Nienke89 schreef:Gisteren ook weer een leuke situatie meegemaakt, moest nog aan dit topic denken.
Liep bij de supermarkt, voor mij liep een moeder met een klein jongetje. We werden ingehaald door een man op een motor, zo'n grote motor met een man met zo'n leren jas en een baard. Jongetje bedenkt zich niks, stapt op die man af; meneer?? Kan deze motor heel hard?? Je zag die man even schrikken. Dat jongetje: gaat die motor zo van (steekt armpjes vooruit alsof hij een stuur vast had) Vrroeeem, Vrroeeem, ondertussen rondjes rennend. Die grote man bukt zich, tilt jongetje op en zet hem op het zadel van de motor. Dat koppie van het jongetje erbij was echt geweldig. Je zag die man er ook gewoon even van smelten!
Ah wat ontzettend lief van allebei

Super topic, krijg je tenminste een positief gevoel van.
In plaats van allemaal dingen waaraan mensen zich ergeren en je dan denkt 'Aaaaargh dat heb ik ook!' En dan met een geïrriteerd gevoel zit

)
nou zeg, wilde alleen maar helpen
"Een hekel hebben aan, of d*od erger tot" klinkt wel erg cru, maar ik denk dat niemand het daar zo bedoeld
In ieder geval is mijn inziens daarbij dingen/kleding die je zelf gewoon nooit aan zou doen. Erger aan lijkt me daarbij een heel groot woord, maargoed, is net hoe je het topic opvat misschien !