Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Ik was degene die hem stalkte... _AlMaraam_ schreef:Fellor, ze was toch ook 18 toen ze wat had.
Fellor schreef:_AlMaraam_ schreef:Fellor, ze was toch ook 18 toen ze wat had.
En je gaat mij wijs maken dat hij voor die tijd niet xo naar haar keek? En bromfiets, je zou de eerste zijn die op die leeftijd op een gelijkwaardig niveau zat als iemand van 33.... als je dat wel denkt is dat ernstig gebrek aan zelfkennis ipv dat je heel volwassen was...

Fellor schreef:_AlMaraam_ schreef:Fellor, ze was toch ook 18 toen ze wat had.
En je gaat mij wijs maken dat hij voor die tijd niet xo naar haar keek? En bromfiets, je zou de eerste zijn die op die leeftijd op een gelijkwaardig niveau zat als iemand van 33.... als je dat wel denkt is dat ernstig gebrek aan zelfkennis ipv dat je heel volwassen was...
Boself schreef:Ik vind dat je een beetje moeilijk doet. Het is háár relatie, zij is er gelukkig mee, wie ben jij dan om daarover te gaan oordelen vanachter je computerschermpje?
begrijp me echt niet verkeerd
Ze zijn anders dan die van jou, maar als je alles af moet schieten wat anders is ben je veel tijd kwijt.
) bromfiets schreef:Onbegrensd ben ik wel, daar heb je gelijk in, maar ik ben niet realiteits- en principeloos hoorZe zijn anders dan die van jou, maar als je alles af moet schieten wat anders is ben je veel tijd kwijt.
Sjors: Denkwijze heeft weinig met leeftijd te maken hoor. Wij zijn nu 12 jaar bij elkaar en we zijn eerder naar elkaar toegegroeid (Of we zijn zo dom dat we er nog steeds niet achter zijn, dat kan ook. Lijkt me alleen niet zo logisch)
no i am not Sjors
bromfiets schreef:Onbegrensd ben ik wel, daar heb je gelijk in, maar ik ben niet realiteits- en principeloos hoorZe zijn anders dan die van jou, maar als je alles af moet schieten wat anders is ben je veel tijd kwijt.
Sjors: Denkwijze heeft weinig met leeftijd te maken hoor. Wij zijn nu 12 jaar bij elkaar en we zijn eerder naar elkaar toegegroeid (Of we zijn zo dom dat we er nog steeds niet achter zijn, dat kan ook. Lijkt me alleen niet zo logisch)
Heb gelijk ff in z'n profiel gespiekt (nee, ben niet nieuwsgierig
)