Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:07

Roosch schreef:
Ben op streng dieet de afgelopen tijd, heb de politieagentes nog een lachstuip bezorgd ook.. De bakker kwam me een vers croissantje brengen, ik wilde hem niet opeten omdat er teveel calorieën inzaten. :')

Dat is ook weer een echte reactie van jou ;)
Knap goed op meid!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 15:30

Shirley schreef:
Denk dat dat een heel verstandige tip is :j

Je gelukkig prijzen dat je er toch goed vanaf gekomen bent en niet teveel tobben :(:)

Als je gaat denken wat er had kunnen gebeuren, heb je geen leven meer, maar dat is feitelijk met alles zo ... als je je realiseert hoe gevaarlijk het op straat is, kom je de deur niet meer uit, zal je net zien dat er een vliegtuig op je huis valt ;)

Enne ... een keertje zondigen mag best, lekker opeten die reep van paps :j

Ja, dat is inderdaad iets waar ik, maar ook pa en ongetwijfeld ook mijn vriendin, mee kampen. Je blijft er over malen, veel vraagtekens maar je moet het op een gegeven moment afsluiten.
Merk dat ik nu wel erg hunker naar afleiding. (en naar een knuffel van m'n vriend maar dat kan helaas morgen pas..)
Kijken of ik die afleiding ergens in kan vinden.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:36

Afbeelding

Anoniem

Re: Je denkt dat het jou nooit overkomt.. Iets in drankje..

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 15:38

Poeh hey, heel veel sterkte. Helaas weet ik hoe het voelt en vooral de day after. Ik was in Noord-Spanje toen het mij overkwam, en mijn toenmalige vriendje in Zuid-Frankrijk, ik wilde zsm naar hem toe.... :(:)

Siggislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 19:44

Heel veel sterkte, Roosch!
Goed uitrusten is vaak wel het beste medicijnen..
En op de hoop dat je vriend wat afleiding kan zorgen voor je.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:00

Roosch schreef:
Ojajoh; klinkt als een geweldige avond. :')

Sweetheart, je doet je naam eer aan! :*

uh ja...zoals ik al had gezegd, de avond van mn leven, echt waar, nog steeds al is het zo lang geleden
:+

en die avond ben ik mee gegaan met een gozer (toen was ik 16)
die overigens nu mijn huidige man is (en nu ben ik 33)

:')

Rosa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:06

Hahaja echt ohjajoh? Geweldig!!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 20:07

Bij jou overduidelijk beter afgelopen dan bij mij. :')

Ik heb net een uurtje in bad gelegen bij m'n oom, voel me een stuk beter en rustiger. Hopen dat ik deze lijn vol kan houden.
Morgenvroeg bel ik de dokter en in de namiddag komt waarschijnlijk een heel lieve Bokker langs. Waardeer ik zeer. :*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:16

Ja helaas ook meegemaakt ,m et een engeltje op mijn schouder. In Frankrijk op wintersport. Ik weet dar ik opeens redelijke helder was en bezig was bij 5 onbekende jongens in de auto te stappen . Eentje had ik de avond ervoor ontmoet en vond ik erg leuk.
Mijn broertjes pastten op mijn dochter die nacht, zodat ik eens een keer kon stappen ( met de leuke jongen die betrouwbaar leek...)

In mijn heldere moment gezegd dat ik naar mijn appartement wilde, en ze lieten me gewoon , vriendelijk gaan. Ik weet dat ik deels kruipend thuis ben gekomen en een soort urgentie voelde dat ik thuis moest zien te komen.
Voelde me de volgende ochtend lichamelijk heel erg goed, vreemd genoeg.

Mijn enige tip: niet te lang bij stil blijven staan ( wel even,verdringen is uiteraard het andere uiterste). Er had van alles kunnen gebeuren,maar er is niets gebeurd gelukkig. Het leven zit vol gevaren, maar dit gevaar was blijkbaar niet voor jou bestemt.

Kingie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:19

Jeetje wat heftig zeg.. Gelukkig maar dat je niet ben verdronken ofzo.. :wow:
Sterkte nog!!

Whild

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 20:40

Cherm arme Roos! Wat een verschrikkelijk verhaal, gelukkig is het nog goed afgelopen!
Heel veel sterkte ermee, ook morgen bij de dokter! Y;( :(:)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 23:08

Wat bestaan er toch lieve mensen..
Krijg net een berichtje via Facebook van iemand die ik helemaal niet zo goed ken, maar ooit een fotoshoot voor heb gedaan. Dat ze had gelezen wat er gebeurd was, en ook dat ik binnenkort op vakantie ging en dat ik nog leuke boeken zocht. Ze wilde me graag een boek toesturen als ik mijn adres wilde geven.

Dit maakt m'n dag echt een stuk prettiger..

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:12

Wat ontzettend aardig <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 23:16

Ik ben er gewoon even beduusd van.. Het ene moment zie je de slechte kant van mensen die iets in je drankje stoppen, vervolgens zie je dat er heus nog wel goede mensen zijn die zo'n spontaan gebaar overhebben voor iemand die ze maar 1 keer hebben ontmoet..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:17

Pff wat een heftig verhaal zeg.. Ook echt helemaal met een helikopter, lijkt me nogal schokkend voor jou ook :(:)

Ik heb ook een keer iets in mijn drankje gehad, dit was (gelukkig) een stuk onschuldiger en is veel soepeler afgelopen. Was voor het eerst uit in Utrecht waar ik tegenwoordig woon, met wat vrienden.. Toen heeft er iemand iets in mijn cola gegooid vermoeden we. Ik had geen druppel alcohol op maar toch voelde ik me ineens heel dronken en vervelend, alsof ik door mijn benen ging, en sindsdien één grote zwarte vaag. Heb nog enkele heldere momenten er tussendoor gehad en goddank ben ik bij mijn vrienden gebleven, die op een gegeven moment doorhadden dat er iets niet goed was en me naar huis hebben gebracht, veilig in bed hebben gestopt en om de beurt de wacht hebben gehouden om te kijken of het wel goed ging en ik niet zou gaan overgeven terwijl ik out was of iets in die richting...

Wel echt ontzettend fijn dat je zo goed bent opgevangen zeg.. Ik heb niet het hele topic gelezen maar was de helikopter naar je op zoek nadat je vriendin had gebeld dat je weg was? Of had iemand je ergens gespot en maakte die zich zorgen?

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 23:18

Vriendin heeft politie gebeld en zij hebben zoektocht opgestart, waaronder de helikopter. :j

tjady

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:22

Wat afschuwelijk. Ik hoop dat je snel weer hersteld en het achter je kan laten.
Een familielid van mij heeft afgelopen zomer hetzelfde mee gemaakt. Beroofd en gewond werd hij ontkleed gevonden bij iemand in de achtertuin. Hij was ver van zijn eigen huis en de bewoner van het huis, had gelijk door dat er iets aan de hand was. Bloedtest is niet gedaan omdat er geen politie bij is geweest. Ze hebben hem naar zijn huis gebracht. De dokter zei dat bloedtest niets zou aanwijzen en het toch al uit zijn bloed zou zijn en zij niks zouden aantreffen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:26

Roosch schreef:
Vriendin heeft politie gebeld en zij hebben zoektocht opgestart, waaronder de helikopter. :j

Ik moet zeggen dat je daar ook geluk mee gehad hebt hoor, respect voor haar.. Menig persoon was er misschien wel vanuit gegaan dat iemand gewoon naar huis was of misschien zelf te bezopen om er nog iets aan te doen. Echt, wauw.. Ben er even helemaal stil van

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 23:28

Ja, die vriendin van me heeft een grote pluim verdiend. Als ik terug ben van vakantie gaan we lekker op mijn kosten uit eten, dat heeft ze minimaal verdiend. Tevens heeft mijn vader voor ons het hotel afgerekend.. Zal dit nooit vergeten wat ze voor me gedaan heeft!

xWildrose

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:36

Wat vreselijk zeg! Toevallig is het een vriendin van mij vorige week ook overkomen, maar die hebbeb we gelukkig veilig thuis kunnen brengrn voordat er daadwerkelijk iets heeft kunnen proberen. Echt vreselijk dat dit soort dingen gebeuren...

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:37

Sodeju zeg wat vreselijk eng wat je hebt meegemaakt maar wat fijn dat je het vermoeden hebt dat er niets gebeurd is, ik hoop het echt voor je de meeste soa's kunnen ze snel zien behalve hiv, maar daar moet je gewoon niet van uit gaan. Komt goed. sterkte, en heb je je chocola al binnen? :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-13 23:38

Die chocola is al lang en breed naar binnen, en smaken dat die deed! :D :D
(had al een halfjaar geen chocola gehad op een paar paaseitjes na)

Ik ga zo lekker naar bed en morgenvroeg de dokter bellen.

Shirley

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:41

Welterusten, slaap lekker :+:

Julez

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-13 23:48

Oh bah wat naar zeg. Hoop dat je je snel weer wat beter voelt :(:)

Ze hebben het ook een keer bij mijn beste vriendin gedaan toen we uit waren. Gelukkig was ik wel heel de tijd bij haar dus kon wel voorkomen dat ze wegliep, en natuurlijk direct hulp inschakelen. Maar zij is ook een flink aantal uren helemaal van de wereld geweest, en heeft zich tot 2 dagen erna ook echt ziek gevoeld. Je hebt echt gekken rondlopen op de aardbodem..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-13 10:45

Veel sterkte bij de dokter straks.