Tamara schreef:Hij vindt het wel grappigVraagt wel eens 'En, wat vinden je Boktmeiden daar dan van?' Laat hem wel eens leuke foto's zien of koppel iets terug wat ik gelezen heb. Hij verbaast zich er dan weer over wat er allemaal op het forum te vinden is. Ik zit eigenlijk nooit op het paardendeel dus daar heeft ie zich wel eens over verbaasd in het begin: wel een paardenforum maar dan niet over paarden kletsen? En het valt wel op dat als hij soms iets zoekt op Google, dat af en toe Bokt als eerste bovenaan staat!
Mijn ouders vonden het maar raar dat ik via Bokt allerlei meiden ging 'meeten,' dat heette toch gewoon ontmoeten? Maar ze vonden het ook wel grappig dat ik op die manier toch heel wat contacten heb gelegd en dingen heb gedaan.
En ach, zolang hij tv kijkt met zijn iPad voor zijn neus met zijn spelletje erop en zijn iPhone naast zich, mag hij geen commentaar hebben op het feit dat ik zit te BokkenHeeft ie ook niet, hij vraagt hooguit wat ik aan het doen ben, en dan is toch wel vaak het antwoord 'Bokken!'
Oh zo herkenbaar dit, vooral dat bovenste stuk over dat bokt niet alleen over paarden gaat