Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar dat lag gewoon aan mijn leeftijd en feit dat alles dan wat erger lijkt dan het is
en veel lol hebben, natuurlijk onder het genot van wat alcohol. hihihihihihi.
. Zijn wel goed uit elkaar gegaan dus dat scheelt.

en zo ging het even door.
Want mjah met ruzie uit elkaar gaan is ideaal
Heel het huis leeghalen... Hij wilde het huis niet uit maar kon het sowieso niet betalen... Dus heb ik de huur opgezegd en gezegd dat hij wilde blijven, maar dat het niet mijn probleem was... Huis leeggehaald... Sliep ie op de grond... had alleen nog maar een bureau, bureaustoel, strijkplank, strijkijzer en zijn laptop
Hij had geen geld meer voor eten (krijg je als je niet werkt en je rookt als een ketter en alleen echte redbull wil drinken )etc.. Dus hij was boos.. Ik heb toen de koelkast volgezet met kattenvoer
Want hij wilde per se 1 kat houden...
Hadden ook geen gezamenlijke vrienden of wat dan ook... (Ok, zijn toenmalige beste vriend, is mijn beste vriend
maar die koos voor mij.. dus geen probleem)
maar dat was gewoon ontzettend veel lol hebben... Ach ja.. we konden er om lachen... mijn beste vriendje en ik 
Dus op zich... Alleen wat minder handig nu :p Maar ga er maar niet vanuit dat het uit gaat
Ik ben compleet als een paranoïde exvriendin door het lint gegaan
Nu was het niet echt tof uitgegaan (vreemdgaan, meteen doorgaan met die nieuwe muts). Maar mijn reactie verdient nu niet echt een medaille, valt ook niet goed te praten.
)