Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ketaki schreef:en dat is mijn mening
Huertecilla schreef:MamaMiesje schreef:"Als je het beter kan krijgen, dan rot je maar op" zeggen wij hier thuis altijd.
Lekker flexibel en invoelend. Echt uitnodigend om dingen bespreken. Dan is ´wat niet weet wat niet deert´ voorgeprogammeerd.
sflj schreef:Ik heb alleen de eerste pagina's gelezen maar snap de ophef niet zo.
Denken jullie dat het zonder deze reclame niet gebeurt? Mensen worden echt niet over de streep getrokken hoor! Iemand die het n.a.v. deze reclame doet, had dat vroeg of laat toch wel gedaan. Wie denkt dat ie dat kan tegenhouden door dit soort organisaties of reclame's te stoppen, is in mijn ogen wel erg naïef.
(En onzeker?) wie bang is zijn partner te verliezen door deze reclame, moet nog maar eens goed over zijn/haar relatie nadenken!
cooper schreef:...
Geryon, Jaloezie bestaat omdat de mens wil bezitten. Het is niet iets waar de mens mee geboren word, een klein kind is zelden jaloers een klein kind denkt niet in termen van ; ik moet dit of dat, en het is erg als pietje meer heeft dan ik...Een kind gaat zo pas denken omdat het zo léért denken. Het leert te vergelijken, het leert op school dat de ander 'beter' is, en hij beter zou moeten worden..etc
Jaloezie ontwikkeld zich door de jaren heen wanneer je als kind geconditioneerd word , wanneer je door je omgeving je oprechtheid/authenticiteit verliest en je zekerheid nodig hebt van een ander om een beetje eigenwaarde te hebben.
Jaloerse mensen zijn mensen die onvoldoende eigenwaarde hebben waardoor ze de ander willen bezitten om zichzelf een beter gevoel te geven, om zekerheid te winnen.. dus of het zo'n goed fenomeen is om te promoten weet ik niet hoor.
xMarloes schreef:Wil je het nog gekker hebben? Zag pas de reclame hiervan op tv...
Wist serieus echt niet hoe ik er naar moest kijken met de hele familie op de bank.
maikeltje schreef:Sammie schreef:Mag wat mij betreft verboden worden.
Met welk doel dan? Dat mensen niet meer vreemdgaan?