Zwanger van de hufter op t witte paard?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MightyJoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:51

Zo jeetje.. dat is zwaar klote.
Ookal zoekt hij op een 1 of andere manier spanning vind ik dit alsnog niet kunnen. Helemaal niet nu je zwanger bent.. Wat denkt ie wel niet. Ook al is dit niet echt vreemdgaan ik zou hem nu al niet meer kunnen vertrouwen omdat je verder niets aan hem merkte toch?

In ieder geval sterkte en succes met het gesprek/confronteren :(:) :(:)

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:51

ja ok , maar dat zou mijn gevoel zijn, maar ligt ook aan wat je al hebt meegemaakt denk ik!

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:52

:(:) Arme Rapons.... Wil je vanaf deze kant even een flinke knuffel geven. Hoop dat je een goed gesprek met hem kan hebben.

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 20:52

Hij kan wel zeggen dat het stopt maar wie zegt at hij dat ook doet?

Wie weet stuurt hij gezellig vunzige berichtjes naar haar terwijl ik de eerste weeen krijg in het ziekenhuis.

Mijn vriend is ook het type dat compleet over de flos zal gaan als ik dit aan kaart.
Hoe durf ik in zijn fb te kijken en de berichten zullen dan verwijderd worden en hij zal voortaan een bunker in het huis bouwen om de pc in te zetten.

__Sannne

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:54

Maar je kunt toch uitleggen hoe het gegaan is? Lijkt me dat hij niet anders gehandeld had in deze situatie. Ik vind het niet meer dan begrijpelijk dat je nieuwsgierig wordt als je een berichtje met hartjes ziet.

Hij is degene die zich moet verantwoorden, en niet jij!

Mars

Raponsje schreef:
Mijn vriend is ook het type dat compleet over de flos zal gaan als ik dit aan kaart.
Hoe durf ik in zijn fb te kijken en de berichten zullen dan verwijderd worden en hij zal voortaan een bunker in het huis bouwen om de pc in te zetten.

Erg jammer voor hem, maar dat geeft dus aan dat je dingen hebt gezien die je absoluut niet had mogen zien. Zegt dan ook genoeg.

Tiffany

Raponsje schreef:
Hij kan wel zeggen dat het stopt maar wie zegt at hij dat ook doet?

Wie weet stuurt hij gezellig vunzige berichtjes naar haar terwijl ik de eerste weeen krijg in het ziekenhuis.

Echt typish man , jou een schuldgevoel aanpraten. Ik negeerde dat soort onzin eigenlijk en wilde gewoon to the point komen. Het draaide dan even niet om hem en zijn zogenaamde gekrenkde gevoelens.

Wat wil je zelf? Zit je nog op kantoor? Kun je niemand, maar dan ook niemand bellen die even met je kan praten?

tylando

daarom als je zekerheid wilt, dat dan even niet aankaarten en even zijn FB volgen en als je kan zijn smsjes! leuk is anders maar je moet wat!

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:55

tylando schreef:
Dess schreef:
Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!

maar dan zou ik toch altijd met een rotgevoel een relatie houden denk ik!

Tiffany schreef:
Het ligt er ook aan hoe je er zelf in staat en en of je het los kan laten, ik voel me er soms nog wel rot over ja maar kan daar gewoon met me vriend over praten..

Dat denk ik ook.
Ik zit nu ook in een situatie waarin iedereen zegt dat ik de ander nooit meer kan vertrouwen (niet mijn partner).
Maar ik kan dat wel, vergeven en doorgaan, ik wil niet alles weggooien op wat er gebeurd is en ik kan het echt wel loslaten.
Misschien blijft het altijd een litteken, misschien niet. En indien wel, dan weet ik daar ook heus wel mee om te gaan omdat ik kies voor onze 'liefde/vriendschap/band'. :)

TS, ik zou echt naar huis gaan om te praten zodra je afgekoeld bent, want van malen wordt je ook niet beter. (Als je dat doet, maar ik vermoed van wel).

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:55

Waarom zou hij een bunker bouwen,
hoe meer hij zich inbouwt als een soort onzichtbare muur,
hoe onbetrouwbaarder hij is ( wat een woord..pff :( )
maar het is wel zo,

je zou hem blind moeten kunnen vertrouwen,
ik zou de berichten uitprinten,
confronteren en afspreken datje eens in de zoveel tijd op zijn dingen mag kijken, ( geen vaste datum )
dat hij het bij voorbaat al zo beveiligde was al een klein teken.

countrygirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:56

Simpel meis.... gewoon z'n facebook ook voor jou toegankelijk maken.
Niet dat dit nodig zou moeten zijn!

En hij kan wel over de zeik gaan als jij dit aankaart... maarre.... wie zou zich schuldig moeten voelen dan?
Dus sorry... maar dan gaat ie maar over de zeik!
Stresshormonen zijn en voor jou, én voor de baby niet goed!

Tiffany

tylando schreef:
daarom als je zekerheid wilt, dat dan even niet aankaarten en even zijn FB volgen en als je kan zijn smsjes! leuk is anders maar je moet wat!

Tja, als je gaat afwachten maakt ze en zichzelf gek, en gaat hij misschien dingen doen die ze nu nog kan stoppen. Vaak is de spanning bij het betrappen er wel vanaf en stoppen ze.

Dess

tylando schreef:
Dess schreef:
Mijn vriend heeft dit ook een keer gedaan, zijn rede was dat onze gesprekken zo 'normaal en standaard' werden. Hij is er wel echt mee gestopt voor mij. Maar heb het er nog steeds moeilijk mee soms. Ik heb geen advies, alleen goed praten en wat de rest hier boven zegt. Sterkte!

maar dan zou ik toch altijd met een rotgevoel een relatie houden denk ik!

Het slijt uiteindelijk wel, maar dat heeft wel tijd nodig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 20:58

Ik zou het erg raar vinden als mijn man moeilijk zou doen over dat ik zijn internetbezigheden heb bekeken. Wij hebben wat dat betreft geen geheimen voor elkaar en geven elkaar ook gewoon onze wachtwoorden. Wie niks te verbergen heeft heeft ook niets te vrezen, en zo hoort het te gaan... vooral als je al zover in een relatie bent dat je zwanger bent. Ik ben ook zwanger maar als hij raar zou gaan doen dan staat hij heel snel buiten. Wat dat betreft is openheid vanaf het begin wel heel fijn.
Ik zou het iig niet pikken als mijn man geheimzinnig dingen van me weg zou proberen te houden, zwanger of niet zwanger.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:02

deviltjh schreef:
Waarom zou hij een bunker bouwen,
hoe meer hij zich inbouwt als een soort onzichtbare muur,
hoe onbetrouwbaarder hij is ( wat een woord..pff :( )
maar het is wel zo,

je zou hem blind moeten kunnen vertrouwen,
ik zou de berichten uitprinten,
confronteren en afspreken datje eens in de zoveel tijd op zijn dingen mag kijken, ( geen vaste datum )
dat hij het bij voorbaat al zo beveiligde was al een klein teken.

Niemand is blind te vertrouwen. Naïef om te denken, iedereen stelt je vroeger of later toch teleur.
Overigens vind ik het niet dat hij alle wachtwoorden etc. voor jou openbaar moet maken.
Ik zou ook niet willen dat mijn partner alle wachtwoorden had, ik wil ook dingen voor mij houden.
Leuk dat we een relatie hebben, maar ik ben nog steeds een individu en we zijn samen niet 1 persoon.
Nee, vroeger deed ik dat ook, nooit meer. :n
Ik wil mijn eigen leven hebben. Het is dus niet om dingen te verbergen. Maar ik zou het anders echt verstikkend gaan vinden op den duur. :=
Ben erg gesteld om mijn eigen stukje.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:03

Wat een situatie meid! Ik lees vaak wel eens wat mee als stille meelezer dus ik weet een beetje wat er speelt, ook dat je opzag tegen zwangerschap omwille van het bevallen en de horrorverhalen er omheen.

En nu doet hij dit... Jeetje, wat een klap moet dit zijn! Van hieruit wens ik je ook heel veel sterkte en goede moed.

Ter info: mijn FB is ook erg afgesloten voor buitenstaanders. Ik kan niet uitgenodigd worden als je niet bevriend bent met 1 van mijn vrienden, wie geen vriend is ziet niks op mijn wall, maar een beperkte hoeveelheid foto's (en die zijn ook voor vrienden gefilterd), zien geen relatiestatus of eender wat. Dat is alleen zichtbaar voor mijn vrienden. En dan let ik nog op met wat ik online post. Is geen reden voor mijn vriend om zich zorgen te maken.

Wat mij vooral pijn doet, is dat hij je benoemt als "zijn huisgenote" ipv "zijn vriendin" naar dat andere meisje toe. Weet die eigenlijk dat hij een vaste relatie heeft? Dat je überhaupt zwanger bent? Zou niet de eerste kerel zijn die dat verzwijgt voor de tegenpartij, simpelweg omdat die hem dan evengoed keihard zou dumpen.
Wat je ook doet, veel succes, denk aan je kleine wondertje. je bent een prachtmeid, je verdient alleen het beste.

milou123

Re: Zwanger van de hufter op t witte paard?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:06

Ik ben het eens met Varekaj. Mijn FB is ook afgesloten voor buitenstaanders. Maar het lijkt inderdaad alsof hij de werkelijkheid van jullie relatie verzwijgt van de ander, maar dat is wat lijkt uit de informatie die wij hebben natuurlijk.

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:06

Nouja, als het helpt. Mijn oom is ook ooit vreemdgegaan en was zelfs verliefd op haar, toen nog geen kinderen en ik geloof ook niemand zwanger. Maar ondertussen 10 jaar verder ze zijn nog steeds zielsgelukkig met elkaar, 2 leuke kids en zover ik weet gaat m'n oom niet meer vreemd.

Dus, daarmee bedoel het is een ontzettende klote actie, maar het kan (mits je dat wil) ook weer écht goed komen en dat vertrouwen kan ook gewoon weer terugkomen. Zo was het iig bij mijn oom en tante.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:07

milou, Dat je vriend al je wachtwoorden heeft en andersom,
betekent niet dat je constant overal op kijkt.

ik weet bijvoorbeeld het wachtwoord van zijn mobiel, zijn email en zijn laptop.
maar meer heb ik ook niet nodig, dit was een noodzaak nadat hij via smsen dat meisje zat te versieren,
ik heb ondertussen al minstens een jaar niet meer op zijn dingen gekeken,
omdat ik hem vertrouw.

en nee, 100 % is het nooit,
maar toch op zijnminst een heel deel,
vooral tijdens je zwangerschap!

Raponsje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-13 21:09

Zij weet inderdaad niet dat hij een relatie heeft of dat hij uberhaubt vader gaat worden.

Ook kent hij haar al heel lang en ik het is de gewoon de manier waarop hij met haar praat.

als hij een blond meisje een bericht zou sturen met "mooie tieten" dan zou me dat niet echt storen.
maar het is heel erg persoonlijk met haar.

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:09

Heel eerlijk? Zo perfect was ie al niet voordien als je nu al weet dat ie over z'n toeren gaat als je hierover een simpel gesprek wil aangaan.
Dat moest al een serieuze alarmbel geweest zijn als je dit al wist voor je zwanger werd en al die verplichtingen aanging met hem.

Nuja, te laat dus. Ik zou alsnog gesprek aangaan en van daaruit handelen. Vergeet niet dat je nog minstens een jaar of twintig stevig vastzit aan deze man door jullie kind.

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:11

Ik heb niet eens een wachtwoord op mijn mobiel en laptop. :')
Maar mijn mail en facebook, daar heeft niemand het wachtwoord van en dat wil ik ook zou houden. Dat is echt van mij privé en niemand anders. Hoe ik dat zou doen met een vriend die dergelijke smsjes, stuurt, dat weet ik nu niet.

tylando

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:12

heb je zelf FB? kan je een open berichtje sturen dat je zo blij bent dat jullie eindelijk een kindje verwachten! :+

milou123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:12

tylando schreef:
heb je zelf FB? kan je een open berichtje sturen dat je zo blij bent dat jullie eindelijk een kindje verwachten! :+

~~}>

Kinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-13 21:13

Waardeloos en niet goed voor jou en beeb Raponsje. Volgens mij ben je een hele sterke vrouw, dus door de zure appel bijten en meneer maar eens confronteren met dit. En mocht hij inderdaad reageren zoals jij verwacht, dan lijkt het me duidelijk.
Snap trouwens niet hoe jullie kunnen zeggen dat je niemand 100% vertrouwt? Ik vertrouw mijn man voor de volle 100% (ondanks een vreemdgaande ex na een relatie van 19 jaar). Weet zeker dat hij mij ook 100% vertrouwt :)