Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DaiskeLover schreef:vandaag ook naar primark almere geweest, was echt een hel! heb een half uur voor van die dranghekken gestaan omdat we niet naar binnen mochten want er waren te veel mensen in het gebouw en mocht niet van de brandweer.
en emaal binne was het zo druk je kon je echt bijne niet bewegen enzo was echt heel druk. verder maar 1 spijkerjasje gekocht en handwarmdingen ofzoiets maarja. en wilde graag een trui met een uil er op maar hij was er niet in me maat
moelly schreef:Sorry, maar vind die kerst-truitjes zó fout!
xTesslove schreef:Ik was er donderdag avond! Het was niet zo heel druk. Ik vond de truien echt heel leuk! Dit heb ik gekocht:
- donkergroene broek 15,-
- bordeauxrode broek 15,-
- rode aztec - sneeuw achtige trui 15,-
- inlegzooltjes voor hakken 1,50
- 5 paar sokken 4,-
- beertjesmuts 4,-
- 5 paar oorbellen 3,-
- haarbandje
- geweldig leuke trui met rendiertjes waarvan ik echt heel erg hoopte dat hij er was: 18,-
De jassen vielen me erg tegen. Morgen maar eens naar de bijenkorf, h&m, en v&d , vind wel wat.
Myrna_Kyra schreef:xTesslove schreef:Ik was er donderdag avond! Het was niet zo heel druk. Ik vond de truien echt heel leuk! Dit heb ik gekocht:
- donkergroene broek 15,-
- bordeauxrode broek 15,-
- rode aztec - sneeuw achtige trui 15,-
- inlegzooltjes voor hakken 1,50
- 5 paar sokken 4,-
- beertjesmuts 4,-
- 5 paar oorbellen 3,-
- haarbandje
- geweldig leuke trui met rendiertjes waarvan ik echt heel erg hoopte dat hij er was: 18,-
De jassen vielen me erg tegen. Morgen maar eens naar de bijenkorf, h&m, en v&d , vind wel wat.
FOTO!