Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Dan is het opnieuw zwanger worden ook nog een uitdaging ja... Maar misschien goed dat je het nu even van je afzet....
Dan gebeurt het misschien sneller dan je denkt... phormicola schreef:Ik vind dit niet herkenbaar en het gekke is dat ik daar ontzettend zenuwachtig van word! Wat nou als ik die kriebels pas krijg als ik 35 ben en het allemaal veel lastiger zal zijn?
Fiebie schreef:phormicola schreef:Ik vind dit niet herkenbaar en het gekke is dat ik daar ontzettend zenuwachtig van word! Wat nou als ik die kriebels pas krijg als ik 35 ben en het allemaal veel lastiger zal zijn?
Wat niet is kan nog komen en misschien wel helemaal niet..... en dat is dan ook niet erg toch?
En met 35 is er nog steeds geen man over boord toch?
Fiebie schreef:ilsse... Heftig zeg. Jeetje.....Dan is het opnieuw zwanger worden ook nog een uitdaging ja... Maar misschien goed dat je het nu even van je afzet....
Dan gebeurt het misschien sneller dan je denkt...
Cayenne schreef:Fiebie schreef:Wat niet is kan nog komen en misschien wel helemaal niet..... en dat is dan ook niet erg toch?
Nou, volgens de berichten van tegenwoordig wel hoor
eenitraM schreef:Oefenen is leuker
Cayenne schreef:Fiebie schreef:Wat niet is kan nog komen en misschien wel helemaal niet..... en dat is dan ook niet erg toch?
Nou, volgens de berichten van tegenwoordig wel hoor
Destino schreef:Rond je 35e is je vruchtbaarheid volgens mij al wel afgenomen?
AngeliqueB schreef:Citaat:Een overbuurvrouw van een kennis was zo bezig met zwanger zijn dat ze maar een kind gingen adopteren. Het zwanger raken liet ze los, ze was er totaal niet meer mee bezig en tijdens de adoptieprocedure raakte ze zwanger en later is er nog 1 gekomen. Ze heeft nu drie kinderen.
Dit vind ik zo'n ontzettende dooddoener!!!![]()
![]()
Laten onderzoeken waarom je na een jaar nog niet zwanger bent is best een goed idee, want er kan zomaar wel iets aan de hand zijn, 1 op de 6 stellen krijgt ermee te maken!
Mensen denken nog al gauw dat er iets met hun aan de hand is al ze na 1x niet zwanger zijn. Dat mensen zich laten onderzoeken moet ze allemaal zelf weten ik zeg alleen maar dat ze niet gelijk van het ergste uit moeten gaan (en dat een huisarts je standaard niet eens doorverwijst na een jaar proberen).
Je maakt er zelf een heel drama van. Elan_GV schreef:eenitraM schreef:Oefenen is leuker
Ik dacht serieus.. vast een vent jij!! haha mijn vriend vind dat nl ook..
Ten eerst TS, wat kan jij GEWELDIG schrijven, zou je wat mee moeten doen, ik lig in een deuk!!
Hier ook zwangeren, bijna bevallers e.d. dus klopt!! Ik ben moeders van een kleine meid, geheel verrast door het schepsel aangezien ik (kennelijk niet goed) de pil slikte, maar van.. nope geen kinders.. ben gek op haar..
Zo erg.. laatst was ze bij oma blijven slapen dat ik 's nachts wakker werd en dacht dat ik d'r hoorde. De volgende ochtend zaten mijn vriend en ik wat verloren in de huiskamer.. zullen we d'r maar weer ophalen? Besef wel dat het half 8 in de ochtend was.. Uitgesteld tot 11 uur, ik kom binnen bij mijn ouders zegt mijn lieve dochter.. Neeh! ik wil niet naar huis wil bij oma blijven.![]()
Domper, maar later wilde ze toch ook wel even met me knuffelen en mee naar huis..
Ik was trouwens al 9 jaar bij mijn vriend, inmiddels 12 jaar, maar ik was 29 toen ik haar kreeg. Ik zag dat je 24 was... ik zou zeggen leef je nog lekker even een jaar of 5 uit.. aan de andere kant.. als je nu zwanger word en je bent 29.. dan is het allemaal wel een stukkie makkelijker al qua leeftijd..
En ik doe er wat mee, ik hoop binnen nu en een half jaar mijn eerste boek in de winkel te hebben
Ik kan echt niet wachten.....
Fiebie schreef:ilsse, dat snap ik, knap dat je er nog zo mee omgaat, ik zou doordraaien denk ik
Ik hoop voor jou dat het toch snel weer raak is en dat je het voldraagd
Maar eerlijk is eerlijk, eenmaal klapperende eierstokken...... gaat niet zomaar over. Dus jij ook succes!!