Mijn grote liefde heb ik in een hele foute kroeg leren kennen Het grappige was dat we daar beiden zelden kwamen en sinds we bij elkaar zijn zijn we daar ook nooit meer geweest. Maar ben nu alweer 2,5 jaar heel erg gelukkig met hem
Lucy_
Geplaatst: 14-02-13 09:16
Op de peuterspeelzaal. Oké, niet helemaal waar. Hebben elkaar ontmoet in de plaatselijke 'dorpsdisco' en kwamen er later achter dat we met elkaar op de peuterspeelzaal hebben gezeten. Alleen volgens zijn moeder had ik toen verkering met zijn broertje
Mi_Amore
Geplaatst: 14-02-13 09:17
Op de jeugdbeweging toen ik 11 was Mijn eerste liefde en nog steeds mijn grote liefde, ben er nu 24 en gelukkig getrouwd met hem!
EstherMe
Geplaatst: 14-02-13 09:18
In suriname Onze zusjes liepen samen stage en deelden een huis. Wij gingen ieder met onze familie daar op vakantie om ze op te zoeken. Als je dan 2 weken met elkaar optrekt .. voor dit avontuur kenden we elkaar niet nu wonen we al ruim een jaar samen en bijna 2 jaar bij elkaar!
Ik bleef een weekend bij haar logeren en haar lijst stond open en die jongen (de beste vriend van haar vriendje) bleef maar praten... toen heb ik 'm zelf toegevoegd. Zo hebben we een paar maanden gebabbelt. Hij had nog een vriendinnetje. Dat ging uit, en daar was ik! En toen hebben we elkaar pas voor t eerst gezien... en nu bijna 5.5jaar samen
Canada! Zijn 2 jaar bij elkaar nu en we wonen iets meer dan een jaar samen
_MG
Geplaatst: 14-02-13 09:31
Via mijn ex vriend
Toen ik nog met mijn exvriend samen was gingen we vaak naar een café/restaurantje waar mijn huidige vriend werkte. Op een geven moment ging het uit en kwam ik daar niet meer zo vaak. In de zomer ging ik werken bij een ander restaurant, bleek hij daar ook te werken en sinds november zijn we nu samen
mijn ex heb ik in een dierenkliniek leren kennen en mijn huidige vriend bij het uitgaan
newt
Geplaatst: 14-02-13 09:47
Wat leuk al die ontmoetingen. De ene nog bijzonderder dan de ander!! Gaaf. Canada en Suriname.. heerlijk
Ik ben lesbisch, en zeker geen uitgaand type daarom voor mij extra lastig een juiste te vinden
Ik heb mijn spetter voor t eerst ontmoet op t werk.. Ze was patiënt. Korte opname en dat mag niet ik weet het Maar gek genoeg had ik gewoon het idee of gevoel dat het gelijk klikte, en had het idee dat ze ook wel lesbisch zou zijn. Ze ging met ontslag en heb haar opgezocht via Facebook. Heel onschuldig berichtje gestuurd Maar dat hunnebed zag t pas een maand later haha. Dacht al. Ow die vind mij niet leuk. Gelukkig wel en was t bericht ondergesneeuwd. We zijn gaan daten en t klikte gelijk zo goed, zij was het gewoon. Nu Valentijnsdag lekker genieten en heerlijk uit eten vanavond!!!
Ik heb verkering gehad met zijn oudere broer (14 jaar geleden). Vond hem toen al erg leuk, er was een speciale klik ofzo. Daarna jaren elkaar niet gezien, allebei getrouwd met een ander... en gescheiden. Vorig jaar tijdens koninginnedag kwam hij opeens naar me toe, hij had me herkend en zag zijn kans schoon. Nummers uitgewisseld, paar keer gedate en nu al weer een maand of 7 samen. Wel geinig, want pas kwam zijn broer met zijn vrouw bij ons (bij mij thuis) eten... Zit ik toch met mijn ex aan tafel
Heel saai en basic antwoord maar -> via gemeenschappelijke vrienden haha.. (nee, niet op Facebook maar in real life) Vorige relatie net zo
Yaka
Geplaatst: 14-02-13 11:34
Prrrr schreef:
Manege (onwaarschijnlijk maar waar )
Ik op een pensioenstal Ik reed daar met mijn paard en zijn ouders waren de eigenaren . Het gebeurt dus vaker
Zijn al weer 4 jaar samen!
LynnLinkan
Geplaatst: 14-02-13 11:34
Ik was op weg om een buitenrit te maken en reed over het zandpad richting het bos. Ik weet niet wat er gebeurde maar mijn paard draaide zich 180 graden om en begon te galopperen en bokken etc (doet ie normaal nooit). Ik ben er vervolgens af gevallen en ik geloof dat ik even buiten bewustzijn ben geraakt. Vervolgens werd ik opgeraapt door een jongen en dat is nu mijn vriend!
Via een datingsite. Ik was helemaal niet serieus op zoek, hij ook niet. Maar ik wilde het er toch op wagen want Man! wat was hij knap!
En nu zijn we 2 jaar samen en ben ik 18 week zwanger van ons eerste kindje!
Eind goed al goed zeg maar.
_Micha_
Geplaatst: 14-02-13 11:42
Op mijn werk, ik werkte in een restaurant als gastvrouw, zij was klant. Praatje gemaakt met die tafel en iets te brutaal geweest. Blijkbaar viel het in de smaak want we zijn alweer bijna een jaar verder.
MirandaNH
Geplaatst: 14-02-13 11:43
Gefeliciteerd Ellentjuh met jullie zwangerschap!! Heerlijk he! Wij hebben vorige week voor het eerst onze kleine mogen zien echt ge-wel-dig!!!
Feanyth
Geplaatst: 14-02-13 11:45
Tijdens een verjaardag. Wonen nu twee jaar samen met twee katjes in huis. Bevalt prima. Hij is zo'n schatje.