Ik erger me rot, ik heb...

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:39

melody7 schreef:
ahum, ik was het vorige week naar school dus vergeten... zat op een gegeven moment naar beneden te staren zie ik ineens dat ik dus echt hélemaal vol zat met haren :')

dat met onderbroeken laten zien heb ik ook, ik kan er ook niet tegen als ik geen trui of vest aan heb, en ik kan ook niet tegen mensen die geen bh aan doen, dat is zó vies om te zien :')

Heb ik ook wel eens, maar dat is dan echt wel even een oeps momentje. Ik moet er nog even aan wennen opeens weer een labrador in huis te hebben. :')

sallandval

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:40

Riraito schreef:
Marit schreef:
Oh en eetgeluiden. Als het stil is.

Die was ik vergeten. Daar kan ik echt om liggen huilen met m'n hoofd op de tafel, zo erg vind ik dat.

Gelukkig heb ik dat alleen met appels... echt vréselijk als iemand een appel eet in een stiltecoupe of stilteruimte grrrr.

En ik heb een antipathie tegen Julia Roberts.

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:41

Jongens met hipsterknotjes :')
Laatst bijgewerkt door xSwanHeart op 08-04-13 21:45, in het totaal 2 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:41

judith370 schreef:
Hahahaha ik hoor het al, zal voortaan wel zwaaien _O-

Doe je nog leuke contacten mee op, ik zwaai iig vrolijk terug :D
Vooral in de auto vind ik het leuk, ga ik als bijrijder mensen in de rijstrook naast me echt aanstaren, die blik van mensen als ze het doorkrijgen is echt hilarisch! _O-

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:42

Sodeletuut schreef:
melody7 schreef:
ahum, ik was het vorige week naar school dus vergeten... zat op een gegeven moment naar beneden te staren zie ik ineens dat ik dus echt hélemaal vol zat met haren :')

dat met onderbroeken laten zien heb ik ook, ik kan er ook niet tegen als ik geen trui of vest aan heb, en ik kan ook niet tegen mensen die geen bh aan doen, dat is zó vies om te zien :')

Heb ik ook wel eens, maar dat is dan echt wel even een oeps momentje. Ik moet er nog even aan wennen opeens weer een labrador in huis te hebben. :')

Ik doe het dan ook écht onbewust, ook zo'n 'oeps betrapt' moment als ik vergeten ben dat ik dezelfde trui de vorige dag naar de paarden aan had :o ik denk er nooit aan dat ze in de rui zijn...

ohh ik ga dan ook gerust als een klein kind zitten janken bij eten en idd appels.... :r das de grootst mogelijke horror, en dan moet dat zo nodig in een auto waar ik inzit -O-

vuurneon

Ik vind fleecevesten sowieso aseksueel :')
(Ja ik heb ze ook hoor haha)

Anne.

xSwanHeart schreef:
Jongens met een hipsterknotjes :')

Ohh.. neee, daar heb ik nou helemaal geen hekel aan.. *D

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:43

vuurneon schreef:

Ja, absolute modeflater maar ze zijn zo lekker warm en handig :D

Pitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:43

Ohja, en mensen die een foto van zichzelf op instagram zetten en dan als tags erbij zetten: #beautiful #me #pretty :\
Hoe bedoel je ik-vind-mezelf-geweldig?

Bassenqua

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:44

Jonge mensen met een pijp, verschrikkelijk vind ik dat. Laatst liep er een érg leuke jongen door de hoofdstraat, steekt hij opeens een pijp in zijn hoofd......altijd leuk om te kijken maar weg interesse. -O-

melody7

trouwens nou het over fleecevesten gaat... daar kan ik ook niet tegen!! net als fleecehandschoenen, dan wordt m'n haar zoooo statisch en statisch haar kan ik ook niet tegen!!

Sodeletuut

Urielle schreef:
vuurneon schreef:

Ja, absolute modeflater maar ze zijn zo lekker warm en handig :D

Ik vind die van mij van de action anders heel sexy :')

kally

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:45

Hekel hebben is natuurlijk een groot woord, maar wat er genoemd word zijn allemaal ven die dingen warbij je denk...zo wil ik niet gezien worden.

Bv ook mannen met kore broeken en dan gewone soken en sandalen aan.... Zo charmant.....

famke43

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:45

mannen/jongens met kleren aan in alle kleuren van de regenboog :#

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:46

Ik ben dus gestopt met fleecevesten omdat ik vaak donkere kleding draag en een wit/schimmel paard heb := Werd het ZO zat. :P
Maar goed, oeps-momentjes vind ik ook niet erg. 3 katten- honden of caviaharen ook niet. Maar als het stelselmatig voorkomt en er echt geen vierkante CM overblijft waar GEEN witte kattenharen op zitten.. BAH.

Ohhh.. Ik heb ook zo'n hekel aan mannen/vrouwen die kleding in PRECIES dezelfde kleur gaan matchen :')

xSwanHeart

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:46

Anne. schreef:
xSwanHeart schreef:
Jongens met een hipsterknotjes :')

Ohh.. neee, daar heb ik nou helemaal geen hekel aan.. *D

:') Ik kan ze gewoon niet serieus nemen. Vandaag zag ik er eentje met die knot bijna op zijn voorhoofd. Hipster-unicorn! :roll:

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:47

Sodeletuut schreef:
Ik vind die van mij van de action anders heel sexy :')

Voor alles is een markt zullen we maar denken? :+
(denkt ineens aan de absolute shock toen er in de folder van de Pabo een DVD stond van 'harige' vrouwen, lees: volgens mij hadden ze down under extensions gezet)

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:48

Jongens met een hipsterknot? Hoe moet ik dat voor me zien? :')

Stefaaah

- Mensen die de trein al willen opstappen terwijl er nog mensen moeten uitstappen. Je laat toch eerst iedereen uitstappen voor je zelf opstapt? Anders ga je botsen namelijk. Dat gevolg geef ik dan ook met veel plezier. En neen, ik doe dat niet subtiel. Laat mij gewoon eerst uitstappen, dankje :+

- Pubers die een foto van hun eigen posten en zeggen dat ze niet mooi zijn. En als iemand anders zegt: "Jij bent mooi", gaan ze dat ontkennen maar eigenlijk horen ze niets liever dan dat...

- Hashtags niet op Twitter, daar snap ik écht het nu niet van?

Sodeletuut

_O- Urielle _O-

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:49

Mensen die nagelbijten of velletjes van de vingers kluiven. Dat vind ik zo verschrikkelijk irritant en als er één in de buurt is moet ik er ook nog naar kijken. In het theater bijvoorbeeld Het bederft de hele voorstelling want ik let alleen nog op de nagelbijtster en de rest gaat door de ergernis aan mij voorbij. Krijg altijd de neiging om ze te slaan.

troi

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:50

Ik wordt altijd erg moe van mensen die volkomen irrelevante dingen gebruiken om over mensen te oordelen, zoals rode broeken en crocs.. Doe wat nuttigs met al die blijkbaar overbodige energie..

melody7

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:50

Anne. schreef:
Ik ben dus gestopt met fleecevesten omdat ik vaak donkere kleding draag en een wit/schimmel paard heb := Werd het ZO zat. :P
Maar goed, oeps-momentjes vind ik ook niet erg. 3 katten- honden of caviaharen ook niet. Maar als het stelselmatig voorkomt en er echt geen vierkante CM overblijft waar GEEN witte kattenharen op zitten.. BAH.

Ohhh.. Ik heb ook zo'n hekel aan mannen/vrouwen die kleding in PRECIES dezelfde kleur gaan matchen :')

jij moet mij niet tegen komen _O- ik heb wel echt veel geluk dat m'n cavia heel donker haar heeft, maar soms valt het toch wel op...

knotten... die gaan er bij mij 9 vd/10 keer ook niet in, net als dat een kant van je hoofd kaalgeschoren is, heel soms echt heel soms is het leuk maar meestal niet :+

pillow, nagelbijten doe ik ook en het is verschrikkelijk! kom er maar niet vanaf zelfs niet als m'n halve hand gaat onsteken :o

ik oordeel overigens niet op ditsoort dingen hoor, buiten van die karakter trekken als liegen, zelfingenomen, arrogant enz. maar dan ken je iemand al wat beter, naar kleding/haar kijk ik écht niet om iemand te leren kennen :)
Laatst bijgewerkt door melody7 op 08-04-13 21:51, in het totaal 1 keer bewerkt

Urielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:51

Sodeletuut schreef:
_O- Urielle _O-

sorry, de rode wijn spreekt :o Morgen schaam ik me rot!

Jindai

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 21:51

Ik heb een hele grote hekel aan van die oudere vrouwen die denken dat ze zomers zonder bh in een te strak t-shirt kunnen. Dan kan je dus precies zien hoe de boel er bij hangt. -O-

Sokken in sandalen kunnen ook echt níet! Word er helaas elk jaar weer mee geconfronteerd want mijn overbuurman zweert erbij. :roll:

Mannen met lange baarden vind ik ook verschrikkelijk, dan zit ik alleen maar te denken wat er voor rotzooi in kan hangen. :r