Ben bedonderd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 19:07

maralyn schreef:
Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.

OMG... _/-\o_ _O-
Veeg me op.... _O- _O- _O-

maralyn

Re: Ben bedonderd!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 19:18

Ohh nu k dat terug lees.....

Kan ik me heel goed voorstellen dat het best sexistisch overkomt...Als mensen gaan doordenken.

Eigenlijk lig ik nu wel even dubbel...

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 19:19

Ff serieus, ga je nu voor medische doeleinden de hele dag op een bal zitten :? Welke medicus heeft je dat aangeraden? Ik weet niet wat je hebt, maar voor de meeste ruggen is dit echt heel erg slecht. Zeker op een bal van 8 euro....

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 19:24

Verootjoo, nee niet de hele dag natuurlijk. Want ik heb ook werk, school en stage. Maar voor in de avond, met een zere achterste is dat heel erg prettig.

Staat ook ongeveer een halve pagina terug vermeld waar ik last van heb.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:21

hahahaha suzanne.... jij bent echt heel erg....

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 20:49

Misschien een raar idee hoor, maar kan je dan niet beter zo'n zwemband nemen om op te zitten?

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 20:57

Zwemband?

Zou je wat meer willen uitleggen?

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:02

little_birdy schreef:
maralyn schreef:
Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!

.

:oo

ikke ikke ikke en de rest kan stikken

Nou als ik iets wil praat ik ook zo hoor, dat is gewoon doelgericht.

(Ook al was het in dit geval een beetje té )

Suzanne F. schreef:
maralyn schreef:
Nee, doorgepompt tot het hardste nu al 8 uur aan het wachten, maar verder doorpompen wil hij niet, zijn grootste is echt 55 cm.

OMG... _/-\o_ _O-
Veeg me op.... _O- _O- _O-

:')

Wel heel vervelend dat je zoveel last heb van je lichaam ts..

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:07

Je kunt misschien ook voor iets van 20 euro een wiebelkussen (togu) kopen. Kun je makkelijk meenemen en maakt ook dat je actief zit. :)*

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:08

Nav de opmerking van Frozenstar over 'zwemband': zoek maar eens op zitring. Meestal gebruikt om aambeien te ontzien (of na een operatie) maar idd prima geschikt om je stuitje te ontzien.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 21:20

Dreamybol...Wiebelkussen?

Nog nooit van gehoord!

Dreamybol

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:22

Even googlen op wiebelkussen of togu, het zorgt ervoor dat je actief zit en dus je spieren blijft gebruiken en je rug dus recht houdt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 21:24

Ik heb ff gegoogled, dat is inderdaad ook een idee, erg makkelijk om mee te nemen...

Ik zal ook ff een fysio bellen, met opties die hij of zij weet natuurlijk!

Noujaa, veel pijn, het is vooral met het zitten, liggen af en toe ook...

Koetjesreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-12 21:32

maralyn schreef:
Oww dat is inderdaad wel erg pijnlijk en vervelend en een avondje lekker naar de bioscoop is zeker voor jou dan erg lastig.

Ik heb een ontstoken staartbotje, dat chronisch is. Als ik in een auto een lange rit moet maken of lang op de bank zit zonder dat mijn rug word ondersteund, ga ik dus bol zitten waardoor er meer druk op komt en dus de ontsteking weer opwelmt. Volges mijn dokter, gaat het niet meer over, alleen word de pijn wel minder erg tot nihil.

Als je op een bal zit, zit je recht op, tenminste als je het goed doet en in evenwicht zit. Op een stoel/bank ga je alsnel hangen.
Daar dient hij voornamelijk voor. Daarnaast is mijn evenwicht ook niet helemaal ok, waar dat weg komt, geen idee. Maar op de bal kan ik daar ook aan werken.

Ik lees net weer een inkomende reactie,

Ja ik krijg mijn geld gewoon terug, want het is geen leesfout van de koper, ook niet van de winkel maar van de fabriek.

Ik heb hetzelfde probleem gehad als jou, ik hoop wel dat je beseft dat als je op een stoel zit, je zitbeenderen alles dragen. Op een bal zakken die weg en komt er meer druk op je staartbeen. Zit gewoon op een stoel, kussentje achter je rug en ciao staartbeenpijn!
Ergens vind ik het ook erg dom van je dat je maar op eigen houtje denkt dat een bal alles gaat oplossen, maar dat is mijn mening.
Ik spreek hier ook uit ervaring. Mijn ontsteking was niet chronisch, ze dachten dit wel omdat ik er maar liefs 4 jaar mee heb rondgelopen, allemaal begonnen met een onnozele val van een paard. Trampoline springen deed ik 3 uur per dag, bipslandingen meestal en dat deed er ook niet goed aan. Mijn staartbeen staat tot op heden 15 graden naar links (of was het nu maar 5 of maar 10?), niets aan te doen en ik kan ermee leven. Een bal heeft het allemaal erger gemaakt, dat kreng heb ik dus ook ritueel platgestoken.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-12 21:43

Okeey....Wat fijn dat je ook je ervaring deelt.

Of mijn staartbotje verschoven is weet ikniet, want er zijn geen fotos gemaakt alleen gevoeld.

Condor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 21:41

maralyn schreef:
Maakt mij niet uit HOE, maar ik wil een 65 cm Yogaball. En ik zal er ook 1 krijgen ook! Hoe dan ook!

Misschien moet je m aan pappie vragen voor je super sweet sixteen?

Jemig, dit doet me denken aan MTV .. :')

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 22:09

Izmir Condor,

Ik heb geen contact meer met mijn vader, met mijn moeder nog wel, en woon al een half jaar samen.
Dus alles wat ik koop, betaal ik van mijn zuurverdiende hard gewerkte centen...

En als je door had gelezen, had je gelezen dat die reactie ook niet serieus is geplaatst. Dus waar jou reactie op slaat? I dont know, maar voor mijn ogen, nergens op.

Je kan niet over iemand oordelen, dat diegene alles van pappie en mammie krijgt, als je diegene niet kent.

;)

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 22:51

Ibbel schreef:
Nav de opmerking van Frozenstar over 'zwemband': zoek maar eens op zitring. Meestal gebruikt om aambeien te ontzien (of na een operatie) maar idd prima geschikt om je stuitje te ontzien.

Inderdaad! Dit: https://www.google.nl/search?q=zitring& ... 0QWbuIGQBg

Want bij een bal zit je alsnog op je stuitje, hierbij ontzie je hem echt.

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 23:09

Die had ik inderdaad ook al opgezocht. Ofwel een Donutkussen.

Maar ik ga eerst met verschillende fysios in gesprek wat hun het beste lijkt.

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:15

maralyn schreef:
Izmir Condor,

Ik heb geen contact meer met mijn vader, met mijn moeder nog wel, en woon al een half jaar samen.
Dus alles wat ik koop, betaal ik van mijn zuurverdiende hard gewerkte centen...

En als je door had gelezen, had je gelezen dat die reactie ook niet serieus is geplaatst. Dus waar jou reactie op slaat? I dont know, maar voor mijn ogen, nergens op.

Je kan niet over iemand oordelen, dat diegene alles van pappie en mammie krijgt, als je diegene niet kent.

;)
Maralyn,

Izmir_Condor was ook niet serieus.

Spuug die citroen die in je mond zit uit, stop er een suikerklontje in en neem niet alles zo letterlijk.

;)

Verder lijkt met de fysio praten me een heel goed idee. Ik heb ook zo'n bal en er oefeningen op doen is goed voor je rug, maar er de hele dag op zitten niet. :=

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-11-12 23:25

Heh jammer, moet ik die citroen nou echt uistpuugen? Want de sterke smaak valt al langzaam weg.

Ghe ghe... :D

Dan zit het goed....Want ja, iemand oordelen op iets wat je niet weet, daar kan ik niet zo best tegen.

This ook niet de bedoeling dat ik er de hele dag op zit. Maar voor een uurtje...

Konstantine

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-11-12 23:44

Ik kan er wel op zitten als ik wiebel of zo, maar er stil op zitten vind ik heel moeilijk (gebruik hem sowieso veel liever als skippybal :+) en na een poosje ook pijnlijk.
Ik zou die van Jysk gewoon houden als leuk speelgoed en met de fysio kijken voor een betere oplossing. :j
Krijg je er (fysio)therapie voor, eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen?

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 10:36

maralyn schreef:
Heh jammer, moet ik die citroen nou echt uistpuugen? Want de sterke smaak valt al langzaam weg.

Ghe ghe... :D

Dan zit het goed....Want ja, iemand oordelen op iets wat je niet weet, daar kan ik niet zo best tegen.

This ook niet de bedoeling dat ik er de hele dag op zit. Maar voor een uurtje...

Deed jij niet precies hetzelfde met dit topic :+

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-12 13:05

Voor een onstoken staartbotje kon ik geen fysiotherapie krijgen...Anders had ik dat wel gedaan

_Yasmine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-11-12 13:11

Waarom kan je dan geen fysio krijgen?
Ook niet met een gerichte hulpvraag?