Ik heb ooit een briefje van twintig teruggevonden in een plantenpot... Wat dat daar nou weer deed?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik ga het van jullie allemaal winnen:
Ik was m'n horloge kwijt. M'n man heeft 'm uiteindelijk gevonden, na heel lang zoeken en waar lag mijn horloge? In een kop koffie!
Toen ik ging nadenken kon ik me idd vaag herinneren dat ik m'n horloge zonder er erg bij na te denken inderdaad in de koffie had gelegd (ik wilde m'n horloge afdoen en gaan afwassen, die twee taken werden dus een beetje door elkaar gehusseld).
Nu jullie weer
Urielle schreef:- en als ik weer eens dingen heb opgeborgen op een nieuwe, o zo logische plek. Zo logisch dat ik het later niet meer kan bedenken
Goof schreef:Urielle schreef:- en als ik weer eens dingen heb opgeborgen op een nieuwe, o zo logische plek. Zo logisch dat ik het later niet meer kan bedenken
Vooral dat!
IN mijn georganiseerde chaos kan ik alles vinden, maar zo af en toe heb ik een fanatieke opruimbui en bedenk dan de meest geniale, handige en logische (nieuwe) plekken om spullen op te ruimen zodat ik ze volgende keer wel weer terug vind..... NOT dus
Urielle schreef:- en als ik weer eens dingen heb opgeborgen op een nieuwe, o zo logische plek. Zo logisch dat ik het later niet meer kan bedenken