'in de aanval' of niet?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Babeth

Re: 'in de aanval' of niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:23

Ik heb zeer veel zelfbeheersing en geduld, maar als dit mij was overkomen had ik ze de strot afgebeten...
Heel veel succes ermee en hopelijk gaat het straks allemaal weer beter.

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 12:41

Wow leuke buren. Ik heb ook zo een speciale buren, maar heb er gelukkig geen ruzie mee. Wel vinden ze het soms ook heel leuk om heel aso te doen (hun pubers bedoel ik vooral).
Eigenlijk maar goed dat je ruzie hebt met haar, want ze verdiende je vriendschap toch niet.

Ik weet zelf niet goed wat ik zou doen in dezelfde situatie. Of ook negeren oftewel zelfs iets verschrikkelijks aso bedenken dat ze niet snel gaan vergeten.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-13 19:38

Laatste dagen heerlijk rustig geweest maar dat kwam ook omdat het klote weer was en dus niet in de tuin heb gezeten
Maar vandaag dus wel en er werd weer heerlijk over me gelult.. waar ik dus weer smakelijk (inwendig) om heb moeten lachen

Ook vroeg zoontjelief wanneer hij WEER eieren mocht gooien.. verlul jezelf anders ff haha

Willeke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-13 20:07

Holy... Lekkere opvoeding ook :=

Tries_en_Faf

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:09

Ja is het al iets rustiger?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 08:22

Bonje met de buren lijkt me hier ook erg geschikt voor :=

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:24

Sjongejonge zeg... ik geloof toch dat ik op een gegeven moment niet langer de gewillige boksbal van die aso's zou willen zijn na al een tijd de negeer-stand geprobeerd te hebben, en eens even heel duidelijk zou vertellen dat ze per direct op kunnen houden met al die onzin omdat jij anders eens even haar geheimpjes gaat vertellen overal om haar even manieren te leren.

Je hebt nu gezien dat het beter werkt wanneer je ze aanpakt dan wanneer je ze negeert :)*

NikkivanOlst

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:26

Ik heb even niet alles gelezen, maar wat ik zou doen: dat mens gewoon uitlachen. Haar gewoon heel dom aankijken en lachen.

Uitlachen voor haar rare gedrag dat nergens op slaat. Dat is de laatste reactie die zij zal verwachten...

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:33

Even uit nieuwsgierigheid... zij werkt dus op een school? Als wat dan vraag ik me af? Toch niet als juf?!

Saaaash

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 11:34

De vuilnisbak verstoppen... Seriously?

Je duwt toch ook niet haar fiets om, kom op zeg.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 12:58

Amaris schreef:
Even uit nieuwsgierigheid... zij werkt dus op een school? Als wat dan vraag ik me af? Toch niet als juf?!

Ja als tussenschoolse opvang en en daarnaast maken ze daar schoon

Kijk ik kan wel een grote bek gaan opzetten maar ik geloof niet dat dat zin heeft
En schijnbaar heeft dreigen met haar geheimen ook geen zin aangezien ze een tijdje geleden tegen iemand had gezegd dat ik had lopen dreigen met iets wat ik alleen weet.. wat helemaal niet waar is maar goed :') schijnbaar is ze zelf te dom om te begrijpen dat ALS dat zo was geweest, om dan te stoppen met dat achterlijke gedoe

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 14:47

Nouja, bij die man die opgebeld heeft maakte het dus duidelijk wel indruk dat hij even flink tekeer is gegaan en dingen zei zoals dat hij de ramen wel eens in zou komen gooien als ze niet normaal gingen doen.

Vaak helpt een grote bek / goed serieus dreigen bij zulke types beter dan dat je niks doet, want dan voelen ze zich alleen maar sterker dan jij omdat ze overal mee weg komen...

Dan kun je beter eens uit je slof schieten en laten merken dat je het niet accepteert.

Vergelijk het met een paard dat loopt te etteren, als je dat negeert dan wordt het steeds erger, aanpakken die hap en laten merken dat je dergelijk geklier niet accepteert en dat er met jou niet te sollen valt :j

En dan natuurlijk ook wel doen, het niet bij dreigen laten.

Als ze nu toch al loopt te verkondigen dat je dat gedaan hebt, en jou er op aankijkt als een ander het doet... dan kun je er maar beter gebruik van maken toch dat je de mogelijkheid hebt om haar flink te pakken. Je hebt dan de kans dat ze inbindt, en zo niet dan mag ze zelf ervaren wat de consequenties zijn van haar geklier tegen jou :j

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:25

Pfff.. Ik ben zo blij dat ik jou niet ben.

Ik heb niet zo veel geduld.
Ik had haar al lang een pak rammel gegeven.
Alleen schiet je daar niks mee op.
Dus bij deze mijn complimenten voor je zelf beheersing.
Echt DIEPE RESPECT!!!!!

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 22:39

Whahaha dank je :D

En wbt mijn scheur eens open trekken.. tja. Die man die dat heeft gedaan is een heeeule groooote dikke man waarvan hun niet weten waar hij woont :D
En ja.. ik ben een vrouw alleen en ze weten precies waar ik woon :+

Zolang het bij dom banketstaaf blijft vind ik het wel prima.. voorlopig :D
Maar je weet maar nooit }>

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 22:42

Ben je bang voor hun? Hoever wil je het laat gaan voordat ze je grens bereikt hebben? Ik denk dat ze ook steeds verder gaan en dat de oplossing van die man beter heeft geholpen. Daarbij zou ik dat getreiter nooit of te nimmer kunnen accepteren.

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-13 22:49

Bang voor mezelf niet.. wel bang voor mijn beestjes
Ik heb gewoon geen zin in prutsmuts en kapotte ramen.. of erger..
En ik weet zeker dat, als ik mijn bek open trek, ze dat als trigger zien en dr hele familie optrommelt
En ja dan kan ik de politie bellen maar die pakken ze op en een paar uur later lopen ze weer vrij rond.. en tja.. wat er dan gebeurd?

Tabaluga12

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:00

MMM lastig. Ik zou het zelf toch niet kunnen accepteren en net zo lang doorgaan tot ze zelf stoppen. Dat w**f gewoon bang genoeg maken ;) of verhuizen!! Want dit is gewoon intimideren.

Je kan ook gewoon geheime camera's ophangen (en hun ietsje uit de tent lokken) en alles vast leggen en een dossier maken. Eens kijken wie de langste adem heeft maar wel alles registreren opnemen en melden.

Sammy_xxs

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:07

Hmm...nou ik heb toevallig laatst ook hele erge ruzie gehad met een buurvrouw.
Zij vertelde ook erg veel leugens en stookte heel erg.
In het begin trok ik me er niets van aan, want dat vind ze natuurlijk alleen maar leuk.
Tot dat ze ineens haar oom mijn vriend liet slaan omdat mijn vriend zogenaamd haar had geslagen :?
Terwijl hij zich helemaal nergens mee bemoeide..."vrouwenruzie noemde hij het altijd maar"

Nou en zij ook maar steeds stoere berichtjes sturen, van kom dan ik ben niet bang enzo...En dan sta je voor dr deur doet ze niet open maar belt ze politie... Er was al 3 x politie gekomen ofzo...om moe van te worden.

Mja dus die dag dat zij met haar oom naar mijn vriend was gegaan. Toen ben ik wel erg boos geworden.
En ik had haar net zolang beneden opgewacht, toen heb ik haar echt een aantal klappen gegeven.

En nu is het rustig...als we elkaar zien bij de lift zit zij half te janken van woede ( maar ze zegt niks meer ) en ik kom eigenlijk niet meer bij.

Dus Ook al is vechten niet de beste oplossing, soms moeten die mensen gewoon even voelen...
En bang voor familie zou ik zeker niet zijn...
( zij zei ook tegen mij dat ze met al haar nichten mij komt in elkaar slaan ) heb haar tot op de dag van vandaag niet gezien. Mijn buurvrouw is trouwens marrokaans die zijn ook echt drama met hun familie erbij halen enzo :O

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:23

Tja, het gezegde beter een goede buur dan verre vriend is niet voor niets in het leven gekomen.

Ik heb ook zo'n idiote buurman gehad.....oe wat deed die vent mijn bloed koken.

Gelukkig stond het hele blok achter mij, en de man die als enige in de wereld nog een beetje respect kreeg van mijn buurman spraak hem regelmatig aan op zijn gedrag en dan ging het weer even goed.

Vele brieven gestuurd naar de woningbouw stichting...wat niks hielp. Hij kon niet verplaatst worden, en ik ook niet(geen andere huizen in dezelfde prijsklasse).

Na drie jaar negeren negeren negeren (midden in de zomer, hele buurt zat buiten) ben ik zozozo duivels kwaad geworden, ben compleet uit mijn plaat gegaan, de woede kwam vanuit mijn tenen. Hele buurt stond met mond open te kijken.
Toen had de eikel eindelijk in de gaten wat hij had aangericht en is hij flink ingedamd.

In het dorp waar ik ben opgegroeid had we ook een terroristen familie. Maar die gebruikte echt geweld(iemand zijn hand gebroken met hamer, hooivork tussen de ribben enz enz) die zijn uiteindelijk in de bak beland en zijn gedwongen te verhuizen (was koophuis).
De straat waarin ze wonen houdt nog steeds elk jaar op de dag dat ze uit huis gehaald zijn een barbecue.

En nu? Woon in een vreselijk dorp, maar wel fijne buren!
Links(onder zelfde dak) wonen jehova's. Heb je geen last van. Rechts ook leuke buren. Al heeft de buurman 3 kwart jaar geleden al beloofd zijn dakgoot te repareren wat hij nog steeds niet gedaan heeft. |(
Helaas zijn er vorig jaar schuin tegenover ons mensen komen wonen met 3 poedersuiker....

Maar ik klaag nergens meer over.....de lieve vrede is mij zo heilig geworden...
Kom bij niemand over de vloer, maak wel gezellige praatjes met buren maar dat is het......hoef niks van hun te weten, en zij niet van mij.

Blijven opschrijven en foto's/filmpjes maken! heb je altijd bewijzen mochten die nodig zijn!

Lonan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-13 23:43

Ach ik snap wel dat je het negeert eigenlijk, zij denken jou nl te hebben met hun gedrag terwijl je totaal nul reageert, dat voedt niet wat ze willen juist dat je boos word en er een grote drama ontstaat.
Ik negeer ook al een jaar, hoor ook wel eens wat, maar ach ze vinden mij schijnbaar interessanter dan zichzelf denk ik dan.
Ik hoor wel eens dat ze weer ruzie heeft met die en die en het ligt nooit aan haar overigens altijd aan een ander. Overigens heb ik nooit ruzie met haar gemaakt. Ze heeft me gewoon een rot streek geflikt en doet net alsof dat niet waar is. Terwijl iedereen weet dat het zo is.
Ik ga ook rustig mijn onkruid weg trekken voor het huis als zij er ook staat, ik negeer het gedrag volkomen, dan heb ik meer lol dan zij, want feitelijk lokt ze iets uit maar krijgt geen reactie. ( en dat terwijl ik als het bij mij overloopt ook echt klaar is en ik enorm uit kan vallen, geniet ik hier van het negeren.)

Wat ik wel zou doen overigens is de hele buurt uitnodigen bij jou achter het huis voor een buurt BBQ...iedereen zelf iets meenemen als een Amerikaanse BBQ :D :D :D
Dan zal er niks voor vallen hoor, maar dat irriteert wel enorm omdat het dan zo gezellig is aan de andere kant van de schutting, i love it. _O- _O- _O- _O-

JPS

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 00:19

Wat lopen er toch een hoop reuzenkleuters rond he..

Ts, zodra ze je lastigvallen, bedreigen of bijv je privacy schenden zou ik zekerheidshalve een melding doen bij de politie.
Echt doen hoor, voor je eigen veiligheid, je weet maar nooit..
Camerabewaking met opnamefunctie beeld/geluid kan trouwens ook erg nuttig zijn!

Respect, heel wijs dat je er verder niet op ingaat en je niet laat verlagen tot hun niveau. Sterkte ermee.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 00:20

Lonan schreef:
Ach ik snap wel dat je het negeert eigenlijk, zij denken jou nl te hebben met hun gedrag terwijl je totaal nul reageert, dat voedt niet wat ze willen juist dat je boos word en er een grote drama ontstaat.
Ik negeer ook al een jaar, hoor ook wel eens wat, maar ach ze vinden mij schijnbaar interessanter dan zichzelf denk ik dan.
Ik hoor wel eens dat ze weer ruzie heeft met die en die en het ligt nooit aan haar overigens altijd aan een ander. Overigens heb ik nooit ruzie met haar gemaakt. Ze heeft me gewoon een rot streek geflikt en doet net alsof dat niet waar is. Terwijl iedereen weet dat het zo is.
Ik ga ook rustig mijn onkruid weg trekken voor het huis als zij er ook staat, ik negeer het gedrag volkomen, dan heb ik meer lol dan zij, want feitelijk lokt ze iets uit maar krijgt geen reactie. ( en dat terwijl ik als het bij mij overloopt ook echt klaar is en ik enorm uit kan vallen, geniet ik hier van het negeren.)

Wat ik wel zou doen overigens is de hele buurt uitnodigen bij jou achter het huis voor een buurt BBQ...iedereen zelf iets meenemen als een Amerikaanse BBQ :D :D :D
Dan zal er niks voor vallen hoor, maar dat irriteert wel enorm omdat het dan zo gezellig is aan de andere kant van de schutting, i love it. _O- _O- _O- _O-

We gaan gewoon een enorme BOKT BBQ houden bij TS in de tuin.....en als we uitgegeten zijn, gooien we nog even wat behandeld hout op het vuur wat we onder het genot van stampmuziek richting buren blazen *\o/*

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 00:21

Kitty1985 schreef:
Lonan schreef:

We gaan gewoon een enorme BOKT BBQ houden bij TS in de tuin.....en als we uitgegeten zijn, gooien we nog even wat behandeld hout op het vuur wat we onder het genot van stampmuziek richting buren blazen *\o/*

Goed plan. *\o/* *\o/* *\o/*

TS waar woon je?

Limanade

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-06-13 01:12

Hahaha jullie zijn welkom hoor!! Wanneer? :D

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-13 12:45

Haha.. doe een voorstel!