). Dus gemiddelde ligt mss wat lager. Maar daarom is het juist een gemiddelde en ligt het dus bij velen anders (en bij ons dus heel wat er onder)
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Shirley schreef:Ik las hier [LZP] Waarom kan ik niet tevreden zijn met wat ik heb? dat je zwanger bent, kan dat er ook mee te maken hebben, denk je ?
maar het zou wel kunnen dat daardoor je hormonen van slag zijn .. betadine schreef:Shirley schreef:Er zijn ook middelen om je libido te verkleinen, misschien ook een optie voor TS
Dacht ik ook al aan. De media proberen ons wijs te maken dat we 4x per week seks moeten hebben om en goede relatie te hebben, maar serieus, na jaren vaste relatie is seks echt niet meer zo whaaw en wordt er al gemakkelijk kwaliteit gezocht in plaats van quantiteit. Het moet niet volledig wegvallen, maar volgens mij wordt seks toch wel overrated en helpen al die naakte en vrijende mensen op televisie echt niet om een realistisch beeld te krijgen. Het moet toch leuk en spannend blijven.
Nu zijn er anticonceptie middelen, maar stel je voor als vroeger seks zo een plaats kreeg in het dagelijkse leven ? Dan hadden we nu allemaal 20 broers en zusjes... elk jaar een nieuwtje bij...
Volgens mij heeft shirley gelijk en kun je eventueel uitkijken om jouw libido onder controle te krijgen. Mischien is het wel een hormonale onbalans ofzo.
)
ik was vroeger ook heel braaf tot ik ging studeren, daarna van alles uitgevreten gefeest lol gemaakt enz. Ben blij dat ik dat gedaan heb en nu weet hoe dat was en blij kan zijn met wat ik nu heb.
wreckh schreef:Goh, het is net of ik mijn verhaal hier lees. Mijn man heeft ook weinig zin en ik veeeel meer. Het is ook een probleem in onze relatie. Verder is hij echt de man voor mij, ik ben verder erg gelukkig met hem.
Maar idd 2 misschien een keer 3x per maand is vaak. Ik word er gek van. Ik voel me niet gewaardeerd en onzeker op die momenten. Als ik dan met stappen aandacht krijg van anderen dan geeft dat een goed gevoel en kan me ook goed voorstellen dat ik dan een keer de fout in ga. Ik heb dit al vaak met mijn man besproken, maar het lijkt hem niet echt te interesseren. Hij zegt dat hij het niet leuk zou vinden, maar verder eigenlijk weinig actie.
Als we sex hebben is het vaak omdat ik het wil en ik het initiatief neem. Das ook niet echt de fijnste sex vind ik. Weinig verschillende standjes, weinig plezier, weinig creativiteit. Vroeger was dat wel anders, maar echt de sex is gewoon oersaai.
Ik ben al zo ver dat ik het heb opgegeven. Dan maar niet. Des te gevoeliger ik ben voor aandacht van andere mannen.
Ik weet wel zeker dat ik bij mijn man blijf...we blijven praten over dit probleem.
Sammy_xxs schreef:Ja maar fleur, op je man zou je toch ook verliefd moeten zijn...
Als je verliefd ben, en de kriebels enzo krijgt dan ben je pas echt gelukkig denk ik dan...
Mijn ouders zijn nu nog steeds verliefd op elkaar en hun sexleven is op en top en hun zijn al boven de 50![]()
Dus denk dat je daarin toch de juiste partner moet vinden, waarom jezelf wegcijferen? omdat "het zo hoort"?
) dus heb ook niet de behoefte om verder te zoeken...
Sammy_xxs schreef:Ja dat maakt het wel nog moeilijker voor jezelf...
Maar je hebt dus nu eigenlijk meer een broer zus relatie, terwijl je juist wel die spanning en kriebels wilt hebben...
Dan zou ik toch nadenken over wat je echt wilt voor jezelf.
Bij mij is het toch anders, ik heb ook geen verliefde gevoelns voor mn vent geen kriebels enzo...maar dat heb ik ook niet van andere mannen ( of vrouwen mn vent vroeg laatst nog aan mij of ik geen lesbie ben) dus heb ook niet de behoefte om verder te zoeken...
Mn vent heeft wel echte kriebels van mij, en z'n hormonen slaan regelmatig op hol van mij, dus of hij een andere vrouw gaat zoeken denk ik ook niet...mja het kan altijd dus ik zeg nooit nooit
bigone schreef:Op het moment dat jij verliefd kunt worden op een ander zit het in je eigen relatie fout. Anders word je niet verliefd. Wil je met je man oud worden dan je twijfels doorspreken en naar de huisarts gaan. Medische redenen uitsluiten en dan serieus er over nadenken of je met je beste vriend oud wilt worden of een paar jaar stomende sexpartijen wilt. Geld sparen en naar de prutsmutsen is ook een optie, doen mannen ook dus waarom vrouwen niet, als het je relatie kan redden. Misschien vreemde vraag maar is je vriend geen homo, het zal niet de eerste keer zijn dat ze er pas erg laat achterkomen.
Fleur1984 schreef:1.Geef ik hiervoor een relatie van 9 jaar op? Een relatie waarin ik me voor de rest super voel? Ik wil al de rest niet kwijt?
2. Moet ik de seksuele verlangens blijven negeren? Hoe lang kan ik dit nog?
3. Geef ik toe aan het verlangen, wetende dat ik hem kwets?