uit het dal..

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Naskapower

Re: uit het dal..

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 19:18

Hee meis, het komt allemaal goed. Zaterdag gezellig met de hele oe groep zijn enzo.

Heb je nog tijd om de ratjes te komen opzoeken komende week? Iduna leeft nog steeds, scharrelt rustig door de kooi , dat had ik begin april niet verwacht om eerlijk te zijn. Bianci rochelt helaas wel regelmatig (antibiotica kuur heeft niet geholpen), op die momenten krijgt ze van mij baby neusspray (zoutoplossing) en dat helpt haar wel.

Ze delen het hok met nog twee dames: Moeti: gele japanner en Siska (d'r dochter) bruine japanner.

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 19:52

OE, dat is lang geleden dat ik die term gehoord heb, haha :p Er mogen wel nog wat meer mensen komen though!

Wat fijn om te lezen dat Iduna nog leeft, zij is ook al weer aardig op leeftijd nu. Ik had van Bianchi niet verwacht dat ze problemen zou hebben, ze is nog zo jong. Maar haar zusje overleed ook al op 6 maanden zonder aanleiding dus wellicht gewoon een slecht nest. Het is in elk geval fijn dat jij voor ze zorgt, volgens mij hebben ze het heerlijk bij jou! :)

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 21:53

Dank je wel voor je update. Ik was inderdaad benieuwd hoe het met je gaat. Goed om te horen dat je nog steeds of weer op de goede weg bent na je terugval.

Veel plezier in Nederland en daarna weer lekker terug naar je stekje in Ierland. Heb je verder nog toekomstplannen gemaakt?

ThinkAgain

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-06-13 22:02

Ik heb geen concrete toekomstplannen, ik blijf voorlopig gewoon hier tot er wat beters langskomt. Wellicht dat ik in september een deeltijdopleiding zoek, als kindlief ook naar school gaat. Ik kan natuurlijk niet eeuwig au pair blijven

Chernique

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-13 22:09

Jeetje wat een verhaal zeg..
En wat ben jij stoer :) Echt geweldig dat je naar Ierland vertrokken bent!
Ik hoop echt voor je dat het leven je alleen nog maar toelacht, want dat verdien je echt :*