Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kentaro schreef:Ik heb je gegevens ontvangen!!
Ik hoop ook ZO dat er veel bokker bij willen dragen!!!
Dat het, hoe spijtig ook, nu meerdere in zeer korte tijd zijn, mag toch geen reden worden dat we niet ook voor Marieke tot een prachtig stuk kunnen komen!?!?
Ik krijg al tranen in m'n ogen bij de gedachte aan de prachtige stoet die haar straks gaat begeleiden...............................
Speedster schreef:Mijn donatie is afgeschreven.
Ik kan helaas hoogst waarschijnlijk niet bij de uitvaart aanwezig zijn i.v.m. werk (zou heel graag willen want ik kende Marieke persoonlijk), maar vind de stoet zo'n enorm mooi initiatief dat ik me afvroeg of het mogelijk is dat iemand die daar wel aanwezig is, er een paar foto's van maakt? Als Andy dat goed vindt tenminste. Ik blijf intussen proberen iets te regelen om vrij te krijgen.
edit: heb inmiddels begrepen dat de stoet de avond voor de uitvaart is, dus deze vraag is hier met van toepassing...
fargo schreef:Speedster schreef:Mijn donatie is afgeschreven.
Ik kan helaas hoogst waarschijnlijk niet bij de uitvaart aanwezig zijn i.v.m. werk (zou heel graag willen want ik kende Marieke persoonlijk), maar vind de stoet zo'n enorm mooi initiatief dat ik me afvroeg of het mogelijk is dat iemand die daar wel aanwezig is, er een paar foto's van maakt? Als Andy dat goed vindt tenminste. Ik blijf intussen proberen iets te regelen om vrij te krijgen.
edit: heb inmiddels begrepen dat de stoet de avond voor de uitvaart is, dus deze vraag is hier met van toepassing...
Ter info: Er worden foto's gemaakt van de stoet.
GJ9 schreef:Donderdagmiddag is de stoet en donderdagavond de nachtwake. Er worden inderdaad foto's gemaakt.
Vrijdag is de crematieplechtigheid.