Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jargeau schreef:Wow, rustig aan.Misschien is hij ook wel gewoon zenuwachtig en weet niet hoe hij nu met je om moet gaan. Persoonlijk zou ik hem nu niets sturen. Eigenlijk is het ook wel goed dat hij jou geen mop noemt. Is toch een beetje ehm neerbuigend. Weet even niet goed hoe ik het moet zeggen.
_Linn_ schreef:Bleeghh maar dit voelt zo naar! Maar is dat goed dat de situatie is veranderd... Maar oke ik laat het nog wel even zo maar voel me toch best wel een beetje naar. Morgen wordt het ook weer onwijs druk op me werk en gaat er dus weer niks 'gebeuren' zegmaar tussen ons.
Ik wacht onze date dus wel even af. Ik weet nog steeds niet waar we heen gaan, dat ga ik hem zondag wel even vragen of die al een idee heeft. Ik ben verder echt KAPOT! Werkte vandaag mijn 5e dag achter elkaar en het was heel druk vanavond en morgen wordt het nog veel drukker. En ik werk ook nog bij de post, dus 2 banen.... ik ben KAPOT! En dan slaat zo'n rotgevoel nog veel sneller aan... lekker slapen nu dus en niet teveel piekeren.
_Linn_ schreef:Nee ik had het niet verwacht dat ik me zo zou gaan voelen. Maar als hij zich er verbijsterd of nerveus onder voelt dan verbergt die het wel enorm goed. En kijk tuurlijk staan de flirt kranen niet open als het zo'n topdrukte is. Morgen nog even hard knallen, dan vrijdagavond even een x niet werken maar lekker paardrijden en dan weer paar dagen achter elkaar werken. In het weekend is het altijd wat rustiger dus dan zou hij misschien ook wel weer wat anders reageren. Ik heb iig nog wel zin in dinsdag en hoop dat het dan allemaal goed komt!
Nu lekker slapen en even bijtanken!
renskep schreef:Maar je kunt 'm toch wel gewoon een luchtig whatsappje sturen? Iets van : poeh gisteren was hard werken he?