Ik geniet zoveel van de mooie wereld om mij heen
maar heb wel gigantische hoofdpijn, phoe moet echt alles even verwerken zeg
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar heb wel gigantische hoofdpijn, phoe moet echt alles even verwerken zeg
Moet echt nog wennen aan bepaalde dingen die voor andere mensen heel gewoon zijn..
.
. Maar dat zou dan vast ook in stapjes gaan dat je niet gelijk 100% ziet, ik heb geen idee..
Madeira_ schreef:Sabinee__ schreef:Wat ik me afvraag.. Zie je jezelf nu ook beter in de spiegel?![]()
Hoe vond je dat?
Was een heel bijzonder moment.. ik was eigenlijk heel emotioneel om mezelf te zien, ik vond mezelf aan de ene kant tegen vallen (báh, zo zie je er dus uit! Mensen zien jou dus zó!') maar aan de andere kant, heel erg mooi om te zien! Mensen, alle levende dingen op onze aarde zijn zo bijzonder, heel bijzonder om dat nog te mogen zien in mijn leven
Citaat:Daarnet uit eten geweest, ik zat aan een tafeltje toen er een vreemde man voorbij liep. Hij glimlachte naar mij, spontaan, uit het niets. Werd er bijna ontroerd van, om dat voor het eerst te zien, wat prachtig.. ik zit hier nog helemaal na te genieten..

hoe typ je dit dan en en lees je de reacties van alle bokkers
tassie schreef:Ik heb met tranen in de ogen gelezen, zo mooi dat je nu de wereld kan ontdekken. Veel plezier met je nieuwe zicht.
Nog wel een vraagje. Heb niet alle post gelezenhoe typ je dit dan en en lees je de reacties van alle bokkers

Madeira_ schreef:Bedankt voor de onwijs lieve, leuke reacties!Doet mij zo goed!! Ben zo aan het genieten nu, hihi
![]()
Hoe ik dit nu lees/typ? Ik heb behoorlijk grote letters nu (flink scrollen met je muis + control knop in houden) en typ gewoon blind