En hopsa, daar ging er weer eentje over de grond
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

StuiterBall schreef:Ik kan me zo verschrikkelijk ergeren aan bazen die mensen zonder ervaring aannemen en die laten proefdraaien op de drukste avonden. Gék kan ik er van worden. Ik heb al geen tijd om mezelf in de gaten te houden op die avonden, laat staan een 15-jarig meisje dat niks kan.![]()
Sorry voor de 15-jarigen die wél een horecahart hebben
Verder heb ik ook een hekel aan collega's die zich verschrikkelijk goed aan hun eindtijd houden en gewoon de handdoek in de ring gooien om een bepaalde tijd. 'Ja, ik ben klaar.' Daarna lekker gaan zitten met een drankje, terwijl de zaak nog bomvol zit, en de rest van het personeel met de handen in het haar. Kom op zeg, nog een (half) uurtje knallen voor je collega's wil je toch wel doen?!
Dit is eigenlijk ook schuld van de baas óf roostermaker... Maar goed, is er geen team spirit in een bedrijf, ben ik snel weg!
.
Hollanders en gratis.. Hartstikke boos worden als het bier op is.
. Scheelt weer werk.
We hebben een aantal restaurants en cafes bij ons op het plein zitten en toen vroegen we of ze Corona glazen wouden halen bij een van de naast gelegen restaurants
Helaas trapten ze er geen van alle in
Courses schreef:Wij proberen van de week een paar nieuwe mensen op stang te jagenWe hebben een aantal restaurants en cafes bij ons op het plein zitten en toen vroegen we of ze Corona glazen wouden halen bij een van de naast gelegen restaurants

RusselNuwell schreef:Hier trouwens wel eens mensen die 'last' hebben van flirtende gasten?

Iepke schreef:Courses schreef:Wij proberen van de week een paar nieuwe mensen op stang te jagenWe hebben een aantal restaurants en cafes bij ons op het plein zitten en toen vroegen we of ze Corona glazen wouden halen bij een van de naast gelegen restaurants
Hahah, zo hebben wij eens een nieuwe collega laten zoeken naar de bierzeef! Het fust was leeg en gaf dus heel veel schuim, zij hard op zoek naar de bierzeef! Collega's uit de keuken speelden mooi mee en gooiden snel een zeef in het magazijn. Kwam ze terug, wij zo: "Oh.. Sorry, dat is de verkeerde, dat is de zeef voor het gewone bier, we moeten de speciaalbierzeef hebben!" En helaas kon niemand z'n lachen meer inhouden, anders was ze zo verder gaan zoeken

. Of een aardbeienontpitter of jukstoters in blik

Citaat:Hahah, zo hebben wij eens een nieuwe collega laten zoeken naar de bierzeef! Het fust was leeg en gaf dus heel veel schuim, zij hard op zoek naar de bierzeef! Collega's uit de keuken speelden mooi mee en gooiden snel een zeef in het magazijn. Kwam ze terug, wij zo: "Oh.. Sorry, dat is de verkeerde, dat is de zeef voor het gewone bier, we moeten de speciaalbierzeef hebben!" En helaas kon niemand z'n lachen meer inhouden, anders was ze zo verder gaan zoeken
Prachtig!
Hier laten ze de nieuwkomers wel eens zoeken naar de groene paprikapoeder. Kan dat soort grappen altijd wel waarderen