Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

rainbow8 schreef:M_D_H schreef:waarom zijn mannen het sterke geslacht en wij vrouwen het zwakke?
Omdat het vanuit het mannelijke gedachtegoed komt. Die gingen uit van het krachtige lichaam, dus spieren. Terwijl eigenlijk vrouwen veel sterker zijn. Als er 100 prematuurtjes van het mannelijke geslacht geboren worden en 100 vrouwelijke. Overleefd 75% van de vrouwelijke het en maar 25% van de mannelijke prematuurtjes. Oftewel te vroeg geboren baby's.

Sjors schreef:JasmijnJoy schreef:Nou, ik ben anders smoorverliefd. Vroeger was ik dat nooit. En nu? Echt niet fijn. Ik dacht komt door hormonen ofso?
HAHAHAHA JasmijntjeGooi het ook maar effe in ons HK, dan weten wij dat ook weer
![]()
dan komen er allerlei emotionele zeikverhalen enz. En zo ben ik niet
vuurneon schreef:MyHu schreef:
Die is niet zo moeilijk. Een paard is zo geworden met de tijd mee, en zebra's zijn nu niet meer te rijden.
Nu, maar vroeger; er is ooit iemand mee begonnen. Waarom paard (en zijn voorganger) en niet een ander dier? Beide waren net zo wild en geschikt om op te eten.
NWDynamite schreef:Waarom zijn honden wel zo gebouwd dat ze aan hun eigen geslachtsdeel kunnen likken en wij mensen niet?
(Of ik dat wil kunnen is wat anders, vroeg het me gewoon af, heb er zelf geen behoefte aan)
Maar volgens mij is dat toch omdat hun hem zo kunnen schoonmaken ? In de natuur moeten ze dat zelf doenn.