Meest vreemde kwijtraakplekken?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Re: Meest vreemde kwijtraakplekken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:39

Ai, was 'ie nog heel daarna? :=

Ik heb ooit een briefje van twintig teruggevonden in een plantenpot... Wat dat daar nou weer deed? :+

BAStable

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 20:53

phormicola schreef:
Ik ga het van jullie allemaal winnen:

Ik was m'n horloge kwijt. M'n man heeft 'm uiteindelijk gevonden, na heel lang zoeken en waar lag mijn horloge? In een kop koffie!
Toen ik ging nadenken kon ik me idd vaag herinneren dat ik m'n horloge zonder er erg bij na te denken inderdaad in de koffie had gelegd (ik wilde m'n horloge afdoen en gaan afwassen, die twee taken werden dus een beetje door elkaar gehusseld :') ).

Nu jullie weer :+

_/-\o_

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:04

bwahaha, sommige zijn echt geweldig :')

Ik ben m'n vogel ook al een paar keer kwijt geweest :D T is een verschrikkelijk nieuwschierig beest, die in elk gat datie ziet in wil. Hij gaat vaak in m'n kast onder de papieren zitten of in m'n mapjes waar m'n boeken in zitten, vindtie een heerlijk plekkie :D Maar de eerste keer wist ik dat niet dus heb best lang naar m gezocht want hij maakte ook geen geluid :')

Ben ook heel goed in stressen met mobiel :j dan voel ik m niet in m'n broekzak, dus stress ik me dood. Heb ik m gewoon in m'n hand of op een tafel voor me ofzo :')
Heb m ook al een keer bij het brood en in de koelkast gevonden:j

En heb een keer een flesje drinken in bij het brood neergezet.

En m'n paardrijsokken spelen ook altijd verstoppertje met me :D Als ze uitgewassen zijn, gaan ze overal en nergens heen. De ene ligt op de computerkamer, de andere in de woonkamer, of zelfs op m'n broertjes kamer...

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:43

Achter m'n oog. Ik was m'n lens kwijt, zoeken en zoeken. Achter m'n oog gedraaid. :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-13 21:46

Pantykous schreef:
Achter m'n oog. Ik was m'n lens kwijt, zoeken en zoeken. Achter m'n oog gedraaid. :')

Ik denk dat deze niet te overtreffen is! Ik ben een hoop kwijtgeraakt op vreemde plekken, maar iets achter je oog
kwijtraken is wel heel bijzonder :')

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:53

Vader van een vriendin van me maakt alles kwijt.
Toppunt was de afstandbediening. Die zijn ze een half jaar kwijt geweest totdat de klok weer verzet moest worden (zo'n oude dingdong klok). Vaders had de afstandbediening in de klok gelegd toen hij de tijd had verzet en was dat vergeten.

Eileen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 21:59

Pantykous schreef:

:oo hoe heb je dat er uit gekregen dan?

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:02

Eileen_ schreef:
Pantykous schreef:

:oo hoe heb je dat er uit gekregen dan?

Ik krijg hier een beetje de kriebels van :'). Idd, zelfde vraag?? :=

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:07

Veel knipperen en met je oog draaien, eventueel ooglid iets optillen en dan schuift ie vanzelf weer je oogbol op. :D

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:20

ik ben gewoon al 3 jaar een blender kwijt, al 4 x het hele huis op de kop gezet. heb pasgeleden maar een nieuwegekocht, hoop snel te kunnen melden op welke gekke plek die uiteindelijk gestaan heeft, ik heb echt geen idee.
Stomste is dat ik al bellend mijn gsm, kwijt was, maar blijkbaar ben ik niet de enige lees is

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:37

Gsm's in de wasmachine
Auto/huissleutels op de voordeur laten zitten (vaak de andere morgen aan de buitenkant in het slot zien zitten)
Auto/huissleutels in de houtkachel weer aantreffen
Afstandsbediening/ zout/ bril in de koelkast
Auto sleutels in de diepvriezer terug vinden
De kat van mijn zus in mijn auto aantreffen, was daar geweest en naar huis gereden Simba is w.s in mijn auto gaan zitten. Mijn zus belt op dat ze Simba kwijt is ik terug helpen zoeken en geen Simba. De andere morgen zie ik de kat op mijn hoedeplank liggen pitten.
Onze shet zijn we ook eens een paar uur kwijt geweest die stond in de trailer. Paard er af gehaald klep dicht gedaan en niet gezien dat shetten beest er in stond, gelukkig roept ze terug als je haar roept.......

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:41

Na al deze verhalen durf ik mijn sleutels in de vriezer verhaal ook wel te vertellen..

Een warme zomerse dag, even snel ijsje halen bij de winkel en naar huis rennen om ze in de vriezer te doen. Vervolgens waren mijn sleutels nergens te bekennen! Na een zoektocht, nieuwe sleutels laten maken en nogmaals de nodige zoek actie vind ik ze bij het eerste beste ijsje terug in de vriezer :+
Laatst bijgewerkt door Beau_Myrthe op 04-06-13 22:42, in het totaal 1 keer bewerkt

_SantOs_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:42

Pantykous schreef:

Herkenbaar, heb ik ook gehad. Lens was tijdens uitdoen gescheurd, zat nog een stukje op m'n oog. Opticien kon hem niet vinden, gelukkig na een halve dag kon ik hem te pakken krijgen.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:45

Urielle schreef:
- en als ik weer eens dingen heb opgeborgen op een nieuwe, o zo logische plek. Zo logisch dat ik het later niet meer kan bedenken :+

Vooral dat!
IN mijn georganiseerde chaos kan ik alles vinden, maar zo af en toe heb ik een fanatieke opruimbui en bedenk dan de meest geniale, handige en logische (nieuwe) plekken om spullen op te ruimen zodat ik ze volgende keer wel weer terug vind..... NOT dus :')

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:45

Ik had een paar jaar terug iets geks!

Ik zat in de metro van college naar huis en deed even een kettinkje af (vraag me niet waarom). Vervolgens ben ik thuis en kan ik dat kettinkje nergens meer vinden! Ik zoeken en zoeken, maar nee, niks... :n

Ik ga vervolgens de volgende ochtend weer op de fiets richting de metro, hangt het kettinkje aan mijn bagagedrager! Nou ja!! Hoe komt dat ding daar?! Ik ben er nog steeds niet uit! :+

Juliettex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 22:46

mijn telefoon vond ik terug in de prullenbak B-)

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:01

Juliettex schreef:
mijn telefoon vond ik terug in de prullenbak B-)

:').

Zo gooi ik wel eens mijn ijsje weg ipv mijn ijs papiertje. 'Oeps.' -O-

Fauchon

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:03

Goof schreef:
Urielle schreef:
- en als ik weer eens dingen heb opgeborgen op een nieuwe, o zo logische plek. Zo logisch dat ik het later niet meer kan bedenken :+

Vooral dat!
IN mijn georganiseerde chaos kan ik alles vinden, maar zo af en toe heb ik een fanatieke opruimbui en bedenk dan de meest geniale, handige en logische (nieuwe) plekken om spullen op te ruimen zodat ik ze volgende keer wel weer terug vind..... NOT dus :')

Haha, zo herkenbaar.

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:11

Ik heb mijn gsm terug, ik heb hem dus blijkbaar in een plastic zak gedaan, met daarin spullen van de kinderen hun schoolreis van afgelopen vrijdag. Why???

Mijn paspoort heb ik al drie keer onder een kopieermachine laten liggen, wel het kopie meenemen en het paspoort niet, ook handig.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:16

Telefoon, verloren in de opfokstal toen ik aan het opstrooien was
Telefoon, in de bank.
Telefoon, in de koelkast
Telefoon in de afwasbak van de wc die we nooit gebruiken
Telefoon in de openhaard
Sigaretten, in de openhaard
geld in de plantenbak
mp3 speler, tot op de dag van vandaag nooit meer terug gevonde
Id kaart tussen twee boeken
Sleutels in de mand van de hond
Hoofdstel, in de (lege) paardenstal
Halsverlenger, in de paardenstal, onder gescheten en wel
Hond, in de lek (ontsnapt @#$^$% beest)
schoolboeken, op mijn broerskamer, onder de as van de sigaretten
zonnebril op het strand
zweetdeken, onder de voerbak
zadel, over de waterbak in de wei
cap, in de wei
bieb boek, tussen de latten van mn bed en mn matras, het was een omnibus van 945 bladzijdes :=

Olikea

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:18

Urielle schreef:

Vooral dat!
IN mijn georganiseerde chaos kan ik alles vinden, maar zo af en toe heb ik een fanatieke opruimbui en bedenk dan de meest geniale, handige en logische (nieuwe) plekken om spullen op te ruimen zodat ik ze volgende keer wel weer terug vind..... NOT dus :')[/quote]

Haha, zo herkenbaar.[/quote]

Heel erg herkenbaar _O- _O- _O-
Zeker nu met mijn nesteldrang.. ben steeds vanalles "handig" aan het opbergen.. om daarna niet meer te weten waar ik het gelaten heb.

Mijn man is evengoed ook echt een ster in dingen kwijt raken.. Koopt hij nieuwe schoenen, heeft ze een keer aangehad.. en nu is hij er dus een kwijt..
Ik heb echt al overal gezocht.. hopelijk komt die nog boven water.. waren duren schoenen.. :Y) Lekker stel zijn wij..

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:22

Over schoenen gesproken, ik zocht me kwijt naar de nieuwe schoentjes van mijn dochtertje. Die doken later helemaal slap op uit de 60 graden was. Mijn schatje had de schoenen in het wasmachine bij de was gedaan :roll:

Aroha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-13 23:34

Haha ja! Dat opruimen op briljante nieuwe plekken doe ik ook! :D En dan ben ik het ook altijd kwijt daarna :j.

Levend als backpacker heb ik heel lang rond gelopen met maar 1 sandaal. Ik kon mijn andere sandaal niet meer vinden?? Maar hij moest gewoon echt ergens zijn, wist ik zeker, daarom had ik die ene ook nog niet weg gegooid. En inderdaad, onderin mijn backpack na een grote ontruiming vond ik hem terug :+.

Babeau

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 00:17

Owyeah ! Ik ben een inspiratiebron voor dit topic ! :D Ik voel me vereerd ! :j

:')

Ik kan er zelf ook wel wat van, hier al een voorbeeldje:

Ik was mijn sleuteltje van de kast bij de paarden + de sleutel van de trailer kwijt, ik overal gezocht ! In al mijn jassen, in de stal, in de drinkbak, ... Je kon het zo gek niet bedenken of ik had er gezocht ! :') Maar nergens te vinden, dus een sleuteltje laten bij maken. Nog een aantal weken later had mijn mama opeens het sleuteltje teruggevonden in een plastic zak in nog een plastic zak in de schuif onder de oven ! Vraag me niet hoe die daar komt ! :')

Gypsylady

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 00:27

Mijn fiets
Zou een weekendje bij mijn oom logeren
Hij had me van het station opgehaald, waar mijn fiets bleef staan
Zondags brengt mijn neef mij weer terug, maar ik was vergeten dat oom mij van het station had gehaald
Meende dat hij me van werk had gehaald, dus neef zet me bij het werk af om fiets op te halen
Ik overal zoeken naar mijn fiets, natuurlijk was die nergens
Dacht dat die gejat was, dus dat werd lopen naar huis
Onderweg naar huis schoot het me te binnen dat ik van het station was opgehaald
Volgende dag de fiets opgehaald, die nog netjes op de plek stond waar ik hem had neergezet