Jeetje dat is snel gegaan. Enorm veel sterkte met dit verlies. Ook nog veel sterkte met het regelen van de rest van de paarden. Hopelijk gaat het allemaal zoals jullie willen.
Gecondoleerd maar troost jezelf dat het geen lange lijdensweg is geworden en je oom is overleden met de wetenschap dat jij en jouw ouders zijn droom voortzetten en voor oma zorgen, veel sterkte voor jullie allemaal.
Wat snel nog, maar beter dat je oom langer lijden bespaard is gebleven. Gecondoleerd en heel veel sterkte.
Over een paar maanden zul je met de opbouw steeds je oom herdenken, omdat jullie het tenslotte uit zijn wens voortzetten. Je oom is gestorven met de wetenschap dat aan zijn wens gehoor wordt gegeven.
Meissie wat snel. Maar zoals velen zeggen niet een nog langere lijdensweg. Gelukkig heeft hij meegemaakt dat jullie zijn werk voort zetten. Voor zijn moeder gaan zorgen. En dat zal hem een rustig gevoel hebben gegeven, Veel sterkte voor jou, maar ook de rest van je familie.
Krijg een brok in mijn keel bij het lezen van dit toppic, wat een hel. Ik hoop dat je oom niet teveel pijn meer heeft gehad en de schrale troost is dan toch dat het dan maar beter snel voorbij kan zijn. Hopelijk krijgen jullie alles op de rit op de boerderij en kan oma nog wat jaren genieten. Heel erg veel sterkte en diep respect.
blauw00gje
Geplaatst: 11-04-13 10:25
Jezus, wat heftig Dit gun je niemand..
Gecondoleerd een heel veel sterkte de komende tijd. Koester de herinneringen
Mocht je de behoefte hebben, mijn pb-box staat altijd open.
heb net je hele topic gelezen met komende tranen in m'n ogen. Super dat jullie de droom van je oom gaan voortzetten en dat je oma op haar vertrouwde plek kan blijven wonen.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd, gelukkig is het voor je oom snel gegaan.
Bedankt voor alle lieve reacties. Hebn vandaag het tweede tentamen cijfer teruggekregen, van 2 weken terug. Dit is een van de twee tentamens die ik heb gemaakt tijdens zijn ziektebed. Ik heb een 9. Wat zou hij hebben geglunderd en trots zijn geweest.