Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 15:54

Tamara schreef:
Hij vindt het wel grappig :Y) Vraagt wel eens 'En, wat vinden je Boktmeiden daar dan van?' Laat hem wel eens leuke foto's zien of koppel iets terug wat ik gelezen heb. Hij verbaast zich er dan weer over wat er allemaal op het forum te vinden is. Ik zit eigenlijk nooit op het paardendeel dus daar heeft ie zich wel eens over verbaasd in het begin: wel een paardenforum maar dan niet over paarden kletsen? En het valt wel op dat als hij soms iets zoekt op Google, dat af en toe Bokt als eerste bovenaan staat!

Mijn ouders vonden het maar raar dat ik via Bokt allerlei meiden ging 'meeten,' dat heette toch gewoon ontmoeten? Maar ze vonden het ook wel grappig dat ik op die manier toch heel wat contacten heb gelegd en dingen heb gedaan.
En ach, zolang hij tv kijkt met zijn iPad voor zijn neus met zijn spelletje erop en zijn iPhone naast zich, mag hij geen commentaar hebben op het feit dat ik zit te Bokken :D Heeft ie ook niet, hij vraagt hooguit wat ik aan het doen ben, en dan is toch wel vaak het antwoord 'Bokken!' :')

Oh zo herkenbaar dit, vooral dat bovenste stuk over dat bokt niet alleen over paarden gaat :') En dat ik dat durf, mensen van internet ontmoeten *\o/*

roxiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:25

:')

Ik hoor hier regelmatig; zit je wel op BOHHHHKTTT

Smee__

Re: Wat vinden jullie partners nou van bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 16:28

Mijn ouders noemen het 'dat blauwe forum' _O- En vinden dat ik wat meer tijd aan school moet besteden ipv te zitten bokken :=

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:08

Haha, wat een grappige reacties!
Mijn vriend vind het allemaal onzinnig geloof ik _O- , hij roept ook altijd heel hard "Er is geen paardennieuws!!!" als ik op bokt zit hihi.
Maargoed, hij moet niet zeuren met zijn wielersites en forums :Y)

Bumba01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:35

Haha, mijn vriend zegt ook altijd; Zit je weer op die site, bok kont? Of: Toe maar, jij met je bokt :')

Hij vind het niet erg ofzo, en kon altijd hard meelachen om het bloopertopic :j

Lowara

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 19:46

Zojuist de vraag gesteld ; 'sociaal isolement' aldus vriendlief :+

Connie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:55

"Is dat nou weer dat paardenforum?"
Verder geen problemen hier hoor :D

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:56

Meisjelief zit zelf op bokt. :D

Babette

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 20:57

Mijn vriend benoemt wel regelmatig dat ik veel op bokt zit, een probleem heeft hij er niet mee omdat hij dan
in alle rust kan playstation'n :D

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:02

Ook hier regelmatig commentaar op bokt... Of eigenlijk mijn surfgedrag... Maar hij heeft zn eigen hobby's gelukkig! Vermoeiend is t soms wel!
Hij vraagt ook regelmatig of ik bokt niet een keer uitgelezen heb...

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-12 21:07

Hier geen commentaar op mijn 'bokt gedrag' hoor, maar hij heeft er dan ook weinig last van :)
Hij zit zelf na werk tijd nog veel op de pc voor zn werk en mijn pc staat ernaast, zitten we gezellig samen op de pc :+ verder vindt ie het wel handig 'staat daar niet iets over op bokt?'

Ik zou ook niet willen dat mijn vriend l*llige opmerkingen gaat maken over iets wat ik graag doe, doe ik andersom ook niet. Dit zijn dingen die ik al graag deed voor we iets kregen en daar wist hij van, andersom wist ik ook van zijn dingetjes en zeur ik daar ook niet over.
We zetten uiteraard ook regelmatig de pc uit om leuke dingen samen te doen, dat scheelt hahaha

Elianna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:36

Mijn vriend heeft er helemaal geen problemen mee dat ik vaak op Bokt zit. Hij heeft als bijnaam voor mij; BOKT TOR.
Dat krijg ik dan ook vaak te horen als ik weer achter de computer aan het bokken ben. :=

Piloetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:38

Hahaha lol. Als die van mij al inbed ligt krijg ik van een sms of app met daarin " Boktor!!! Ga slapen!"

Jibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:40

Die van mij vind het maar niets en snapt het nut er niet zo van. Sowieso heeft hij een hekel aan social media etc. Andersom zit hij ongeveer dag en nacht te wordfeuten en what's appen, dus hij moet niet mauwen, haha.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:41

Jep, herkenbaar. Bij mij is het alleen niet m'n partner maar m'n ouders. Haha, als ze dan thuis komen kijken ze even wat ik aan het doen ben, de laatste keer: He zit je nou alweer achter dat bokt? Jij wordt nog eens een keer een topic. Haha

Ellen_1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:42

Ik bokt alleen als hij er niet is.. Geen problemen dus...

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:45

ach ik ken mijn man min of meer via bokt ;)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:47

Ellen_1990 schreef:
Ik bokt alleen als hij er niet is.. Geen problemen dus...

Haha dat is ook een optie _O-

LovingTweety

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:48

x_Anne_x schreef:
Mijn partner is een bokker :))

Hier nog 1, geen probleem dus, dat bokt :D

Elegante05

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 14:57

haha, erg herkenbaar allemaal.. Mijn vriend roept altijd dingen zoals:
wouw wat een mooi paard heb jij! Jaloeerss!!!!
Mag ik een x mee om hem te kammen?

En hij wil nog altijd een x een paardendekbed voor me kopen..
Bij meetings moet hij altijd erg lachen om die pennyclub die samen over paarden gaan praten.. Wat zijn dat wel niet voor rare meiden?

mysa

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:00

Man en kinders weten alleen dat het een paardenforum is, boeit ze niet wat ik doe.

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 15:19

Mijn vriend vind bokt een plaats waar allemaal vreselijke, betweterige paardenwijven bij elkaar komen om elkaar af te zeiken en duidelijk te maken dat zij het allemaal zelf het beste weten en doen en daarom snapt hij ook niet waarom ik er ook op zit :') Dat zal dan weer lief naar mij toe bedoeld zijn :')

Verder vind hij het gelukkig geen enkel probleem dat ik, als ik daar zin in heb, een hele dag achter bokt kan hangen, savonds zitten we regelmatig elk met een laptopje op schoot, ik bokken en hij auto's en trekkertjes kijken ofzo. Als ik daar blij van word, mag bokt van hem de hele dag wel aan staan, geen probleem :)

Als ik eens vertel dat ik iets gelezen heb van iemand waar ik totaal niet achter sta of waar mijn mond echt van open valt, dan valt meneer terug op alinea 1 van mijn bericht, en verder zal je hem er nooit over horen. Heel soms kijkt hij zelf wel eens even op de markt, in de hoop dat er iemand een trekker ofzo aanbiedt.

Celinee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:33

Mijn vriend noemt het bokten ipv bokken. :Y) "Zit je weer te bokten?"

Ik zit verder niet zo vaak achter bokt als mijn vriend er is.. Ik lees hooguit even bij via m'n telefoon. Gewoon geen kans geven om er over te zeuren haha. :D

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 19:58

Mijn vriendje leest af en toe mijn reacties of de topics wel over m'n schouder mee, maar hoor hem er nooit over.

CCCCC

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-12 23:11

M'n ex maakte het ook 'belachelijk'. Dan vroeg ie 'Zit je nou weeeeer te 'bokken'? Of 'Je zit wel vaak op dat bokt hé' :')

Op school krijg ik ook nog wel eens een opmerking in de trant van :'Oeeeeh mooie paardjes hoor' _O-