Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Amaris schreef:Even uit nieuwsgierigheid... zij werkt dus op een school? Als wat dan vraag ik me af? Toch niet als juf?!
schijnbaar is ze zelf te dom om te begrijpen dat ALS dat zo was geweest, om dan te stoppen met dat achterlijke gedoe 

of verhuizen!! Want dit is gewoon intimideren.
Lonan schreef:Ach ik snap wel dat je het negeert eigenlijk, zij denken jou nl te hebben met hun gedrag terwijl je totaal nul reageert, dat voedt niet wat ze willen juist dat je boos word en er een grote drama ontstaat.
Ik negeer ook al een jaar, hoor ook wel eens wat, maar ach ze vinden mij schijnbaar interessanter dan zichzelf denk ik dan.
Ik hoor wel eens dat ze weer ruzie heeft met die en die en het ligt nooit aan haar overigens altijd aan een ander. Overigens heb ik nooit ruzie met haar gemaakt. Ze heeft me gewoon een rot streek geflikt en doet net alsof dat niet waar is. Terwijl iedereen weet dat het zo is.
Ik ga ook rustig mijn onkruid weg trekken voor het huis als zij er ook staat, ik negeer het gedrag volkomen, dan heb ik meer lol dan zij, want feitelijk lokt ze iets uit maar krijgt geen reactie. ( en dat terwijl ik als het bij mij overloopt ook echt klaar is en ik enorm uit kan vallen, geniet ik hier van het negeren.)
Wat ik wel zou doen overigens is de hele buurt uitnodigen bij jou achter het huis voor een buurt BBQ...iedereen zelf iets meenemen als een Amerikaanse BBQ![]()
![]()
![]()
Dan zal er niks voor vallen hoor, maar dat irriteert wel enorm omdat het dan zo gezellig is aan de andere kant van de schutting, i love it.![]()
![]()
![]()
Kitty1985 schreef:Lonan schreef:Ach ik snap wel dat je het negeert eigenlijk, zij denken jou nl te hebben met hun gedrag terwijl je totaal nul reageert, dat voedt niet wat ze willen juist dat je boos word en er een grote drama ontstaat.
Ik negeer ook al een jaar, hoor ook wel eens wat, maar ach ze vinden mij schijnbaar interessanter dan zichzelf denk ik dan.
Ik hoor wel eens dat ze weer ruzie heeft met die en die en het ligt nooit aan haar overigens altijd aan een ander. Overigens heb ik nooit ruzie met haar gemaakt. Ze heeft me gewoon een rot streek geflikt en doet net alsof dat niet waar is. Terwijl iedereen weet dat het zo is.
Ik ga ook rustig mijn onkruid weg trekken voor het huis als zij er ook staat, ik negeer het gedrag volkomen, dan heb ik meer lol dan zij, want feitelijk lokt ze iets uit maar krijgt geen reactie. ( en dat terwijl ik als het bij mij overloopt ook echt klaar is en ik enorm uit kan vallen, geniet ik hier van het negeren.)
Wat ik wel zou doen overigens is de hele buurt uitnodigen bij jou achter het huis voor een buurt BBQ...iedereen zelf iets meenemen als een Amerikaanse BBQ![]()
![]()
![]()
Dan zal er niks voor vallen hoor, maar dat irriteert wel enorm omdat het dan zo gezellig is aan de andere kant van de schutting, i love it.![]()
![]()
![]()
We gaan gewoon een enorme BOKT BBQ houden bij TS in de tuin.....en als we uitgegeten zijn, gooien we nog even wat behandeld hout op het vuur wat we onder het genot van stampmuziek richting buren blazen