Jizzie schreef:Ik vind het verstandig van je dat je niks gaat proberen zolang hij nog een relatie heeft. Als de relatie idd zo slecht is gaat het vanzelf wel uit (even kwijt wie dit net poste!)
En zie het zo, als hij het uit gaat maken voor jou, wie zegt dattie dan niet precies hetzelfde met jou doet wanneer de volgende voorbij komt? Dan heb je al een slechte basis.
+1
Ik heb dus in zo'n situatie gezeten..... Ik heb het (uiteindelijk) ook afgeketst, gemeld dat hij maar goed over zijn relatie na moest denken als hij mij zo graag wilde zoenen.
Ik ben mijns inziens toen veel te ver gegaan met sms'en, maar ik vond dat hij schuldiger was, gezien hij een relatie had en ik niet
Een paar maanden later ging het uit tussen hem en zijn toenmalige vriendin. Weer een paar maanden later zocht hij contact....
Uiteindelijk zijn we 2,5 jaar samen geweest/ samen gewoond, ging al niet heel erg lekker
Guess what? Same story all over again... Alleen ik kwam er wél achter. (Was nazaat van S. Holmes in mijn vorige leven denk ik...
) 
laat hem er eerst zelf even een punt achter zetten voor jullie 'verder' gaan. Hij moet zelf helemaal klaar zijn met zijn vorige relatie om de juiste redenen (dus niet omdat jij staat te schudden met je kont op het groene gras

)