Gisteren viel het opzich wel mee. Het was wel heel erg druk, maar heb niet heel lang hoeven wachten bij de pashokjes/kassa, er waren gewoon veel mensen aan het kijken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Gisteren viel het opzich wel mee. Het was wel heel erg druk, maar heb niet heel lang hoeven wachten bij de pashokjes/kassa, er waren gewoon veel mensen aan het kijken
DaiskeLover schreef:vandaag ook naar primark almere geweest, was echt een hel! heb een half uur voor van die dranghekken gestaan omdat we niet naar binnen mochten want er waren te veel mensen in het gebouw en mocht niet van de brandweer.
en emaal binne was het zo druk je kon je echt bijne niet bewegen enzo was echt heel druk. verder maar 1 spijkerjasje gekocht en handwarmdingen ofzoiets maarja. en wilde graag een trui met een uil er op maar hij was er niet in me maat
moelly schreef:Sorry, maar vind die kerst-truitjes zó fout!

Maar het zijn iig strikjes
En het rokje zit eigenlijk net iets boven die overgang dus je ziet alleen zo'n randje
Vond hem wel komisch
Baalde dat ik niet meer geld had want zag genoeg leuke dingen!
Ik voel een verslaving opkomen..
xTesslove schreef:Ik was er donderdag avond! Het was niet zo heel druk. Ik vond de truien echt heel leuk! Dit heb ik gekocht:
- donkergroene broek 15,-
- bordeauxrode broek 15,-
- rode aztec - sneeuw achtige trui 15,-
- inlegzooltjes voor hakken 1,50
- 5 paar sokken 4,-
- beertjesmuts 4,-
- 5 paar oorbellen 3,-
- haarbandje
- geweldig leuke trui met rendiertjes waarvan ik echt heel erg hoopte dat hij er was: 18,-
De jassen vielen me erg tegen. Morgen maar eens naar de bijenkorf, h&m, en v&d , vind wel wat.
Myrna_Kyra schreef:xTesslove schreef:Ik was er donderdag avond! Het was niet zo heel druk. Ik vond de truien echt heel leuk! Dit heb ik gekocht:
- donkergroene broek 15,-
- bordeauxrode broek 15,-
- rode aztec - sneeuw achtige trui 15,-
- inlegzooltjes voor hakken 1,50
- 5 paar sokken 4,-
- beertjesmuts 4,-
- 5 paar oorbellen 3,-
- haarbandje
- geweldig leuke trui met rendiertjes waarvan ik echt heel erg hoopte dat hij er was: 18,-
De jassen vielen me erg tegen. Morgen maar eens naar de bijenkorf, h&m, en v&d , vind wel wat.
FOTO!

Wil heel graag een leuke trui scoren, misschien nog wat sieraden/sokken, een leuk shirtje, een broek en wat ik verder tegenkom
denk dat ik er met 40,-/50,- heen ga, hoop dat ik daar genoeg aan heb haha.