Kinderjeuk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ilsse

Re: Kinderjeuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:43

Hier ook flinke kriebels.. Ik kan niet wachten tot het weer zover is. Helaas ben ik in januari ons kindje met 15 weken zwangerschap kwijtgeraak..We hebben het even van ons af gezet ( in de zin van; geen ovu testen, en niet klussen wanneer het zou moeten, maar wanneer we willen ) Ik heb helaas PCOS, dus de kans dat ik een eisprong heb en het dus raak zou kunnen zijn is elke maand klein. Een kinderwens is mooi, maar een zwangerschap o zo niet vanzelfsprekend. Maar we gaan er weer voor!

Grapjasjes12

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:44

Ik vind dit niet herkenbaar en het gekke is dat ik daar ontzettend zenuwachtig van word! Wat nou als ik die kriebels pas krijg als ik 35 ben en het allemaal veel lastiger zal zijn?

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 12:47

ilsse... Heftig zeg. Jeetje..... :(:) Dan is het opnieuw zwanger worden ook nog een uitdaging ja... Maar misschien goed dat je het nu even van je afzet.... :) Dan gebeurt het misschien sneller dan je denkt...

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:48

Tja, lastig Phormicola.. Maar je kan nu ook niet zomaar aan kinderen beginnen 'voor het geval dat'.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 12:49

phormicola schreef:
Ik vind dit niet herkenbaar en het gekke is dat ik daar ontzettend zenuwachtig van word! Wat nou als ik die kriebels pas krijg als ik 35 ben en het allemaal veel lastiger zal zijn?

Wat niet is kan nog komen en misschien wel helemaal niet..... en dat is dan ook niet erg toch?
En met 35 is er nog steeds geen man over boord toch?

_JTM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:55

Ik herken het wel een beetje die 'jeuk'. Heb het de laatste tijd ook een beetje. Gaat nu super goed tussen vriendlief en mij, zijn morgen 2jaar samen. Alleen ik ben nu nog vollop aan het solliciteren naar een andere baan, vriendlief zit enorm met zijn rug te kl*ten waardoor hij zijn werk niet goed kan uitvoeren (is zzp'er) en we wonen niet samen... word dus nog een paar jaar wachten.

Ik ben super gek op mijn twee neefjes maar als ik die een paar uur heb gehad ben ik ook wel weer 'blij' dat ik ze terug kan geven. Twee mannetjes (1 en 3 jaar) zijn zo enorm druk, willen de hele tijd spelen/aandacht van tante... Kan tegelijkertijd ook zo wegsmelten als ze wat voor zichzelf aan het doen zijn.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 12:55

Fiebie schreef:
phormicola schreef:

Wat niet is kan nog komen en misschien wel helemaal niet..... en dat is dan ook niet erg toch?

Nou, volgens de berichten van tegenwoordig wel hoor :=

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:00

Rond je 35e is je vruchtbaarheid volgens mij al wel afgenomen?

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:00

Fiebie schreef:
ilsse... Heftig zeg. Jeetje..... :(:) Dan is het opnieuw zwanger worden ook nog een uitdaging ja... Maar misschien goed dat je het nu even van je afzet.... :) Dan gebeurt het misschien sneller dan je denkt...

Absoluut, niet alleen betreft de PCOS maar ook de wetenschap dat het misschien weer verkeerd zal gaan. Het blijft toch door je heen spoken. Twee vriendinnen van mij zijn nu hoogzwanger ( waren rond dezelfde tijd zwanger ) dat maakt het soms wel even extra moeilijk, maar aan de andere kant kan ik toch een beetje meegenieten.

Maar oohhh het kriebelt zo, zeker nu je er eenmaal van 'geproeft' hebt.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:05

Destino schreef:

Ja, Rond je 34ste gaat het ongeveer met de helft omlaag -O-

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:07

Cayenne schreef:
Fiebie schreef:

Welnee, mijn schoonzusje is 34 en net bevallen van de eerste. Is met net hoe je er zelf in staat, en of moeder natuur een beetje bewerkt natuurlijk.

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:09

Het zal ook wel bij iedereen anders liggen, maar ik vind het toch een enge gedachte.

Elan_GV

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:11

eenitraM schreef:
Oefenen is leuker :j

Ik dacht serieus.. vast een vent jij!! haha mijn vriend vind dat nl ook..

Ten eerst TS, wat kan jij GEWELDIG schrijven, zou je wat mee moeten doen, ik lig in een deuk!!

Hier ook zwangeren, bijna bevallers e.d. dus klopt!! Ik ben moeders van een kleine meid, geheel verrast door het schepsel aangezien ik (kennelijk niet goed) de pil slikte, maar van.. nope geen kinders.. ben gek op haar..
Zo erg.. laatst was ze bij oma blijven slapen dat ik 's nachts wakker werd en dacht dat ik d'r hoorde. De volgende ochtend zaten mijn vriend en ik wat verloren in de huiskamer.. zullen we d'r maar weer ophalen? Besef wel dat het half 8 in de ochtend was.. Uitgesteld tot 11 uur, ik kom binnen bij mijn ouders zegt mijn lieve dochter.. Neeh! ik wil niet naar huis wil bij oma blijven. -O-
Domper, maar later wilde ze toch ook wel even met me knuffelen en mee naar huis..

Ik was trouwens al 9 jaar bij mijn vriend, inmiddels 12 jaar, maar ik was 29 toen ik haar kreeg. Ik zag dat je 24 was... ik zou zeggen leef je nog lekker even een jaar of 5 uit.. aan de andere kant.. als je nu zwanger word en je bent 29.. dan is het allemaal wel een stukkie makkelijker al qua leeftijd..

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:11

Cayenne schreef:
Fiebie schreef:

Zolang een 65 jarige een kind op de wereld kan zetten, maak ik me geen zorgen hoor :+

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:13

Haha, nou op mijn 65e word ik liever oma dan moeder :=

rea

Destino schreef:

Zal wel van vrouw tot vrouw afhangen.
Ik raakte zwanger met 38jr en hield er helemaal geen gezonde (lees : 2 pakjes per dag roken, regelmatig alcohol (sterke drank en schnaps) drinken, bijna 20jr pilgebruikster) levensstijl op na.
De tegenspeler woont in het buitenland en we zagen elkaar maar elke 3 à 4 weken.
Over een "Lucky shot" gesproken ... :Y)

Sammie

AngeliqueB schreef:
Citaat:
Een overbuurvrouw van een kennis was zo bezig met zwanger zijn dat ze maar een kind gingen adopteren. Het zwanger raken liet ze los, ze was er totaal niet meer mee bezig en tijdens de adoptieprocedure raakte ze zwanger en later is er nog 1 gekomen. Ze heeft nu drie kinderen.

Dit vind ik zo'n ontzettende dooddoener!!! -O- -:(-
Laten onderzoeken waarom je na een jaar nog niet zwanger bent is best een goed idee, want er kan zomaar wel iets aan de hand zijn, 1 op de 6 stellen krijgt ermee te maken!

Hoezo dooddoener :') Mensen denken nog al gauw dat er iets met hun aan de hand is al ze na 1x niet zwanger zijn. Dat mensen zich laten onderzoeken moet ze allemaal zelf weten ik zeg alleen maar dat ze niet gelijk van het ergste uit moeten gaan (en dat een huisarts je standaard niet eens doorverwijst na een jaar proberen). :+ Je maakt er zelf een heel drama van.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:14

ilsse, dat snap ik, knap dat je er nog zo mee omgaat, ik zou doordraaien denk ik :')
Ik hoop voor jou dat het toch snel weer raak is en dat je het voldraagd :(:)

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:15

Daenerys schreef:

Ik ook :D

Heb me in ieder geval aan mijn moeders regel gehouden.... :Y)

'Geen oma voor mijn 55ste!'
Ze wordt 56 in juni :D

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:15

Fiebie schreef:
Zolang een 65 jarige een kind op de wereld kan zetten, maak ik me geen zorgen hoor :+

Dat is meestal met IVF behandelingen etc ;)

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:15

Dat zal ook wel hoor, maar ik dacht over het algemeen dat je vruchtbaarheid sowieso wel afneemt als je ouder wordt..
Ik weet nu al dat ik jong in de overgang raak, erferlijk bepaald, mijn moeder was 38 toen het bij haar begon, dus ik moet niet tot die leeftijd wachten denk ik :+

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:16

Meestal := Zeg maar gerust altijd. :P De oudste natuurlijke zwangerschap waar ik persoonlijk van heb gehoord was 48.

Fiebie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-13 13:16

Elan_GV schreef:
eenitraM schreef:
Oefenen is leuker :j

Ik dacht serieus.. vast een vent jij!! haha mijn vriend vind dat nl ook..

Ten eerst TS, wat kan jij GEWELDIG schrijven, zou je wat mee moeten doen, ik lig in een deuk!!

Hier ook zwangeren, bijna bevallers e.d. dus klopt!! Ik ben moeders van een kleine meid, geheel verrast door het schepsel aangezien ik (kennelijk niet goed) de pil slikte, maar van.. nope geen kinders.. ben gek op haar..
Zo erg.. laatst was ze bij oma blijven slapen dat ik 's nachts wakker werd en dacht dat ik d'r hoorde. De volgende ochtend zaten mijn vriend en ik wat verloren in de huiskamer.. zullen we d'r maar weer ophalen? Besef wel dat het half 8 in de ochtend was.. Uitgesteld tot 11 uur, ik kom binnen bij mijn ouders zegt mijn lieve dochter.. Neeh! ik wil niet naar huis wil bij oma blijven. -O-
Domper, maar later wilde ze toch ook wel even met me knuffelen en mee naar huis..

Ik was trouwens al 9 jaar bij mijn vriend, inmiddels 12 jaar, maar ik was 29 toen ik haar kreeg. Ik zag dat je 24 was... ik zou zeggen leef je nog lekker even een jaar of 5 uit.. aan de andere kant.. als je nu zwanger word en je bent 29.. dan is het allemaal wel een stukkie makkelijker al qua leeftijd..

Ten eerste, thanks! :D En ik doe er wat mee, ik hoop binnen nu en een half jaar mijn eerste boek in de winkel te hebben *\o/*

Geweldig he, dat je haar dan toch zo mist... Het is toch wel een toevoeging aan je leven denk ik :j
Mijn vriend wil voor zijn 35ste kinderen, hij wordt eind mei 33, dus dat schiet al aardig op :') Ik kan echt niet wachten..... <3

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:17

Fiebie schreef:
Daenerys schreef:

Ik ook :D

Heb me in ieder geval aan mijn moeders regel gehouden.... :Y)

'Geen oma voor mijn 55ste!'
Ze wordt 56 in juni :D

Goeie timing :D

ilsse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-13 13:19

Fiebie schreef:
ilsse, dat snap ik, knap dat je er nog zo mee omgaat, ik zou doordraaien denk ik :')
Ik hoop voor jou dat het toch snel weer raak is en dat je het voldraagd :(:)

Bedankt, het valt me van mijzelf ook nog mee hoor haha ;) Maar eerlijk is eerlijk, eenmaal klapperende eierstokken...... gaat niet zomaar over. Dus jij ook succes!!