Onhandige mensen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:55

blauw00gje schreef:
Ik dacht dat ik zelf ook heel erg was maar als ik dit allemaal lees val ik wel mee _O-
Ik dacht altijd dat jij vast blauwe ogen had, maar nu begrijp ik dat het om een ander soort blauw oog gaat? #) :')

Dreamybol

Re: Onhandige mensen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 14:57

Mijn ergste val ooit was op stal. Niet van een paard, natuurlijk niet.. Ik hing mijn hoofdstel over het zadel voor de stal en werd geroepen door een lesgenootje. Ik draai me om en wil naar haar toe rennen, baf keihard op de stenen vloer. Had ik me op de één of andere manier in het hoofdstel weten te draaien met mijn voet waardoor het leek dat toen ik ging rennen iemand me bij mijn enkels vastpakte. Echt plat op mijn gezicht. Lesgenoot kwam uit stal om te kijken waar die klap vandaan kwam. :o

blauw00gje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 15:02

Konstantine schreef:
blauw00gje schreef:
Ik dacht dat ik zelf ook heel erg was maar als ik dit allemaal lees val ik wel mee _O-
Ik dacht altijd dat jij vast blauwe ogen had, maar nu begrijp ik dat het om een ander soort blauw oog gaat? #) :')

:')
Gelukkig toch niet.

Ik herinner ineens weer een onhandige actie. Ik had net mijn scooter en ging een vriendinnetje ophalen. Ik een extra helm tussen mijn voeten gezet en vertrokken. Sta op bij het verkeerslicht, toen moest er natuurlijk één voet op de grond. Ik wist al niet hoe ik het moest gaan doen maar toch maar geprobeerd om die helm te laten liggen. Nou, dat lukte dus niet. Die helm rolde van mijn scooter af, dwars over de straat heen :x Scooter op de standaard gezet, helm gepakt en maar even schattig gelachen naar de automobilisten :')

hoi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-13 16:08

Ik ben ook zo onhandig in handarbeid. Ik doe alles het tegenovergestelde als het netjes moet maak ik der een kliederboel van en als het kliederboel moet zijn maak ik het juist netjes. Ook in tekenen ben ik slecht vooral als het gaat om rechte lijnen te tekenen, zelfs met een liniaal is dat voor mij onmogelijk om dat zo recht te doen. :+

Tazziexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 19:58

Waarom struikel ik alwéér over mijn eigen voeten :')

Sandyislief

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:27

Jaa ik ben ook best lomp, ik stoot me vaak, struikel en val ook best vaak, zit ook altijd onder de blauwe plekken.
Zet ook altijd te veel kracht wanneer dit niet nodig blijkt te zijn :o

Verder ben ik op het gebied van creabea en dingen maken met mijn handen dan wel weer handig dus dat is wel raar.. :)

StableDoor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:33

Ik ben echt een enorme kluns... Zo ging mijn schouder uit de kom toen ik een zadel van de staldeur tilde :')

Freggle_Edge

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:50

Konstantine schreef:
Hahahaha, hoe krijg je dát dan voor elkaar? :')

Daar had mijn zus ook een aandeel in. Samen spelen in de draaideur, achter elkaar aan racen en dan weer naar binnen en hop weer naar buiten. Zus springt eruit terwijl ik erin wil springen en ze geeft die deur een zwieber.... }:0 toen zat ik er tussen. -O-

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:15

njiloj schreef:
Ja. Meld zich! :o

Vallen met de fiets omdat je veter tussen je ketting komt, in je vinger nieten met het nietmachine, tegen een dichte deur aanlopen, vallen omdat er sneeuw ligt. Een ovenschaal uit mn handen laten vallen, uitglijden in de douche, En dat is alleen nog maar afgelopen week...

dit had een dagje moi kunnen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:40

hoi schreef:
Ook in tekenen ben ik slecht vooral als het gaat om rechte lijnen te tekenen, zelfs met een liniaal is dat voor mij onmogelijk om dat zo recht te doen. :+

Neee dat meen je niet! Eindelijk mijn lotgenoot gevonden!
Sinds de basisschool lopen ze me al uit te lachen omdat ik zelfs met een liniaal écht geen rechte lijn kan tekenen. _O-

Over struikelen over je hoofdstel gesproken. Ik wou m'n paard opzadelen,zat ik met m'n spoor vast aan de teugels,maar dat had ik niet gemerkt. Ik wil wegrennen en ga KEIHARD op mijn plaat,met m'n hoofd op een stroomdraadje. :')

Ben ook wel eens tegen een boomstam aangefietst, van die afgezaagde dingen die klaarliggen voor transport. Kleine Jitske dacht wel zonder handen te kunnen fietsen. Niet dus. Reed over een takje en kwam op een boomstam terecht. Met als gevolg een zware hersenschudding en een gekneusde oogkas. Maar eigenwijs als ik was, wou ik persé mijn springwedstrijd rijden _O-

Met sneeuwschuiven gisteren ook nog. Wij hebben zo'n rooster bij de achterdeur liggen, en tussen die gaten zat allemaal sneeuw vast. Goed,ik wil dat ding oppakken om leeg te schudden. Dus ik mijn hand eronder,ga ik er op staan.. Vervolgens zet ik het loodzware ding op mijn voet en valt zo alle sneeuw eruit.. De verkeerde kant op. Resultaat: blauwe vingers en de rest van mijn lichaam wit :j

Limitless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:17

Hier nog eentje.. als kind was ik ook al zo en helaas nu nog. := Afgelopen zomer heel vaak mijn hoofd gestoten aan het raam (terwijl ik WEET dat hij open staat en ik op moet passen met omhoog komen van bed :') ).
Vroeger ooit mijn hand tussen de auto deur gekregen en paar weken terug keihard mijn hoofd tegen een halterstang gestoten in de sportschool. Datzelfde ooit eens gehad toen ik heel ijverig naar huis wilde gaan, niet goed voor me keek en me tegen een uitstekende staaf van zo'n vrachtwagentje rende.

Dat met linealen en recht tekenen heb ik ook.. De lineaal lijkt recht te liggen, teken een streep en kijk daarna en hij is scheef. Gumgum, en hetzelfde gebeurt weer. Datzelfde heb ik ook met knippen trouwens, ik vind het extreem moeilijk om recht te knippen of om kleine dingen te knippen. Vroeger op school als je eens iets met kleine uithoekjes moest knippen.. ik knipte het dan in zijn totaliteit eraf :')

Oh ik ben wel nog niet gevallen in de sneeuw deze winter.. ik blijf hoop houden dat er niks gebeurt :')

Colaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:22

*steekt vinger op *

eigelijk al vanaf jongs af aan.

× Een keer met me hoofd op een stuk ijzer van de trekker gevallen resultaat een wenkbrauw die open lag
× gat in me arm, met me arm in een hengsel van de emmer terecht gekomen, viel toen van me pony.
× gekneusde bovenarm ook van een pony gevallen.
× een keer met een quad het prikkeldraad ingereden, gescheurde broek,vest,t-shirt, dikke schram op me bovenbeen+ blauwe plek,en net langs de beugel van me bh een snee.
en zo zijn er denk nog wel een paar onhandige dingen.

ja nu begrijp ik wel waarom ik vriendlief zijn stuntvrouw ben haha <3

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:24

Toen ik net leerde paardrijden belandde ik regelmatig bij de huisarts. Té regelmatig, denk ik. Op een zeker moment vroeg hij of ik soms iets moest vertellen. Ik keek hem vragend aan en hij begon een heel verhaal waarmee hij wilde lospeuteren of mijn ouders me soms sloegen... :o

Xjewillemijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:31

er komt weer wat in me op
van afgelopen zomervakantie
ik was uit verveling een dammetje aan het maken met een vriendin
en opeens valt er een steen op me heeft( dan praten we over een
GROTE steen van zo'n 25 a 30 kilo) en het ergste nog ik moest kei
hard lachen terwijl het hele beekje van helder water --> bloedbad
was gegaan dus me ouders dat in het franse ziekenhuis proberen
duidelijk te maken.

stroom draadjes ja het zijn echt mijn grootste vrienden
als ik ga springen zonder zadel en in de bocht er af van en met me
hoofd in het stroomdraad van die net op zijn hoogste stand stond

en het is vast heel erg als je geblinddoekt de rongenafdeling van alle
2 de ziekenhuizen kan vinden( diac en LUMC)

RonavhN

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:36

Oh ik bedenk me ineens dat ik vorige week echt superonhandig gevallen ben :+
Ik loop van stage naar het bushokje, super voorzichtig natuurlijk omdat het overal glad was, veilig aangekomen bij het bushokje, ik zet 1 stap in het DROGE hokje, BAM daar lag ik :')
En er waren klas/stagegenootjes bij en die waren echt superbezorgd omdat ik niet opstond maar ik had de slappe lach waardoor ik niet kon opstaan...

echt weer een typisch gevalletje actie van mij hoor! :D

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:53

Meld zich :wave:
is al begonnen toen ik klein was, altijd met de rits van je jas dichtdoen het velletje van je kin meenemen, of je haar of je lip omdat je kijkt hoe de rits werkt ^)
Als mijn moeder aan het afwassen was en ik m'n handen wou wassen en ze zegt nog de kraan is heet, toch je handen er vol onder houden...
Te snel de trap op rennen en met je schenen vol tegen de trede aan lopen.
Ooit eens op vakantie, mijn broer liep over houten ronde palen heen en dat wou ik natuurlijk ook doen, hoor m'n moeder nog zeggen, niet doen straks val je en jahoor, gevolg 1 grote schaafwond van enkel tot neus. :(:)

Nu nog op het werk hebben we een balie die best verdekt opgesteld staat :+ , dus als regelmatig vol met je bovenbeen in de punt lopen, als je gaat zitten eerst al je nek breken over de poten van de kruk, dan net niet goed op de kruk zitten en er dus weer afglijd en dan je voeten op een randje zetten maar dan vol met je knieën tegen de zijrand aan stoten. En dat onder toeziend oog van meerdere klanten die dan nog heel lief gaan vragen 'gaat het?' :x

Of met uitmesten een goede volle schep in de kruiwagen willen mikken en vol tegen de stalrand aan knallen
Nog een leuke met aankleden je sok laten vallen -zoals gewoonlijk-, bukken om die op te rapen en vol met je hoofd tegen de wasbak aan slaan %)

Mijn paard is ook zo'n kluns, haar motto is een dag niet gewond is een dag niet geleefd, ach schept toch een band :+: _O-

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 22:56

Ohja ook zo'n sneue, wij hadden een auto met electrische ramen en toen ging ik met mn hoofd naar buiten hangen en ondertussen op het knopje drukken 8)7 , gevolg lichte paniek reactie van mijn kant en de rest van de auto die helemaal blauw lag. :(
Nog zo'n 1, in Zeeland half in het water lopen, uitglijden over gladde rotsen, hard vallen en iedereen die je uitlacht (en het deed echt zeer!) _-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:03

Ik was negen toen ik door een domme actie met mn kin op de rand van het zwembad knalde...

Jaar erna handstand overslag op de rand van het zwembad. Ging steeds goed :j tot het moment dat mijn moeder er niet naast stond, ik door mn armen zakte en met mn rug op de rand van het zwembad klapte en bijna verzoop :=

xJolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:04

Hahahahaha jongens raap me op! Ik heb mijn topic gevonden!!

Afgelopen vrijdag met koffer en al de bus ingevallen. Toch wel lief dat de buschauffeur heel hard zijn best deed om niet te gaan lachen. Beetje jammer dat ik zelf niet meer bijkwam van de slappe lach :')

Loop ook ieder weekend tegen de barrand op m'n werk. Kan ik ook niets aan doen, hij staat altijd in de weg :j

Met paardrijles vroeger op mn verjaardag uit gaan delen. Een bak met spekjes op een stokje, vanaf het paard natuurlijk uitdelen. Paard vond de grap niet zo leuk en begon te rennen. Jolien laat de bak NIET los, want dan vallen de spekjes op de grond. Dan val je zelf, maar dan heb je nog wél de bak spekjes omhoog! *trots*

Zonder zadel/hoofdstel op paard willen klimmen en er vervolgens in volle galop weer vanaf vliegen. Vond paard ook niet zo'n leuk grapje.

Ooh, ik kan nog wel even doorgaan.....

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:07

Ohh ik ga echt stuk hier om sommige reacties!! _O- _O- _O_

pony33

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:12

Ik kan ook niet normaal een draadje om het land uitzetten. Dan rol ik het nog zo goed op dat het echt waar onmogelijk is om er een knoop in de krijgen en dan zit ik toch weer uren te prutsen om dat verrekte draad uit te pluizen, en dan ga ik ook minstens 3x geheid vol op m'n plaat omdat ik in de draad sta. 8)7
Of met hooibakken vullen vanaf het de hooibaal, blijf ik ook altijd hangen, zit het strotouwtje of klem in m'n hooibak of is het op mysterieuze wijze om m'n voet heen gedraaid. ^)

Ohja nog een fijne, je haar willen uitschudden in de badkamer en even vergeten dat daar een schuin dak is dus vol met je kop tegen de wand aan slaan. =:)
Nog een, ik heb een zadelsteun in de stal hangen en daaronder staan ook weer dingen, ben al zeer regelmatig met m'n kop tegen die zadelsteun aan geknalt omdat je er te dicht op staat als je bukt, valt in de zelfde categorie als mijn eerdere post van de sok en de wastafel. #)
Ben gewoon niet goed in afstanden schatten. :+

Anne.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 23:49

Hier nog een kluns eerste klasse.. Word er wel een beetje moe van hoor..

ALLES omgooien, laten vallen, stoten
Als ik mijn vriend een kus wil geven op zijn tenen stappen.
Als ik wat uit zijn ooghoek wil halen, steek ik mijn vinger in zijn oog.
3x op een dag mijn knie stoten tegen hetzelfde hekje.
Alles op de meest ingewikkelde manier willen doen..

En als klap op de vuurpijl, jullie geloven het vast niet..

Werkelijk waar op een hark trappen en de steel tegen mijn hoofd krijgen.. :=

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:19

pony33 schreef:
Mijn paard is ook zo'n kluns, haar motto is een dag niet gewond is een dag niet geleefd, ach schept toch een band :+: _O-

_/-\o_

valyzja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:22

Och man hier kan ik ook over mee praten zeg.
Verschrikkelijk wat kan ik onhandig zijn.
Dingen laten vallen, Kwijtraken.

Laat had ik een nieuwe telefoon. Liet hem na drie uur al op de plavuizen vallen.
gelijk het touchscreen in de kreukels. Gelijk maar een nieuwe touchscreen gekocht op internet en een flip-over hoes voor
de telefoon. Want koste toch weer 30 euro.
Laatst bijgewerkt door valyzja op 22-01-13 09:30, in het totaal 1 keer bewerkt

zwieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 09:27

Mijn pony had vroeger een gewone drinkbak in haar stal die ik dagelijks moest bijvullen. Natuurlijk steek ik mijn gsm in mijn jaszak, zonder de rits toe te doen. Hoe vaak die telefoon wel niet in het water is gevallen! Helaas naar 3x zag ik visjes zwemmen in/op het scherm -O- Hetzelfde vroeger met mijn oude gsm dat hij ineens in de slobber lag te pruttelen >;)