Sorry TS, maar het feit dat hij steeds het gesprek afkapr maar wel online blijft, lijkt me dat hij geen interesse heeft. Ik zou gewoon afwachten. Misschien maandag nog eens wat zeggen/vragen, maar jij hebt nu genoeg gedaan vind ik.
renskesanne
Geplaatst: 24-02-13 20:04
en is er ondertussen nog wat gebeurd bericht gestuurd ofz?
Nee, hij was vanmiddag wel even online maar heb niks gezegd. Wist niet zo goed wat en wil niet meteen te opdringerig zijn. Denk dat ik van de week nog wel een keer wat stuur!
renskesanne
Geplaatst: 24-02-13 20:23
amoj schreef:
Nee, hij was vanmiddag wel even online maar heb niks gezegd. Wist niet zo goed wat en wil niet meteen te opdringerig zijn. Denk dat ik van de week nog wel een keer wat stuur!
Wat een lief topic dit. Ja joh, gewoon sturen! Hou alleen wel iets achter de hand om over te praten, niets zo vervelend als een 'hey hoe is het met mij ook' gesprek.
Laatst bijgewerkt door xAlice op 25-02-13 21:37, in het totaal 1 keer bewerkt
renskesanne
Geplaatst: 25-02-13 21:37
huppa kee ffies een schop onder je kont je kan het!
Sarcasm
Geplaatst: 25-02-13 21:37
Wat dacht je van eens sturen, je bent een leuke jongen. Maar wat vind je van mij?
Heb je meteen duidelijkheid en ik weet zeker dat hij dat ook waardeert!
chips hij is niet meer online haha nee, ik zit nu ook te bedenken waar ik het over moet hebben, weet van alles maar ik denk dan heel snel; is dat niet stom? Ja, maar wil eigenlijk niet te hard van stapel lopen en durf dat ook niet meteen zo goed...
Amado7
Geplaatst: 25-02-13 21:42
MarlindeRooz schreef:
gewoon doen TS! spannend!
ik zit zelf met zo'n beetje hetzelfde "probleem" als is die jongen zo ongeveer mijn beste vriend.
Ik weet wie je bedoelt
Jij ook gewoon doorgaan
Sarcasm
Geplaatst: 25-02-13 21:43
Je wil niet te hard van stapel lopen, maar zo maak je jezelf gek.. Steeds kijken of hij wel of niet online is.
Wil je niet liever gewoon meteen duidelijkheid? Hij geeft je tekens genoeg om je leuk te vinden. Ik zou het gewoon vragen! Daar heeft hij heus wel respect voor!
MarlindeRooz
Geplaatst: 25-02-13 21:43
amado7 schreef:
MarlindeRooz schreef:
gewoon doen TS! spannend!
ik zit zelf met zo'n beetje hetzelfde "probleem" als is die jongen zo ongeveer mijn beste vriend.
Inderdaad TS, ik denk dat je toch wel meer wil dan alleen standaard gesprekken met HOI hebt Gewoon om duidelijk heid vragen. Boeie als je door laat schemeren dat je hem leuk vind.
Ja maar moet ik dat niet persoonlijker doen, zoals op school? En hoe laat ik dat merken?
nikiet
Geplaatst: 25-02-13 21:46
Gewoon vragen of hij leuke dingen in zijn vakantie heeft gedaan! Als hij nu antwoord met niks boeiends ofoz, kan je daar ook op aansluiten met; zin om iets leuks te doen??