Mannen met sjieke horloges hechten ook vaak waarde aan nette kleding en een verzorgd uiterlijk. (overigens geldt dat ook vaak voor mannen zonder sjiek horloge).
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Patsy schreef:Vroeger had je horloges met een rekenmachine erop. Zelfs nerds dragen die nu niet meer dus als je iemand tegenkomt met zo'n horloge is hij vast heel zuinig op zijn spullen.

.jpg)
Huertecilla schreef:Patsy schreef:Vroeger had je horloges met een rekenmachine erop. Zelfs nerds dragen die nu niet meer dus als je iemand tegenkomt met zo'n horloge is hij vast heel zuinig op zijn spullen.
Die had je in high end LED en goedkoop Casio LCD. De beste high end LEDs zijn zomaar 2000 Euro anno nu.
De oude LED horloges zijn trouwens weer helemaal aan een opmars bezig, ook om te dragen en allemaal fors in prijs gestegen. De ontwerpen van Andrew Grima zijn zelfs volstrekt onbetaalbaar en die gaan onderhands weg zonder ooit op de markt te komen.
De Pulsar 3 is een heel fraai tijdloos ontwerp. Mooi strak robijnrood scherm zonder storende klok in beeld tot je de tijd echt wil zien en de metalen band was trendsettend.
In MiB-II was een homage eraan in beeld, welke Hamilton als gelimiteerde opgave heeft uitgebracht. Vrij recent hebben ze er een stérk op gebaseerd luxe-horloge met modern high viz. LCD uitgebracht.
Omega heeft vorig jaar een moderne versie van LED uitgebracht in een vliegershorloge van 5500 Euro.
Ik heb zo´n MiB-II in originele set.
[ Afbeelding ]
(niet mijn arm)
hetgeen een onmisbaar stuk gereedschap is voor speeddates
Geryon schreef:Zoals een lekkere grote brede rolex.
en het bandje is met 18 mm. zelfs smál.
op de wijzerplaat gedrukt staan.

Maar ik ken ook wat grote rolexen. Kan ze alleen niet vinden op google. Misschien te duur
Of het waren niet allemaal rolexen..DaniBanani schreef:Het merk door hoe de meeste Rolexen er uitzien. Zelfde met Breitling. Er zullen vast uitzonderingen zijn, hoor, maar als iemand mij vertelt een Rolex te hebben heb ik toch beeld. Ik bedoel, ik vind deze allemaal niet om aan te zien (Rolex):
[ Afbeelding ]
Huertecilla schreef:Geryon schreef:Zoals een lekkere grote brede rolex.
Rolex is relatief klein![]()
en het bandje is met 18 mm. zelfs smál.
Verder hoogst traditioneel ouderwets met een 40 jaar oud uurwerk wat tegenwoordig computergestuurd massa productie is, heeft een volstrekt onjuist ´superlative´op de wijzerplaat gedrukt staan.
Er worden tegen de miljoen Rolexi per jaar gemaakt dus het enige exclusieve is de prijs.
Tot slot is het hilarisch om een 5.000 Euro 1.000 meter wr ´duikers´horloge om te hebben als je er zelfs niet mee in zee zwemt![]()
Ik duik niet, dus draag ik geen duikerhorloge![]()
Door het ontbreken van de draaibare ring heeft het horloge gelijk meer ruimte voor het aangeven van.... de tijd![]()
Ik heb verder liever mooi afwerkte wijzers en markeringen dan lichtgevende verf.
Eenvoudig perfect de tijd:
[ Afbeelding ]
en evenveel afwijking per jaar als de Rolexi per dag
Geryon schreef:HC. Inderdaad best klein nu ik zo aan het googlen ben.. En dat bandje...Maar ik ken ook wat grote rolexen. Kan ze alleen niet vinden op google. Misschien te duur
Of het waren niet allemaal rolexen..
Citaat:Die foto is op zich een mooie horloge

DaniBanani schreef:Het merk door hoe de meeste Rolexen er uitzien. Zelfde met Breitling. Er zullen vast uitzonderingen zijn, hoor, maar als iemand mij vertelt een Rolex te hebben heb ik toch beeld. Ik bedoel, ik vind deze allemaal niet om aan te zien (Rolex):
) en ik een horloge niet direct een boodschap uit vind dragen.

pmarena schreef:Ik vind het op het eerste gezicht volstrekt on-interessant wat voor horloge iemand draagt,
Citaat:Persoonlijk vind ik het vooral een afknapper als mensen met overduidelijke merknamen enzo rond willen lopen