blauw00gje schreef:Ik dacht altijd dat jij vast blauwe ogen had, maar nu begrijp ik dat het om een ander soort blauw oog gaat?Ik dacht dat ik zelf ook heel erg was maar als ik dit allemaal lees val ik wel mee
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Konstantine schreef:blauw00gje schreef:Ik dacht altijd dat jij vast blauwe ogen had, maar nu begrijp ik dat het om een ander soort blauw oog gaat?Ik dacht dat ik zelf ook heel erg was maar als ik dit allemaal lees val ik wel mee![]()

Scooter op de standaard gezet, helm gepakt en maar even schattig gelachen naar de automobilisten
Konstantine schreef:Hahahaha, hoe krijg je dát dan voor elkaar?
toen zat ik er tussen.
njiloj schreef:Ja. Meld zich!![]()
Vallen met de fiets omdat je veter tussen je ketting komt, in je vinger nieten met het nietmachine, tegen een dichte deur aanlopen, vallen omdat er sneeuw ligt. Een ovenschaal uit mn handen laten vallen, uitglijden in de douche, En dat is alleen nog maar afgelopen week...
hoi schreef:Ook in tekenen ben ik slecht vooral als het gaat om rechte lijnen te tekenen, zelfs met een liniaal is dat voor mij onmogelijk om dat zo recht te doen.

Afgelopen zomer heel vaak mijn hoofd gestoten aan het raam (terwijl ik WEET dat hij open staat en ik op moet passen met omhoog komen van bed
). 

, dus als regelmatig vol met je bovenbeen in de punt lopen, als je gaat zitten eerst al je nek breken over de poten van de kruk, dan net niet goed op de kruk zitten en er dus weer afglijd en dan je voeten op een randje zetten maar dan vol met je knieën tegen de zijrand aan stoten. En dat onder toeziend oog van meerdere klanten die dan nog heel lief gaan vragen 'gaat het?'
, gevolg lichte paniek reactie van mijn kant en de rest van de auto die helemaal blauw lag.
tot het moment dat mijn moeder er niet naast stond, ik door mn armen zakte en met mn rug op de rand van het zwembad klapte en bijna verzoop

Hetzelfde vroeger met mijn oude gsm dat hij ineens in de slobber lag te pruttelen