Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Varekaj schreef:Op een zeker moment zal je het er wel eens uit gooien voor je er erg in hebtHier zeggen we als variant "ik zie je graag" ipv "ik ben gek op je". de woorden "ik hou van je" zijn nog klein tikje zwaarder, maar die volgen later vaak ook vanzelf.
Vriendje was hier de eerste die het zei, was ook compleet verrast. Waren toen iets meer dan een maand samen. Intussen zijn we al zowat 1,5 jaar een stel en dat puberale verliefde gedoe hebben we nog steedsDe ene keer iets ernstiger dan het andere maar goed, het kenmerkt ons wel en de meeste mensen vinden het alleen maar schattig en mooi om te zien. Zijn afwezigheid voor zijn werk zal er ook wel aan bijdragen, we zien elkaar slechts 6 maanden/jaar.
Het gevoel wordt alleen maar sterker, elke keer is het nog wat groter en intenser dus hey, geniet ervan zou ik zeggen
Nermal schreef:Ik dacht eerst relatieastma, wat is dat nou voor rare ziekte...
Verder geen tips, mijn ervaringen zijn zo ongeveer als die van vuurneon...
Gewoon doen zeg ik, zeker als hij je vraagt om samen te wonen en zo'n lief 'geen' valentijnscadeau geeft... is het echt wel een blijver en zit alles wel snor...
Succes![]()
Onderschrift van Varekaj vind ik ook wel toepasselijk:
"Don't let your horse frustrate you. We have men for that. And the more men I meet, the more I love my horse."
Tegen een paard kan je gelukkig wel gewoon 'ik hou van je' zeggen zonder bang te zijn voor afwijzingen en rampscenario's. Dus beeld je gewoon effe in dat je het tegen een
zegt
Fiebie schreef:Huigzuigen en plein public is niet jouw ding?
![]()
Mijne ook niet hoor, maar een kusje wel....![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat hij me ging verrassen. Dat hij al bij mij thuis op de bank zat toen ik thuis kwam van het werk.....![]()
Iets met wens en de vader van de gedachte ofzo
LhinnOlijf schreef:Fiebie schreef:Huigzuigen en plein public is niet jouw ding?
![]()
Mijne ook niet hoor, maar een kusje wel....![]()
Ik heb vannacht gedroomd dat hij me ging verrassen. Dat hij al bij mij thuis op de bank zat toen ik thuis kwam van het werk.....![]()
Iets met wens en de vader van de gedachte ofzo
En, en, en, ennnn... heeft hij je nog verrast? En hoe heeft hij op zijn schone huisje gereageerd? Zal me niks verbazen als die droom ooit uitkomt.
Je kan het briljant verwoorden hoe ik me af en toe voel. Alleen 'wij' blijven om elkaar heen draaien en zien elkaar met vlagen
suikermeisje schreef:Kirs, je actie is echt lief!
Zou wel erg leuk zijn als jij jou ook even komt verrassen
En het uitspreken van een stel zijn... Hij kwam met de woorden dat ik geen vrijgezel meer was. Wat het nou wel is?! Ik wilde het vragen dit weekend, ben het alleen vergeten. Ik zei ook nog sarcastisch via WhatsAp: 'hou ook van jou' hij maakte een poedersuiker grapje. Toen zei die door de amulet die er bij stond:bang voor het antwoord? Maar ik ook van jou. Mijn opmerking kwam dus niet sarcastisch over
Hij is tot zover mijn moeder wilde oordelen goedgekeurd. Ze zegt er nooit heel veel over.