Help! Ik vind hem leuk! Wat te doen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

_Linn_

Re: Help! Ik vind hem leuk! Wat te doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 11:59

Oooh nu lees ik hem dan ook goed ja haha. Ik heb nog nooit een valentijn gehad op valentijdsdag dus dat zou toch wel leuk zijn! (heb 2 vriendjes gehad maar nooit op valentijnsdag haha)

Guusje1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:01

En heb je wat terug gestuurd op zijn whatsappje?

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-13 19:10

Leuk, niet te fanatiek appen hoor, gewoon wel reageren, maar niet iedere x in dezelfde minuut nog :')

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 22:10

EvitaHitalia schreef:
En heb je wat terug gestuurd op zijn whatsappje?

Ik stuurde terug: hee hallo daar, goedemorgen. Je bent opgeslagen :) En daar stuurde hij op terug: Topp

Haha lekker droog dus :p

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-13 23:10

Haha mijn leidinggevende had het trouwens helemaal niet door dat ik Jeroen leuk vond :P Toen ik dr gister vroeg of ze me misschien woensdag of zaterdag kon missen omdat Jeroen en ik wat wilde gaan drinken samen zegt ze echt zo: huuh vind je hem leuk dan? Waarom vertel je me dit nu pas haha.
En vandaag begon ze er weer over, ze vind het wel echt leuk voor me. Heb er wel zin in hoor!
Hij was vandaag wel weer wat leuker aan het doen als gister, toen was het allemaal wat 'vlak' zegmaar, er gebeurde niet echt wat. Vandaag heb ik weer lekker vaak in die mooie ogen gekeken en wat meer gepraat/geplaagd enzo haha.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 23:22

Pfffffff Jeroen maakt me nu echt zoooo onzeker! Ik weet zo totaal niet waar ik sta bij hem. Flirten gebeurd niet echt meer en ik weet gewoon echt totaal niet hoe hij zich over mij voelt. Vandaag werkte een ander meisje ook in de keuken, die werkt niet zo heel vaak. En hij was gewoon heel relax bij haar en ik hoorde hem ook tegen haar zeggen sorry mop. Terwijl die tegen mij geen mop zegt ofzo in welke context dan ook. Bleegghh iemand leuk vinden hoort leuk en lekker te voelen, maar momenteel voel ik me echt even k u t.
Ik ga hem zometeen even een app sturen en het hem even uitleggen enzo want ik wil dit gewoon echt even aan hem kwijt en ik wil toch een beetje zekerheid hebben of hij dit uberhaupt wel wil. Maar weet nu wel al dat ik toch best wel zou balen als het toch niks zou worden ofzo of weet ik het wat.

MoSt81

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:28

Wow, rustig aan. :) Misschien is hij ook wel gewoon zenuwachtig en weet niet hoe hij nu met je om moet gaan. Persoonlijk zou ik hem nu niets sturen. Eigenlijk is het ook wel goed dat hij jou geen mop noemt. Is toch een beetje ehm neerbuigend. Weet even niet goed hoe ik het moet zeggen.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-13 23:50

Jargeau schreef:
Wow, rustig aan. :) Misschien is hij ook wel gewoon zenuwachtig en weet niet hoe hij nu met je om moet gaan. Persoonlijk zou ik hem nu niets sturen. Eigenlijk is het ook wel goed dat hij jou geen mop noemt. Is toch een beetje ehm neerbuigend. Weet even niet goed hoe ik het moet zeggen.

Nou nee hij is niet zenuwwachtig hoor. Misschien dinsdag bij onze date wel maar nu op het werk helemaal niet. Maar er komt gewoon niks uit hem ofzo. Ik wil hem wel graag een bericht sturen, misschien schrikt die er wel heel erg van maar het is voor mij best wel serieus denk ik en dat gevoel heb ik bij hem niet. Ik krijg een beetje het gevoel alsof die het helemaal niet wil, een beetje zekerheid hebben is niet verkeerd.

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 23:56

Ach hoe hij tegen anderen mensen is, kan ook veranderne door hoe die vollega tegen hem doet. Mensen imiteren elkaar altijd een beetje.
Het is inderdaad heel rot dat je er zo onzeker van wordt, maar probeer dat nog niet naar hem te sturen, want dat is best een afknapper als hij het (nog) niet zo serieus neemt!
En wat niet is (zijn serieusheid) kan nog komen.

En wta betreft dat hij zich nu zo anders gedraagd; misschien is hij bang voor scheve gezichten van collega's? Of weet hij gewoon niet zo goed wat ie tegen je moet zeggen. De situatie is ook wel een beetje veranderd toch? ;)

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:02

Ik snap dat je wat wilt sturen (want ik zou dat ook willen namelijk :') ) maar meid doe het niet ! Even volhouden tot de 12de!!!

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 00:06

Bleeghh maar dit voelt zo naar! Maar is dat goed dat de situatie is veranderd... Maar oke ik laat het nog wel even zo maar voel me toch best wel een beetje naar. Morgen wordt het ook weer onwijs druk op me werk en gaat er dus weer niks 'gebeuren' zegmaar tussen ons.

Ik wacht onze date dus wel even af. Ik weet nog steeds niet waar we heen gaan, dat ga ik hem zondag wel even vragen of die al een idee heeft. Ik ben verder echt KAPOT! Werkte vandaag mijn 5e dag achter elkaar en het was heel druk vanavond en morgen wordt het nog veel drukker. En ik werk ook nog bij de post, dus 2 banen.... ik ben KAPOT! En dan slaat zo'n rotgevoel nog veel sneller aan... lekker slapen nu dus en niet teveel piekeren.

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:11

_Linn_ schreef:
Bleeghh maar dit voelt zo naar! Maar is dat goed dat de situatie is veranderd... Maar oke ik laat het nog wel even zo maar voel me toch best wel een beetje naar. Morgen wordt het ook weer onwijs druk op me werk en gaat er dus weer niks 'gebeuren' zegmaar tussen ons.

Ik wacht onze date dus wel even af. Ik weet nog steeds niet waar we heen gaan, dat ga ik hem zondag wel even vragen of die al een idee heeft. Ik ben verder echt KAPOT! Werkte vandaag mijn 5e dag achter elkaar en het was heel druk vanavond en morgen wordt het nog veel drukker. En ik werk ook nog bij de post, dus 2 banen.... ik ben KAPOT! En dan slaat zo'n rotgevoel nog veel sneller aan... lekker slapen nu dus en niet teveel piekeren.

Meid ik begrijp je gevoel volkomen! Ik heb dat ook hoor (terwijl ik van mezelf een grote mond heb maar een heel klein hartje ;) )
het is even afwachten.. Als je nu namelijk hem een berichtje stuurt schrik je hem denk ik af.. (been there done that -O- )
Het is gewoon alles bij mekaar dat je nu gewoon even op bent.. maar kom op straks zitten jullie gezellig ergens te drinken en is het het helemaal en misschien is hij inderdaad gewoon even verbijsterd over alles.. en had hij het niet verwacht (en wel gehoopt). Aan het begin van het topic had jij het denk ik ook niet verwacht?

Kom op.. je kunt het *\o/*

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 00:24

Nee ik had het niet verwacht dat ik me zo zou gaan voelen. Maar als hij zich er verbijsterd of nerveus onder voelt dan verbergt die het wel enorm goed. En kijk tuurlijk staan de flirt kranen niet open als het zo'n topdrukte is. Morgen nog even hard knallen, dan vrijdagavond even een x niet werken maar lekker paardrijden en dan weer paar dagen achter elkaar werken. In het weekend is het altijd wat rustiger dus dan zou hij misschien ook wel weer wat anders reageren. Ik heb iig nog wel zin in dinsdag en hoop dat het dan allemaal goed komt!
Nu lekker slapen en even bijtanken!

Susyb

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:26

_Linn_ schreef:
Nee ik had het niet verwacht dat ik me zo zou gaan voelen. Maar als hij zich er verbijsterd of nerveus onder voelt dan verbergt die het wel enorm goed. En kijk tuurlijk staan de flirt kranen niet open als het zo'n topdrukte is. Morgen nog even hard knallen, dan vrijdagavond even een x niet werken maar lekker paardrijden en dan weer paar dagen achter elkaar werken. In het weekend is het altijd wat rustiger dus dan zou hij misschien ook wel weer wat anders reageren. Ik heb iig nog wel zin in dinsdag en hoop dat het dan allemaal goed komt!
Nu lekker slapen en even bijtanken!

Daarom morgen knallen dan even relax stand.. En geloof me mannen kunnen dat ook goed verbergen hoor :) Ik denk zelfs wel beter als vrouwen..
Weltrusten TS!

Joscaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 00:27

Zo ga je je vroeg of laat altijd voelen bij jongens :') Je moet 't gewoon allemaal niet te persoonlijk nemen, zo denken jongens helemaal niet joh, zo van "Oh, als ik haar mop noem, is 't een beetje oneerlijk tegen over het meisje waarmee ik op date ga". Gewoon even lekker neutraal tegen 'm doen, verwacht niet teveel verandering in 1x! :)

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 07:13

Ik zou hem niet over whats app of sms aanspreken op je gevoelens. Wacht tot je date dinsdag en laat dan wat subtiele hints vallen.Dan kun je gelijk zn reactie peilen. En laat je niet gek maken door het feit dat hij een keer wat minder aandacht heeft voor je. Zo zijn ze nu eenmaal,misschien weet hij idd niet helemaal hoe hij met de situatie op het werk moet omgaan ;) Zet m op !!

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 07:31

Lieve TS,

vergeet niet dat je 5 super drukke dagen achter elkaar hebt gehad en dat je energie-pijl veel lager ligt dan normaal.
Door je vermoeidheid gaan je gedachtes op hol, denk je eerder negatief dan positief en ga je dingen heel anders (vaak verkeerd) zien.
Onbewust ga je je ook anders gedragen, terwijl je meer gaat verwachten van anderen.
(daar kan je energie uit halen om door te gaan)

Meid, niet onzeker worden!
Je gaat gewoon lekker wat drinken met hem en kijken wat er gebeurd.
Wees niet jaloers omdat hij een andere collega "Mop" noemt, wellicht noemt zij hem altijd wel "Kanjer" of iets?

Ga hem maar niet smsen, hier krijg je spijt van.
Lekker uitslapen vandaag en proberen rustig te blijven.

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 08:10

Hangen jullie je bestellingen op in de keuken? Op van die nostalgische briefjes ergens tegen een brug ofzo? Dab zou ik er 1 tussenhangen met de tekst; 2biertjes vrijdag daar en die kroeg ;)

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 11:03

F_Orumster schreef:
Hangen jullie je bestellingen op in de keuken? Op van die nostalgische briefjes ergens tegen een brug ofzo? Dab zou ik er 1 tussenhangen met de tekst; 2biertjes vrijdag daar en die kroeg ;)

Haha nee de bestellingen komen bij hun binnen op 2 schermen :P

Pikkepor

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 11:06

Maar je kunt 'm toch wel gewoon een luchtig whatsappje sturen? Iets van : poeh gisteren was hard werken he?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 12:02

renskep schreef:
Maar je kunt 'm toch wel gewoon een luchtig whatsappje sturen? Iets van : poeh gisteren was hard werken he?

Hmm nee dat vind ik wat raar staan. En dan krijg ik denk ik toch alleen als antwoord ja.
Zo nu weer de post doen, dan vanmiddag heel even op me gat zitten en om 5 uur weer werken, ik verlang naar een niks-doen-dagje! Maarja die heb ik nog niet in het vooruitzicht.

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 12:09

Beetje zo een berichtje opstellen dat er niet "ja of nee" uitkomt... Of gewoon beetje casual vragen oftie "na het werk nog ff een biertje wil doen? Na al dat harde werken hebben we dat wel verdiend!"

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 12:48

Ik heb hem geappt of die het ook niet een x beu is na zoveel dagen achter elkaar werken en dat ik helemaal gaar ben.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-13 17:35

Zo nou we gaan maar weer eens aan de bak, weer op naar me werk!

Fred_Kroket

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-13 12:15

_Linn_ schreef:
Ik heb hem geappt of die het ook niet een x beu is na zoveel dagen achter elkaar werken en dat ik helemaal gaar ben.

En had hij nog wat terug ge appt? :D