Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Mannen, echt kortaf of gwn geen interesse?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:21

Ik ben niet wanhopig, niet opzoek naar een avondje seks of zo iets als je dat bedoelt. Ik zou gewoon graag willen dat er eens iemand is die om me geeft en van me houd. Ik merk dat ik niet in trek ben bij de jongens, veel jongens gaan met mij anders om dan met een ander meisje en dat maakt mij onzeker.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:35

Dat bedoel ik niet, ik bedoel juist wat jij nu in je tweede zin schrijft...

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-13 16:58

Ik lees al een tijdje mee maar ga me er nu ook even mee bemoeien. Laat ik het zo zeggen, zoals jij min of meer 'achter hem aanloopt' (niet gemeen bedoeld, ik weet even niet hoe ik het anders moet verwoorden) zal voor een man niet echt aantrekkelijk zijn. Sterker nog, dat schrikt af. Het komt vanzelf wel, echt.

Anyway, je moet niet té moeilijk denken over mannen. Dat 'doemdenken' en overal een diepere betekenis achter zoeken is typisch iets vrouwelijks. Mannen zijn niet zo moeilijk, die zeggen gewoon waar het op staat. Net als dat dingen liken op Facebook, dat doen ze omdat ze het leuk/grappig vinden en niet om je te laten merken dat ze jóú leuk vinden (hoewel het prima samen kan gaan hoor).

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-13 19:22

TS, je bent nog zo jong, jij komt echt wel een lieve jongen tegen die om je geeft en je leuk vind zoals je bent :) Ik zou die jongen van je stage even links laten liggen, misschien komt hij dan vanzelf naar je toe, en anders weet je genoeg en hoef je geen energie meer in hem te steken.

En die meisjes allemaal opzoeken als hij hun foto heeft geliked, zou ik niet meer doen hoor. Komt een beetje eng over en je vreet jezelf alleen maar op daarover van binnen. Het het betekent helemaal niets, ik like ook foto's van jongens waar ik verder niets in zie :D

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 18:38

Las laatst steeds mee.. Doet hij nog steeds kortaf of heb je al wat actie ondernomen;)?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:26

Nee, op stage doet hij heel leuk tegen me! Maar ben nog niet veel verder gekomen :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 21:57

Ik wil het hem binnen 2/3 weken gaan vertellen. Wil deze onzekerheid niet meer, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. En ik wil hem niet laten schieten en een kans missen. Het voelt echt heel erg goed tussen ons.
Weet alleen niet wanneer ik het hem wil zeggen. Dat is zo lastig. Ik spreek hem enkel op stage. Ga hem niet meteen om verkering vragen maar wil alleen zeggen dat ik hem leuk vind. Kan hij er mee doen wat ie wil.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 22:50

Heeft iemand nog tips hoe ik het het beste kan aanpakken?
Hoe kan ik nu al wat laten merken dat ik hem leuk vind? Ik denk namelijk dat ik dat te weinig doe.
Zou dat graag veranderen zodat als ik het hem straks zeg de schok niet te groot is.

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 23:17

Flirten :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:24

Gister van een vriend van hem gehoord dat hij het altijd over mij heeft en zelfs al toekomstplannen heeft...
Kwam hem gister tegen op een feest en hij kwam meteen naar me toe, tijdje staan praten.
Pfff gister dacht ik eidenlijk bevestiging maar nu twijfel ik weer... stel dat die vriend liegt?

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:41

Ik blijf bij wat ik eerder zei: als die jongen écht interesse heeft dan had je het al lang geweten. Verbaas me er eigenlijk over dat je nog steeds zo hoopvol bent. Zijn er geen andere leuke kerels in de buurt om energie in te stoppen?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:44

Mars schreef:
Ik blijf bij wat ik eerder zei: als die jongen écht interesse heeft dan had je het al lang geweten. Verbaas me er eigenlijk over dat je nog steeds zo hoopvol bent. Zijn er geen andere leuke kerels in de buurt om energie in te stoppen?

Zij heeft toch ook interesse en dat weet hij nog ook nog niet, jongens kunnen ook verlegen zijn hoor.

Ik hoop voor je dat het wat wordt TS!

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:50

Denkt er dan niemand aan dat de jongen hetzelfde kan denken of ook te verlegen is als het meisje?! Als een jongen interesse heeft hoef je het echt niet altijd meteen te weten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:53

Een vriendin van me was erbij, en ze zei ook meteen die is verliefd op jou! Hij begon helemaal te stralen toen hij mij zag, kwam meteen naar me toe..
Zn vrienden zaten ook helemaal te kijken naar mij, denk dat hij het wel over mij gehad heeft.

Lante

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 18:58

Gewoon vragen of hij zin heeft eens samen wat leuks te doen. Verzint hij uitvluchten; hij is niet geïnteresseerd, hapt hij toe, dan waarschijnlijk wel.

Dora88

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:02

Of hij denkt nu nog.. ze is onze stagiaire ;)

Maar idd, vraag hem. Desnoods nu al, hoe ie het feest heeft gehad.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:25

Inderdaad, vraag het hem!

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:51

amoj schreef:
Ik ben niet wanhopig, niet opzoek naar een avondje seks of zo iets als je dat bedoelt. Ik zou gewoon graag willen dat er eens iemand is die om me geeft en van me houd. Ik merk dat ik niet in trek ben bij de jongens, veel jongens gaan met mij anders om dan met een ander meisje en dat maakt mij onzeker.

Zou je niet eerst wat aan dit complex doen voor je een relatie begint? Jij kan alleen van iemand anders houden en iemand anders kan alleen van jou houden als je van jezelf houdt :j
Dan pas vind je een jongen die bij je past en alleen helemaal voor jou gaat.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:54

verootjoo schreef:
amoj schreef:

Zou je niet eerst wat aan dit complex doen voor je een relatie begint? Jij kan alleen van iemand anders houden en iemand anders kan alleen van jou houden als je van jezelf houdt :j
Dan pas vind je een jongen die bij je past en alleen helemaal voor jou gaat.

Ach je kan prima gewoon een relatie hebben. Het kan je er juist ontzettend bij helpen, je onzekerheid helemaal weghalen. Het is echt bullshit dat je niet van een ander kan houden en een ander niet van jou. En vooral dat diegene niet helemaal voor jou gaat :=

PocoGaucha

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:02

ik heb hier ook last van haha, een kerel, is echt geen spelt tussen te krijgen als ik hem echt spreek. over facebook of sms moet ik echt open vragen stellen, anders komt er echt niets uit. Heb met hem 1 date gehad, en sinds dien heeft hij geen tijd(druk op school), tja, dus ik vroeg wanneer ie tijd had, en toen reageerde die niet meer. toen wou ik gewoon weten of er wat was. gewoon op deze manier:
Omdat ik geen reactie krijg, krijg ik de indruk dat je geen interesse hebt, klopt dat?

dan hoef je zelf geen conclusie te trekken, en je valt hem niet aan. is bij mij in iedergeval goed uitgepakt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:07

Dat van stagelopen kan idd kloppen. Dat hij bang is dat ik het verkeerd opvat en niet meer kom.

Het helpt mij nu juist heel erg, zoals geryon ook zegt. Ik voel me nu een stuk zekerder en vooral vrolijker!
Afgelopen vrijdag heeft hij zelfs mijn lievelingsbroodjes gehaald bij de bakker, heb de hele dag met een big smile rondgelopen.
Het voelt nu meer alsof ik er ook toe doe, dat ik wat waard ben zeg maar. Hij geeft mij echt een goed gevoel.

Ik ga hem binnenkort gewoon zeggen dat ik hem leuk vind. Ik laat hem niet zomaar meer schieten.

Lidewijke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:27

Het punt is dat het voor jou een stuk beter is als je jezélf dat zekere gevoel kan geven, en je daarvoor niet afhankelijk hoeft te zijn van een jongen of wie ook.. :)

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 07:15

Lidewijke schreef:
Het punt is dat het voor jou een stuk beter is als je jezélf dat zekere gevoel kan geven, en je daarvoor niet afhankelijk hoeft te zijn van een jongen of wie ook.. :)

Precies wat ik bedoel, ik vind het nogal wat om je geluk te laten afhangen een jongen en je onzekerheid weg te nemen door een jongen.
Imo heeft een relatie echt meer kans van slagen als je van jezelf houdt. Het is overigens al een oud gezegde en misschien cliché maar m.i. waarheid als een koe.

Een relatie is leuk, het kan je heel gelukkig maken, maar het is niet een doel in je leven, maar een aanvulling op je leven.

lizy29

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 09:01

Je volledige geluk en zelfbeeld af laten hangen van een ander persoon is in mijn ogen het meest domme wat je kan doen.
Jij moet zelf je leven kunnen leiden en gelukkig kunnen zijn zonder daarbij een ander persoon nodig te hebben. Mocht daar een ander persoon bij komen dan is dit slechts een aanvulling op jouw geluk maar jou geluk zou nooit volledig afhankelijk moeten zijn van die persoon. Wat als er iets met die persoon gebeurt of de relatie loopt stuk. Dat zou dan betekenen dat jij ineens niets meer waard bent en dat is natuurlijk onzin.
Voor je een goede gelijkwaardige relatie kan hebben moet je m.i. dan ook eerst beide gelukkig zijn met jezelf. Is dit niet zo krijg altijd een ongelijkwaardige relatie waarbij de eens extreem zal hangen aan de ander omdat hij denkt alleen niets meer waard te zijn of niet goed genoeg te zijn voor de wereld.

Maar goed, voor wat betreft de jongen van je stage. De keuze is eigenlijk heel simpel. Of je gaat naar hem toe en vraagt of hij zin heeft om wat te gaan drinken waarbij je elkaar beter kan leren kennen en zo kan bepalen of er toekomst in jullie beide zit, of je doet niets en blijft hopen dat hij ooit de eerste stap zet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 19:56

A.s. woensdag zijn we de hele dag alleen. Zit er over te denken het hem dan te zeggen.