Catfish

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Barvrouwke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:52

Jeetje... wat een verhaal. Heeft die Ethan inmiddels wel het lef om een echte foto van zichzelf te sturen.
Pittig hoor.. sterkte!

Cayenne schreef:
Vraag me trouwens wel af of Ethan het echt zover had laten komen dat jullie elkaar hadden ontmoet? Of had je daar dan in je uppie gestaan? Eng idee..

Ja, of hij staat straks op het vliegveld op je te wachten terwijl jij naar de echte sage gaat... Ik zal omboeken.

Nynke1

Re: Catfish

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 14:55

Nou Ethan weet inmiddels wel dat ik niet meer kom :') . Dus die staat vast niet op mij te wachten...

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 14:56

Nynke1 schreef:
Nou Ethan weet inmiddels wel dat ik niet meer kom :') . Dus die staat vast niet op mij te wachten...
_O-

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:04

Ik heb in precies zo een situatie gezeten maar dan binnen Nl..

Wil je heel veel sterkte wensen, en ik hoop dat je er op een of andere manier achter kan komen wie hij nou écht is... :(:)

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:10

Nynke1 schreef:

_/-\o_ Heel goed! Bij Catfish betekenen die uiteindelijke ontmoetingen ook vrij weinig/ niks..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 15:14

Nee klopt maar dan weet je wel met wat voor persoon je nu al die tijd gebeld/ge-smst/gechat hebt.. Ik wil gewoon weten wat voor kop er bij zijn stem hoort.. Weet ook niet waarom ik daar zo aan vast hang..

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:16

Nynke1 schreef:
Nee klopt maar dan weet je wel met wat voor persoon je nu al die tijd gebeld/ge-smst/gechat hebt.. Ik wil gewoon weten wat voor kop er bij zijn stem hoort.. Weet ook niet waarom ik daar zo aan vast hang..
Ik snap je helemaal, want dat wil zelfs ik nu heel graag weten, en dat was maar 3 a 4 maanden w'appen (met 'n ander natuurlijk _O- ), moet je nagaan na jouw lange periode. :j

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:17

Wat een bizar verhaal zeg, dit gaat wel heel ver.

Als ik in jouw schoenen stond, dan zou ik ook héél benieuwd zijn welk gezicht er nou wél bij hoort.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:20

Volgens mij hoort dat ook gewoon bij het hele verwerkingsproces, hoe kan jij er nou een plaatsje aan geven als alles nog steeds 1 groot mysterie is?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:21

Dat is ook moeilijk. Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Die jongen verdween opeens van de aardbodem nadat ik er achter kwam dat het nep was. Daar zit je dan met al je vragen.
Het enige wat je kunt doen is de deur achter je sluiten en er van leren.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 15:25

:j Wat ik trouwens nog wel even wil delen ook is dat mijn vriendinnetje ( smeetjoew ) de "ex-vriendin" van Ethan een tijdje terug nog, op mijn verzoek, had toegevoegd op Facebook. Ik kreeg toen direct een smsje van Ethan dat ik tegen mijn vriendin moest zeggen dat ze op moest houden met chelsie te "fiets". Nu zag mijn vriendin zondag dat ze op 31 maart een berichtje had van die "Chelsie" wat dus Ethan blijkt te zijn:

1- I don't know you so you have no business adding me.
2- fiets off and tell nynke to do the same, you bitches think I'm that dumb. Fools.

Verstuurd vanuit Gaffney, SC

Dit heeft Ethan dus verstuurd, onder het nep account van "Chelsie". Dan ga je toch wel echt heel ver..

En idd Bhriseis. Ik weet dat het gestoord is wat hij heeft gedaan en ik weet ook dat ik hier tzt een punt achter moet zetten en het los moet laten, maar ik kan dat denk ik niet als ik niet weet wie deze persoon nu echt is..

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 15:26

Cayenne schreef:
Dat is ook moeilijk. Ik heb een soortgelijk iets meegemaakt. Die jongen verdween opeens van de aardbodem nadat ik er achter kwam dat het nep was. Daar zit je dan met al je vragen.

Poeh... En dat lijkt mij dus zo moeilijk om te accepteren. Ethan lijkt nu ook van de aardbodem verdwenen, al heb ik zijn nummer en is hij nog wel online op Skype... Maar ik ga expres niet Skypen want dan weet ik zeker dat ik geblokt/verwijderd word.. En wellicht kunnen ze er iets mee als iemand inlogt op mijn Skype om zo te traceren waar hij zit? Geen idee hoor.. Denk even hardop.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:28

Toch vind ik sommige bokkers naar mijn mening heel erg overdrijven om het feit dat Sage tegen haar heeft gezegd dat ze ook wel langs mag komen, dat het gelijk ook een creap engerd of met smerige gedachten erbij heeft.. Er is altijd nog de keuze om in een hotel te blijven, maar tuurlijk moet je voorzichtig zijn maar dat moet je elke vakantie, maar ook elk moment dat je het huis uit stapt want zelfs hier in Nederland en ZELFS BOKT zitten zulke mensen! Nynke zegt ook niet dat ze morgen al op vliegtuig stapt en voor 4 weken heen gaat.. Ze zegt zelf dat ze Sage nu bijna elke dag gesproken heeft, nou dat zijn nog behoorlijk wat daagjes tot moment van vertrekken dat ze kan beslissen wil ik dit wel of niet voelt het vertrouwd of niet..

Tuurlijk Ethan zal nog wel ff door je hoofd blijven zweven, maar wie weet ga je die Sage ook wel erg leuk vinden in de loop van tijd..

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 15:29

Ik had ook zijn nummer, (mobiel en huisnummer) maar er werd nooit meer opgenomen, we hadden gezamelijke vrienden en die hoorden ook niets meer van hem. Emailadressen werkten niet meer. Heel vreemd. Ik ben er toen ontzettend van in de war geweest omdat je geen antwoorden krijgt, maar uiteindelijk viel het muntje dat ik idd wel beter af was zonder hem.
Nu heb ik een lieve vriend die weliswaar ook ietsje verderop woont, maar ach, Den Bosch is nog te doen, in tegenstelling tot Pakistan :=

Hoe dat met Skype zit weet ik niet.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 15:35

Ja erg raar en frustrerend lijkt me dat Cayenne!

Ik ga mijn vriendinnetje ophalen van het station en vanavond naar de tv opnames van De Grote Improvisatie show met Ruben vd Meer en Tijl Beckand. Even wat afleiding :) .

Tat_jana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:01

Maar ben je niet bangdat als hij nu deze namen googled dat hijzo alsnog achter je plannetjes komt? Hij lijkt me gehaaid genoeg als hij dit allemaal al heeft kunnen realiseren.. Wat een verhaal zeg.. Sterkte.

KMF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:16

Nynke1 schreef:

Snap ik helemaal.. Alleen is dat nu iets verder dan die mensen bij Catfish. Was het in NL geweest zou je hem natuurlijk makkelijk kunnen confronteren. Die mensen zaten half uur in de auto, voerden een gesprek en uiteindelijk blijft de vraag, waarom ik? -O-

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:48

Cayenne schreef:

Zo ging het bij mij ook inderdaad.. Maar bij mij heeft hij me ook echt 'gehersenspoeld' bijna. Hij had er gewoon plezier aan om mij eraan kapot te zien gaan.. Hij heeft mij 4x naar zijn stad laten komen om vervolgens niet te komen met een rotsmoes (maar je bent 'verliefd' dus je gelooft dat) En hij is toen 2x naar mij gekomen waarvoor ik vrij had geregeld en hij nooit kwam.. Dan sta je daar maar mooi.
En hij heeft mij ook verteld dat hij kanker had, nog kort te leven. Een aantal zelfmoordpogingen en mij dan afscheidsbrieven gestuurd. Zijn nichtje naar mij laten bellen omdat hij spoorloos verdwenen was en ik de enige was die zou kunnen weten waar hij was? En nog meer van dat soort dingen... Ze kunnen zooo verschrikkelijk ver gaan.. :\

En toen ineens was hij verdwenen. Zijn nr werkt niet meer, zijn email is verwijderd, enz. Zoooo frustrerend.

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:50

Omg Venix, ik word haast misselijk van jouw verhaal :r

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:51

Venix schreef:
Cayenne schreef:

Zo ging het bij mij ook inderdaad.. Maar bij mij heeft hij me ook echt 'gehersenspoeld' bijna. Hij had er gewoon plezier aan om mij eraan kapot te zien gaan.. Hij heeft mij 4x naar zijn stad laten komen om vervolgens niet te komen met een rotsmoes (maar je bent 'verliefd' dus je gelooft dat) En hij is toen 2x naar mij gekomen waarvoor ik vrij had geregeld en hij nooit kwam.. Dan sta je daar maar mooi.
En hij heeft mij ook verteld dat hij kanker had, nog kort te leven. Een aantal zelfmoordpogingen en mij dan afscheidsbrieven gestuurd. Zijn nichtje naar mij laten bellen omdat hij spoorloos verdwenen was en ik de enige was die zou kunnen weten waar hij was? En nog meer van dat soort dingen... Ze kunnen zooo verschrikkelijk ver gaan.. :\

En toen ineens was hij verdwenen. Zijn nr werkt niet meer, zijn email is verwijderd, enz. Zoooo frustrerend.

:o als iemand mij 1 x laat zitten ben ik er al klaar mee, laat staan 6 x ....dan maakt liefde niet blind, maar wil je gewoon niet kijken :7

Venix

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:56

Nop. Je moet het hebben meegemaakt, dan weet je wat het is :j. Ik ben door een hele moeilijke tijd gegaan en hij was de enige die naar me wilde luisteren en die op dat moment voor me klaar stond. Verder was hij echt álles wat ik in een jongen zoek, en de eerste jongen die 'interesse' in me toonde. De redenen waarmee hij kwam waren nog aardig aanneembaar. Hij heeft bijv 1x gezegd dat hij er wel was maar dat zijn mobiel thuislag. Hij heeft zichzelf beschreven, wat hij aanhad + een grote bos roze rozen, en zo een jongen heeft er gestaan, maar dan met een ander hoofd erop..

Jullie vinden het ws dom dat ik vaker ben teruggegaan en dat is het ook zeker! Maar dat zeg ik achteraf en niet op het moment zelf.. Toen was ik écht verblind door liefde :j

Cayenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 16:58

Ik stond op dat moment niet stevig in m'n schoenen en dan ben je al vatbaarder voor dit soort dingen. Hij liet me de dingen horen die ik graag wilde horen, maar kon me ook finaal de grond in boren. Ik liet het allemaal toe. Uiteindelijk was hij dus opeens "weg". Dat was na een jaar of 6, dus dan is het wel heel plotseling over.

Maar uiteindelijk ben ik er sterker uitgekomen en zie nu pas hoe blind ik was. Daarom gaan er bij het verhaal van Nynke nu ook allemaal alarmbellen af.

Nynke1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 18:02

Ethan vertelde mij ook dat hij longkanker heeft gehad, nog 1 long heeft en geen kinderen meer kan krijgen door alle chemo.. Of dit ook gelogen is weet ik niet, heb ik verder ook geen onderzoek naar gedaan.

Yasmine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:04

Ik wil niet harsh zijn ofzo, maar waarschijnlijk is dat ook gelogen. Zo'n mensen die al zo lang liegen, liegen vaak ook over heel erge dingen. Dat is zoals mijn ex, die loog ook over zowat alles (kwam ik later achter) en dat waren dan altijd gewoon heel overdreven leugens.

MarisdB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:18

waarom maak je je er nog druk om of het waar is of niet. Steek die energie in een leuk offline leven, knap je sneller van op denk ik.

Het is heel rot wat je is overkomen. Ik vraag me vooral af wat hij er bij gewonnen heeft. Heb je geld naar hem overgemaakt?