:36

en hoe gaat het daar ondertussen? :)
lekker aan het genieten van je vakantie waarschijnlijk :D

Ketaki

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-13 23:14

hoe gaat het nu met jouw ts?

nog iets vernomen van je "goede" vriendin

Legoblokje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 12:41

Stille meelezer:
Hoe gaat ie?
Vermaak je je een beetje?

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:33

Ik ben wel benieuwd of vriendin ook inspraak heeft gehad in het hotel dat er bijvoorbeeld geboekt is.
Ik zou me, als alles al voor me geregeld wordt, ook niet fijn voelen. Ik wil daar zelf namelijk ook graag wat over te zeggen hebben.

Dat ze zeurt over het vliegtuig is natuurlijk lariekoek, want het is maar heel even vliegen dus luxe heb je dan echt niet nodig.
Ik ken Mallorca heel goed en ik weet dat er ook hotels zijn, vooral de plek waar jullie zijn geweest, waar het allemaal niet zo netjes en schoon is :o
Dat ze 's morgens vertrokken is zonder iets te zeggen, valt niet goed te praten denk ik. Je loopt niet zomaar weg, dan zeg je in elk geval nog dat je gaat en waar je naar toe gaat. Maar dat doe je niet op deze manier.

Sunnda

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:45

Ik heb dit ook weleens gehad, maar dan als zijnde jouw vriendin.

Ik ging op vakantie met vriendinnen naar Griekenland. Onwijs veel zin in, eerste keer buitenland, kon niet wachten.
Erheen was al een ramp..eerste keer vliegen en vond het werkelijk doodeng..
Maar goed, heel stoer gedaan alsof ik het gaaf vond..
Daar gingen we naar het hotel in het donker en bleek bij de hotelkamer dat de achterdeur open stond en geforceerd was geweest. Ala, alles geregeld en gaan.
Toch heb ik vanaf dag eén de dagen geteld dat we terug zouden gaan en zag alweer zo op tegen vliegen. Dat bleef maar in mijn hoofd zitten.
Het was veertig graden en je kon overdag alleen maar in het zand liggen en dat is niets voor mij. In de avond gingen we naar de hoofdstad, maar ik was gewoon niet happy. Wilde eigenlijk zo graag naar huis. Kon alleen nog denken: nog...dagen en dan kan ik terug. Terwijl objectief gezien er niets aan de hand was...heb toen ook aardig lopen snauwen.

En nu ga ik niet meer naar dat soort landen, maar gewoon naar Scandinavië enzo en dat gaat prima. Dat soort zon, zee zuip vakanties zijn niets voor mij.
Overigens niet naar huis gegaan eerder. Gewon uitgezeten.

_PatriciaH

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:45

Gek genoeg zou ik me zorgen maken om een "vriendin" die nu alleen door een vreemd land zwerft en je nog niets gehoord hebt....je weet nooit wat er kan gebeuren en wat iemand in zijn hoofd haalt.

Raudkas

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:48

Zoek schreef:
Gek genoeg zou ik me zorgen maken om een "vriendin" die nu alleen door een vreemd land zwerft en je nog niets gehoord hebt....je weet nooit wat er kan gebeuren en wat iemand in zijn hoofd haalt.

Dit is ook de eerste gedachten die bij mij op komt..

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 13:52

Ja ik zou me ook wel zorgen maken, maar wat kun je als een vriendin nergens meer op gereageerd en je overal op blokt :?
Ik zou dan vrij snel denken: Je bent een grote meid en blijkbaar weet je het allemaal zo goed, dus :wave:

Winner91

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-13 16:00

Zo, ik ben net weer geland, heb nog heerlijk 4 dagen
echt kunnen genieten en het was echt helemaal super.
We hebben veel leuke dingen gedaan.
De reden dat ik mijn verhaal op internet heb gezet omdat ik
werkelijk met m'n handen in t haar zat over wat er is gebeurt.
Ik heb het verhaal anoniem gehouden en deze persoon zit niet op bokt.

Zoals sommige speculeren en ook waar is horen jullie 1 kant.
Wil nog wel wat dingetjes kwijt.

- A heb ik meegevraagd op vakantie, ik zou deze
zomer terug gaan en heb haar mee gevraagd en A
had hier veel zin in.
- Omdat A de omgeving niet kent vroeg zij advies over
het hotel. A wilde het budget zo laat mogelijk houden.
Mijn moeder kent de eigenaar van dit hotel en daarom
is zij de contact persoon tussen ons geweest.
A heeft referenties gelezen en zag het hotel zitten.
Ik kende het hotel maar had hier nooit eerder geslapen.

Persoonlijk denk ik dat A überhaupt geen zin had in de vakantie
omdat ze niet lekker in haar vel zat. Ik heb de eerste dagen
zeer veel begrip gehad, naar haar geluisterd, getroost en gekeken
naar haar wensen. Als je samen bent met iemand die alleen maar
negatief is over alles ookal probeer je diegene het positief te laten inzien
zuigt dat heel veel energie. Zeker als je andersom weinig resultaat ziet.

Daarbij vind ik het nog steeds ongelooflijk dat
ze gewoon is weg gegaan zonder iets te zeggen.

Caatje87

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:05

Wat een verhaal zeg! Heel jammer dat je vakantie zo moet lopen.
Gelukkig heb je zo een lieve vriend en was je moeder er nog.

Ik vind dat jij jezelf niets moet verwijten hoor!

Heb je ondertussen al iets van haar gehoord? Of misschien via via?

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-13 16:14

Bizar!
Welerg fijn dat je nog genoten hebt de laatste paar dagen, dan heb je het iig goed kunnen afsluiten, ook al is het met een ietwat nare nasmaak.
Heb ooit ook zoiets aan de orde gehad, gelukkig in stukken minder erge mate..maar beide partijen voelden zich erg eenzaam, op een lang verwachte vakantie.
Idd alleen maar verliezers en er waren een aantal gesprekken voor nodig om dat weer op orde te krijgen..hopelijk kun jij ook nog een goed gesprek met haar hebben en zodat ieder zn verhaal kan doen. Wellicht is jullie vriendschap sterk genoeg ;)