Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
countrybas80 schreef:Nou ik heb het advies aangenomen, heb mezelf op de markt geknalt hahahaha wat erg dit![]()
XFiemoX schreef:Hahahaha
Nou ik weet zeker dat er vast wel de vrouw voor jou zal zitten. Je hebt een leuk uiterlijk en volgens mij ongelooflijk lief.countrybas80 schreef:Nou ik heb het advies aangenomen, heb mezelf op de markt geknalt hahahaha wat erg dit![]()
Heb je MP ook al eens geprobeerd?
Mijn vent heb ik namelijk 9 jaar geleden van MP gehaald ik was voor hem de hoogste bieder![]()
hihi
GevlektBont schreef:Tja, ik ben dan pas 14 maar heb met een vriendin een keer voor de hrap een tijdje op een datingsite gezeten. Was ook gelijk de laatste keer zeg, getsie wat een reacties kan je daar krijgen!![]()
Ben alleen vergeten welke t was. :/
Hahaha en een vrouw vinden moet lukken toch, vind t bijna jammer dat ik zo jong ben.
dat is wel een grapje natuurlijk, ik hou t nog even bij mn eigen leeftijd! =')
EngeltjeS schreef:countrybas80 schreef:Ehhh een paar maar ik heb nog geen restaurant hoeven bespreken zeg maar![]()
Willen ze niet liever dat jij voor hun gaat koken? Wie weet is dat wel een idee?
Femke_L schreef:Hahahaha... Geweldig Dev... Dat is weer echt zo'n helder moment van jou!
En misschien willen vrouwen ook graag weten wat jij in een vrouw zoekt? Wat zijn do's en don'ts?
Waar knap je helemaal op af? En wat moet eigenlijk toch wel hebben/doen/etc.?
Oh en wat betreft uiterlijk, heb je een voorkeur voor iets in het uiterlijk?
Niet geheel onbelangrijke dingetjes toch?
mirgino schreef:niet kieskeurig zeg je? maar je valt niet op kort haar.
ach haar groeit en word weer geknipt, is allemaal uiterlijke schoonheid!
ik viel [ 24jr geleden] niet op grijs en kaal wordende mannen.......en nu?
mijn man is goed grijs en zijn hoofdhuid begint ook aardig zichtbaar te worden,maar ik houd daarom niet minder van hem hoor.
ik wil maar zeggen dat bv lang haar iets tijdelijks kan zijn,ik had ook lang haar [ en echt blond van mezelf ] en nu kort met hulp van kapper blond en kort