Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik zou die jongen van je stage even links laten liggen, misschien komt hij dan vanzelf naar je toe, en anders weet je genoeg en hoef je geen energie meer in hem te steken.
Mars schreef:Ik blijf bij wat ik eerder zei: als die jongen écht interesse heeft dan had je het al lang geweten. Verbaas me er eigenlijk over dat je nog steeds zo hoopvol bent. Zijn er geen andere leuke kerels in de buurt om energie in te stoppen?

amoj schreef:Ik ben niet wanhopig, niet opzoek naar een avondje seks of zo iets als je dat bedoelt. Ik zou gewoon graag willen dat er eens iemand is die om me geeft en van me houd. Ik merk dat ik niet in trek ben bij de jongens, veel jongens gaan met mij anders om dan met een ander meisje en dat maakt mij onzeker.

verootjoo schreef:amoj schreef:Ik ben niet wanhopig, niet opzoek naar een avondje seks of zo iets als je dat bedoelt. Ik zou gewoon graag willen dat er eens iemand is die om me geeft en van me houd. Ik merk dat ik niet in trek ben bij de jongens, veel jongens gaan met mij anders om dan met een ander meisje en dat maakt mij onzeker.
Zou je niet eerst wat aan dit complex doen voor je een relatie begint? Jij kan alleen van iemand anders houden en iemand anders kan alleen van jou houden als je van jezelf houdt
Dan pas vind je een jongen die bij je past en alleen helemaal voor jou gaat.
Lidewijke schreef:Het punt is dat het voor jou een stuk beter is als je jezélf dat zekere gevoel kan geven, en je daarvoor niet afhankelijk hoeft te zijn van een jongen of wie ook..