Ik heb niet eens een rijbewijs, maar als passagier word ik al monsterlijk chagrijnig van inhalende vrachtauto's, (les)auto's die afslaan voor het stoplicht/de spoorwegovergang/de brug als er boten liggen, lesauto's in het algemeen,
auto's zonder cruisecontrol in de tunnel (zodat je moet remmen en jouw CC uit gaat...),
kinderen die zomaar voor auto's langs schieten (vanmiddag nog zo'n snotjong op de motorkap van een dikke BMW zien eindigen, vond het sneu voor de bestuurder dat die moeder hem verrot schold terwijl ZIJ dat jong dus niet goed opgevoed heeft, kind had verder niks dus als ik hem was geweest was ik weggereden, dag hoor

)
Als ik fiets: hybrides die je ineens inhalen op een smal weggetje! Omdat ik ze niet hoor schrik ik me dan kapot, doe mij maar een brullende slurper!
Verder: auto's op de fietsersbrug (is een gevaarlijke brug, daarom mogen er sinds kort alleen nog maar fietsers en bussen over) en auto's die ineens achteruit van een oprit of parkeerplek af komen, soms gaat het maar net goed.

Oh en als ik loop: mensen die niet remmen voor het zebrapad of direct achter je langs weer doorschieten, dat je nog bijna je hielen kwijt bent!