terlygert schreef:dennisje schreef:ik heet Nikita,
geen problemen mee eigenlijk
Altijd al een leuke naam gevonden
dankje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SAKKIA schreef:Ik ben ook wel blij met mijn naam. Heet Saskia en echt heel vaak hoor je die niet (ken niet nog iemand die zo heet) en het wordt nooit verkeerd geschreven en er rijmt echt helemaal niks op
Trouwens dat met dat dopen? Ik heb geen doopnamen en ik ben toch echt gedoopt hoor, net als mijn broers trouwens
Fee_ schreef:En ik heet F.eline. Maar iedereen noemt mij Fee en dat vind ik helemaal prima!
Fel, Feli of Felien heb ik overigens echt een hekel aan. Dan luister ik ook gewoon niet.
Word wel vaak verward met E.line. Dat vind ik dan weer minder, maar ach, als dat alles is he.
Achternaam is F.reeke. In het buitenland worden we altijd Family Freaky genoemd.
1234 schreef:Ik ben wel tevreden met mijn naamIk heet Lynn en krijg nog steeds van veel mensen te horen dat het zo'n mooie naam is
Werd vroeger veel op gerijmd
Niet altijd even leuk, maargoed.
Je hoort de naam nu alleen wel steeds vaker. En het wordt heeel vaak verkeerd geschreven op alle mogelijke manieren, of mensen denken dat het een afkorting ergens van is. (linda oid) Krijg ook vaak de vraag of ik Engels ben, aangezien het een Engelse naam ismaar ben toch echt 100% hollands