Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
knetterhard schreef:Hoe is het met de relatie afgelopen dan?
Sammie schreef:Die meeting is niet doorgegaan?
Lente schreef:Ik ben wel eens in aanraking gekomen met iemand die een pathologische leugenaar bleek. Geen hele goeie overigens, ik zette al vrij snel vraagtekens bij haar verhalen. Het ging van 'bevriend zijn met die-en-die-BN'er' tot 'ik lig in het ziekenhuis na een vasectomie vanwege kanker'. Tja, en zeg in het laatste geval maar eens "Riiiiiiiiighttt" want voor hetzelfde geval is het waar
Toen ik echter m'n twijfels naar iemand anders uitsprak die haar kende bleek dus dat mijn gevoel wel klopte. Heb het contact toen verbroken. Prima als ik het in mijn werk tegenkom maar in m'n privé hoef ik dat niet
Verder heb ik geen deskundige kennis ervan, dus geen idee over diagnostiek en behandeling.
Gelukkig maar. Sammie schreef:Welke verhalen doen je daar aan denken?
MBP en het feit dat iemand een keer liegt niet direct een PP of PL is is trouwens al eerder besproken hier. Iedereen liegt nl. wel eens groot of grof.
M en MBP zijn trouwens heel zeldzaam hoorGelukkig maar.
Woogy schreef:RubyRed schreef:Nee, dat meisje deed zelf of ze ziek was en heeft ook berichten getypt vanuit haar moeder. En een meeting voor zichzelf georganiseerd.
dat is toch wel iets heel raars...
.