Schuurman Schoenen

Verder nog nieuwe paraplu, anti klit spray, haarmasker en veer oorbellen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CCCCC schreef:Dat kan! Wat vind je dan bijvoorbeeld wel leuk?
Ik zou gewoon lekker naar de H&M gaan oid en lekker dingen passen die je normaal niet uit het rek zou vissen. Deed ik ook vanmiddag en daar komen nog best leuke dingen uit!
Marije__ schreef:Dat nelly topje... vriendin en ik hebben een leuker planvriendin heeft m al af!! wit basic h&m topje met voorop 'Live the life you love' en achterop Qlimax logo getekend.
Nou kan ik niet kiezen uit de volgende teksten!!!!!:
'You only live once' (ja, yolo, maar ik vind het gewoon echt een goed motto die ik ook best wel toepas
Party like there's no tomorrow
Music is our weapon
Living for the moment
Living the dream
Ready to misbeheave
...help!
Raponsje schreef:Misschien niet echt kleding, maar ik ben opzoek naar een nieuwe stijltang maar wil geen stijltang die het binnen een paar weken begeeft.
Iemand een idee wat een goed merk is in de midden prijsklasse?
200 voor een stijltang vind ik gewoon onzin, maar eentje van 15 pond overleeft bij mij niet lang.
Raponsje schreef:Misschien niet echt kleding, maar ik ben opzoek naar een nieuwe stijltang maar wil geen stijltang die het binnen een paar weken begeeft.
Iemand een idee wat een goed merk is in de midden prijsklasse?
200 voor een stijltang vind ik gewoon onzin, maar eentje van 15 pond overleeft bij mij niet lang.
Davinia_ schreef:Ik heb eventjes beter gelezen... Ik wil natuurlijk wel aankoop foto's zien van jullie he?!
Verder zag ik dat Marinke een nieuwe kledingstijl wilt, wat netter. Ik vind persoonlijk het meisje van
http://www.afterstylecomesfashion.com wel net gekleed gaan. Dan niet in pantalons, maar wel in andere nette broeken. Of althans, ik vind het best netjes van haar.
En een shopmeeting... Klinkt leuk
Aan zo'n programma zou ik ook wel mee willen doen, ben zo benieuwd wat zij mij aan zouden trekken, haha.
Ik zag ook dat Tessa eindelijk die laarsjes heeft gekocht, ze zijn leuk
En ehm... Verder ben ik eigenlijk alweer vergeten waar het over ging
Davinia_ schreef:Ik heb eventjes beter gelezen... Ik wil natuurlijk wel aankoop foto's zien van jullie he?!
Verder zag ik dat Marinke een nieuwe kledingstijl wilt, wat netter. Ik vind persoonlijk het meisje van
http://www.afterstylecomesfashion.com wel net gekleed gaan. Dan niet in pantalons, maar wel in andere nette broeken. Of althans, ik vind het best netjes van haar.
En een shopmeeting... Klinkt leuk
Aan zo'n programma zou ik ook wel mee willen doen, ben zo benieuwd wat zij mij aan zouden trekken, haha.
Ik zag ook dat Tessa eindelijk die laarsjes heeft gekocht, ze zijn leuk
En ehm... Verder ben ik eigenlijk alweer vergeten waar het over ging
LETS schreef:Haha shopmeeting! Wordt wel druk dan, zouden we wat winkels kunnen afhuren voor een paar uur? Haha.
Vandaag bij The Sting dat gekleurde jasje gezien (zelfde als Corien) maar had geen tijd om te kopen. Hij is wel erg leuk! Morgen sla ik mijn slag denk ikEn zag ook nog een rood/bruine blazer, ook heel mooi. Maar om er nou direct 2 te doen...