Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
niek_aaron schreef:....ze neemt de broek toch niet terug. Alsof ze dat wel echt had willen doen.
Heb gemaild dat ik t schandalig vind, dat je een versleten broek op MP durft te zetten....antwoordt ze dat ik t verschil tussen zalando en Mp maar moet googlen.......mijn reactie En jij tussen MP en Leger des Heils....![]()
Kentaro schreef:Vjestagirl, hebben je ouders daarna nog contact kunnen krijgen met die lui??
Wat zou ik daar ook van balen zeg!!
jacqueline_Y schreef:Ik heb ook verschillende spulletjes te koop staan via marktplaats en bokt, Ik heb mijn scapa setje denk ik wel 6x verkocht (ging akkoord met het bod) Nog gevraagd of het opgestuurd moet worden, zo ja wat het adres was zodat ik het pakketje al klaar kon zetten. bijna elke keer netjes het adres gekregen en werd beloofd het geld snel over te maken. je raad al, setje staat nog steeds te koop, nog steeds geen geld ontvangen... als ik dan na een aantal dagen een mailtje stuur met de vraag of ze het geld al hadden overgemaakt, gewoon niet meer antwoorden. Dat vind ik dus zo onbeschoft!
banketstaaf schreef:jacqueline_Y schreef:Ik heb ook verschillende spulletjes te koop staan via marktplaats en bokt, Ik heb mijn scapa setje denk ik wel 6x verkocht (ging akkoord met het bod) Nog gevraagd of het opgestuurd moet worden, zo ja wat het adres was zodat ik het pakketje al klaar kon zetten. bijna elke keer netjes het adres gekregen en werd beloofd het geld snel over te maken. je raad al, setje staat nog steeds te koop, nog steeds geen geld ontvangen... als ik dan na een aantal dagen een mailtje stuur met de vraag of ze het geld al hadden overgemaakt, gewoon niet meer antwoorden. Dat vind ik dus zo onbeschoft!
dit bedoel ik dus, heb ik ook altijd
amykimmie schreef:Ik zoek op dit moment boeken voor mn nieuwe studie, belt er net een man.
De prijs wat hij vraagt is nog duurder dan als ik ze nieuw bij van dijk bestel...