Clairetjuhz schreef:Mars schreef:O dat was daar
Tja, ik begrijp echt dat iedereen zn werk moet doen hoor, vind het bij een supermarkt ook geen punt. Maar kom op zeg, als ik met een auto aan kom zetten en benzine tank mag je er toch wel van uit gaan dat ik in ieder geval de 18 gepasseert ben.
Dat is niet altijd waar... Tegenwoordig kun je vanaf je 17e al je (auto) rijbewijs hebben en onder begleiding rijdenZo ik dus ook en ik mag nog geen sterke drank halen denken ze zo makkelijk kan er hun toch een grote boete aan hun broek hangen.
Ik weet nog de dag dat ik 16 was vol trots ging ik een pakje sigaretten bij de jumbo halen. Kreeg ik geen sigaretten mee omdat mijn nichtje van 7 erbij was en misschien waren ze wel voor haar
Dat hebben wij ook wel eens gehad bij de AH. Was daar met m'n vader en die wilde een pakje sigaretten meenemen voor m'n moeder. Kregen we ook inderdaad de vraag om ID van allebei want misschien was het wel voor mij
M'n vader heeft toen gegrapt nou zo jong ben ik niet hoor en toen duidelijk was gemaakt dat het niet voor mij was kreeg hij ze mee
Was wel een briljante actie haha. 
Zo ik dus ook en ik mag nog geen sterke drank halen denken ze zo makkelijk kan er hun toch een grote boete aan hun broek hangen. 
(en ik was het echt)
. Tja en die 'ik geef het mijn zusje echt niet' horen wij dagelijks