Wisten jullie dat …

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

FNews

Re: Wisten jullie dat …

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 00:45

Fellor, ze was toch ook 18 toen ze wat had.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:47

En Fellor, weet jij wat mijn geestelijke niveau was toen? Bovendien heeft hij me die drie jaar keurig op afstand gehouden hoor, totdat ik 18 was en zelfs toen moest het nog groeien :D Ik was degene die hem stalkte...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:54

_AlMaraam_ schreef:

En je gaat mij wijs maken dat hij voor die tijd niet xo naar haar keek? En bromfiets, je zou de eerste zijn die op die leeftijd op een gelijkwaardig niveau zat als iemand van 33.... als je dat wel denkt is dat ernstig gebrek aan zelfkennis ipv dat je heel volwassen was...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:55

Fellor schreef:
_AlMaraam_ schreef:

En je gaat mij wijs maken dat hij voor die tijd niet xo naar haar keek? En bromfiets, je zou de eerste zijn die op die leeftijd op een gelijkwaardig niveau zat als iemand van 33.... als je dat wel denkt is dat ernstig gebrek aan zelfkennis ipv dat je heel volwassen was...

Ik vind dat je een beetje moeilijk doet. Het is háár relatie, zij is er gelukkig mee, wie ben jij dan om daarover te gaan oordelen vanachter je computerschermpje?

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:57

Nee hij keek niet zo naar me, vind het ook heel knap dat jij dat weet zonder ons te kennen :+

Heb trouwens nergens gezegd dat we op een gelijkwaardig niveau zaten, ik bedoelde dat ik op een hoger niveau zat dan leeftijdsgenoten.
Laatst bijgewerkt door bromfiets op 13-01-13 00:59, in het totaal 1 keer bewerkt

KarmaWitch

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 00:59

Jongens jongens, wees beetje lief voor haar zeg.
Toen ik 16 was (ben nu 17) werd ik qua verstandigheid en gedrag rond de 23 geschat...
Ook qua uiterlijk enzo. Maar niet zoals een slet als je snapt wat ik bedoel

FNews

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-01-13 01:01

Fellor schreef:
_AlMaraam_ schreef:

Sorry hoor, maar het is haar relatie. Zij zal toch wel alles het beste weten dan lijkt mij. Als je hun niet kent, hoe kan je daar dan zo over oordelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:02

Boself schreef:
Ik vind dat je een beetje moeilijk doet. Het is háár relatie, zij is er gelukkig mee, wie ben jij dan om daarover te gaan oordelen vanachter je computerschermpje?

En zo heeft ieder zijn mening en het recht daarvoor uitte komen. Er zijn meer dingen die mensen gelukkig maken die ik echt niet vind kunnen dus geluk is voor mij geen reden om het acceptabel te vinden.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:04

Dan heb ik vooral medelijden met je fellor :(:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:05

_AlMaraam_ schreef:
Sorry hoor, maar het is haar relatie. Zij zal toch wel alles het beste weten dan lijkt mij. Als je hun niet kent, hoe kan je daar dan zo over oordelen?

Ik snap dat als je 16 bent je daar anders tegenaan kijkt omdat je jezelf erg volwassen vind.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:06

kort samenvatting wat ik ervan vind:

Voor de meiden/jongens die minderjarig zijn, en met een volwassenen een relatie hebben.
Ik vind het zelf leuk voor hun!
en wens hun samen het beste.
Maar eigelijk kan het niet.
Ookal voel je ,je ouder... en lijk je ouder je bent nog een kind!
en op gegeven moment kom je daar achter lijkt mij..
Want een volwassene heeft toch een anderen denkwijze? lijkt mij dan..
Niet dat ik het zie niet gun..
maar het kan toch eigelijk niet :o begrijp me echt niet verkeerd
Tis echt een tegenstrijd.. maar ja! als je denkt de liefde van de leven gevonden te hebben?
ja.. zoiets voel je 1x!
ik weet het eigelijk niet hoor :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:06

bromfiets schreef:
Dan heb ik vooral medelijden met je fellor :(:)

Niet nodig. Geluk id heel goed mogelijk in combinatie met grenzen realiteit en principes.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:08

Maar Fellor heeft wel meerdendeels..gelijk
als je naar 'realiteit'kijkt..
en Fellor gunt het TS vast ook.
Alleen heeft ze grootdeels wel gelijk.
maar dat betekend niet dat we het haar niet gunnen! :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:11

Onbegrensd ben ik wel, daar heb je gelijk in, maar ik ben niet realiteits- en principeloos hoor :P Ze zijn anders dan die van jou, maar als je alles af moet schieten wat anders is ben je veel tijd kwijt.

Sjors: Denkwijze heeft weinig met leeftijd te maken hoor. Wij zijn nu 12 jaar bij elkaar en we zijn eerder naar elkaar toegegroeid (Of we zijn zo dom dat we er nog steeds niet achter zijn, dat kan ook. Lijkt me alleen niet zo logisch :') )

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:14

bromfiets schreef:
Onbegrensd ben ik wel, daar heb je gelijk in, maar ik ben niet realiteits- en principeloos hoor :P Ze zijn anders dan die van jou, maar als je alles af moet schieten wat anders is ben je veel tijd kwijt.

Sjors: Denkwijze heeft weinig met leeftijd te maken hoor. Wij zijn nu 12 jaar bij elkaar en we zijn eerder naar elkaar toegegroeid (Of we zijn zo dom dat we er nog steeds niet achter zijn, dat kan ook. Lijkt me alleen niet zo logisch :') )

Sjors? :') no i am not Sjors +:)+
Ja ik snap je ook wel.. :)

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:16

Oh excuus, ik keek alleen naar de ava :D

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:16

bromfiets schreef:
Oh excuus, ik keek alleen naar de ava :D

Hahah maakt niet uit :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:18

bromfiets schreef:

Dat doe ik ook niet, ik geef mijn visie en leg naar aanleiding van jouw opmerking uit dat je ook in mijn schoenen gelukkig kan zijn.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:21

Met als enige verschil dat ik jouw wijze niet veroordeel ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:36

Ik ben het niet met je eens en inderdaad veroordeel ik het omdat ik ertegen ben, maar niet omdat ik iemand iets niet gun. Het betekent ook niet dat ik niet vind dat jij geen recht hebt op een mening.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:41

Aha, dat is dus diegene waar TS het over heeft in dat topic over de lieve acties :P Heb gelijk ff in z'n profiel gespiekt (nee, ben niet nieuwsgierig O:) )

TS, als je je hier goed bij voelt, niks van aantrekken en genieten. Wie niet waagt blijft... (vul zelf maar in als je'm kent) en je kan er alleen maar wijze lessen uit leren naar je verdere leven toe, of dat nu positief is of negatief. Je zal er alleen maar wijzer van worden.

Wat nou wie oordeelt over leeftijden. De vriend van m'n mama is 15 jaar jonger dan haar én slechts 15 jaar ouder dan ikzelf. Maw, te jong om mijn vader te kunnen zijn. Ze zijn nu jaar of 10 samen, ben de tel kwijt en ze zijn beiden gelukkig al is het ook niet zo evident. Dat is toch het voornaamste? Meiden zijn mentaal sneller volwassen dan jongens en als TS zich hier goed bij voelt dan is dat prima, houden zo meid.

Heb een vriend met wie ik erg gelukkig ben, maar ik kan me op school ook rot lachen met een kerel van 19. Is ook 9 jaar jonger dan mezelf, er zit een immens verschil in leefwereld maar kom op, lol maken mag toch? Al is het een verschil als een man van 25 valt op een meisje van 16 tov een meid van 25 en een knul van 16. Gewoon omdat die knullen nog meer mentaal onvolwassen zijn.

Leven en laten leven en gelukkig zijn :)

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 01:57

Gelukkig is een mening geen FEIT! ;)

Mijn opa en oma scheelden 17 jaar.
Ze waren super gelukkig samen.
Toen mijn opa overleed heeft mijn Oma nog 28 jaar alleen geleefd en ze is heel verdrietig geweest, zelfs na die 28 jaar.

Zelf heb ik op mijn 15de een hele nare ervaring gehad met iemand van mijn eigen leeftijd. (ik ga daar verder niet op in)
Toen ik 16 werd kwam er een jongen van 24 in mijn beeld.
Hij heeft mij enorm gesteund.
Was super lief voor mij.
Heeft mij mijn zelf vertrouwen terug gegeven.

Het is wel uit gegaan, maar ik ben dankbaar om hem in mijn leven te hebben gehad.

BobbieLover

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 12:57

@dAANTJUHH! SUPER dat hij je gesteund heeft!
jammer dat het uit is.

:(
alleen het feit is : dat mnr uit holland, strafbaar bezig is! :)
voorderest is er niks.. :D
Maar TS zegt dat het in Belgie wel mag..
dus gaan ze gezellig in BELGIE WONEN!! *\o/* *\o/* * De Oplossing*

Stefaaah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:39

In België mag dit ook niet hoor ;-)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-13 13:53

Nogmaals:

Wat maakt het uit of het mag of niet? Zijn heeft een relatie, jullie niet. Het is haar vriend, niet die van jullie. Hoe willen ze dit controleren? Ik denk niet dat ze elke relatie nagaan om te kijken of iedereen zich wel een die leuke regeltjes houdt. Kunnen jullie je tijd niet gaan stoppen in échte pedofilie, in plaats van te gaan mierenneuken over een paar jaartjes leeftijdsverschil?

Natuurlijk mogen jullie het 'niet vinden kunnen', maar kom op zeg, ga eens even iets anders doen.