maralyn schreef:Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.
OMG...

Veeg me op....

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
little_birdy schreef:maralyn schreef:Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!
.
ikke ikke ikke en de rest kan stikken
Suzanne F. schreef:maralyn schreef:Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.
OMG...![]()
![]()
Veeg me op....![]()
![]()
maralyn schreef:Oww dat is inderdaad wel erg pijnlijk en vervelend en een avondje lekker naar de bioscoop is zeker voor jou dan erg lastig.
Ik heb een ontstoken staartbotje, dat chronisch is. Als ik in een auto een lange rit moet maken of lang op de bank zit zonder dat mijn rug word ondersteund, ga ik dus bol zitten waardoor er meer druk op komt en dus de ontsteking weer opwelmt. Volges mijn dokter, gaat het niet meer over, alleen word de pijn wel minder erg tot nihil.
Als je op een bal zit, zit je recht op, tenminste als je het goed doet en in evenwicht zit. Op een stoel/bank ga je alsnel hangen.
Daar dient hij voornamelijk voor. Daarnaast is mijn evenwicht ook niet helemaal ok, waar dat weg komt, geen idee. Maar op de bal kan ik daar ook aan werken.
Ik lees net weer een inkomende reactie,
Ja ik krijg mijn geld gewoon terug, want het is geen leesfout van de koper, ook niet van de winkel maar van de fabriek.
Ibbel schreef:Nav de opmerking van Frozenstar over 'zwemband': zoek maar eens op zitring. Meestal gebruikt om aambeien te ontzien (of na een operatie) maar idd prima geschikt om je stuitje te ontzien.
maralyn schreef:Maralyn,Izmir Condor,
Ik heb geen contact meer met mijn vader, met mijn moeder nog wel, en woon al een half jaar samen.
Dus alles wat ik koop, betaal ik van mijn zuurverdiende hard gewerkte centen...
En als je door had gelezen, had je gelezen dat die reactie ook niet serieus is geplaatst. Dus waar jou reactie op slaat? I dont know, maar voor mijn ogen, nergens op.
Je kan niet over iemand oordelen, dat diegene alles van pappie en mammie krijgt, als je diegene niet kent.
maralyn schreef:Heh jammer, moet ik die citroen nou echt uistpuugen? Want de sterke smaak valt al langzaam weg.
Ghe ghe...
Dan zit het goed....Want ja, iemand oordelen op iets wat je niet weet, daar kan ik niet zo best tegen.
This ook niet de bedoeling dat ik er de hele dag op zit. Maar voor een uurtje...