Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ramooontje schreef:Eigenlijk ook meer een privé dingentje en niet echt gepast in dit topic maar ik heb TS de afgelopen weken meerdere malen een PB gestuurd die wel wordt gelezen maar waar geen antwoord op komt, vandaar dit bericht...
Ramooontje schreef:Eigenlijk ook meer een privé dingentje en niet echt gepast in dit topic maar ik heb TS de afgelopen weken meerdere malen een PB gestuurd die wel wordt gelezen maar waar geen antwoord op komt, vandaar dit bericht...
Ramooontje schreef:Ik zeg ook nergens dat ik klant ben, maar mocht je dit bij je klanten doen dan zal dat je imago schaden
Ramooontje schreef:En nogmaals ik vroeg helemaal geen advies, ik vroeg wanneer haar site de lucht inging omdat ik benieuwd was....
Citaat:Ik zou je klanten igg altijd een reactie geven aangezien je daar privé nogal moeite mee hebt
Citaat:Ik zeg ook nergens dat ik klant ben, maar mocht je dit bij je klanten doen dan zal dat je imago schaden
Ramooontje schreef:Ik zeg ook nergens dat ik klant ben, maar mocht je dit bij je klanten doen dan zal dat je imago schaden